...°°BOLJ€ ISPAST GLUP NEGO IZ AVIONA...!! :) jeli tako?? jel?...°°

ponedjeljak, 09.07.2007.

...ma ...opet sam tu ,al samo malo...

Odlućila sam ipak da neću gasit blogno,nego ću samo napravit ljetnu pauzu! yes
I post ću napisat onda kad budem dobila ideju i kad mi se to bude dalo.
Inaće,moram priznati da je ovo lito poprilićno dosadno
noAl ajde sljedeće će bit bolje,,,još kad poćne škola! Napokon promjena!
iako će mi moj stari razred nedostajat...E i upisala sam jezićnu gimnaziju i tu vjerojatno ostajem,a ni sada nisam sigurna nonoheadbang
Evo i da spomenem Makarsko ljeto! Na otvaranju je bio koncert Nine Badrić...hm..na kojem niko nije ni biosmijehnego su svi bili na plaži,a u petak je bio koncert Colonie!!!thumbupE bilo je super!
A ništa ovo nije post nego tako da se javim,ako ikoga zanima...sumnjam...
Nadam se da ću kupit digitalni koji će bit samo MOJ,ne bratov! Pa ću onda stavljat neke slike...
Eto idem sad! do sljedećeg
mahwavemahwave kiss


Pozdrav Katji., Azri,Huljevu ( SRETAN ROĐENDAN...malo kasno al eto! i da ne kažeš da te nisam spomenilasmijeh) ,Ivani S. (vidimo se u razredu dogodine wink) Darii, Branki, Nini , Đoli , Mii , Matei ,svima iz razreda.... (>no spešl order u pozdravljanju no)

mah

Image and video hosting by TinyPic


POSJETITE OVAJ BLOG!!!thumbup

- 23:56 - Komentari (31) - Isprintaj - #