...°°BOLJ€ ISPAST GLUP NEGO IZ AVIONA...!! :) jeli tako?? jel?...°°

petak, 22.06.2007.

.......1000 RAZLOGA ZA SJEĆANJE......

eeee!!!
ZAVRŠILA JE ŠKOLA,,,I mi osmaši se rastajemo od prijatelja!!
To je najgori dio svega,,neke neću vidit možda nikad više u životu no
Ali zato je zadnji dan u školi ko i zadnji tjedan bio vrhunski!!!! Bili smo složni (za ne povirovat)
prošli tjedan smo pobigli skoro cili dan iz škole i ošli lipo na plažu se kupat u robi,zajebavali se,bilo je savršeno!!smijeh
a jućer je bio isto dan za pamćenje! U školu nam je došla policija..razlog? ukrali smo 5 protupožarnih aparata iz zgrada oko škole i šire,,yes
a i vatrogasci su došliburninmad ovaj put radi paljenja knjiga i 2 bengalke! LoL POslije smo se bacali sa rive u ,,tamo di je ina! onda nas je neki tip potra jer se ne smimo kupat u luci,,,a jbg
Majice su zakonnnn! thumbupBarem meni>>>ako ništa drugo naše su!
na njima piše: BILI SMO JEDNOM NAJBOLJI,O NAMA SU PRIĆE PRIĆALI...SAD KAD SE SJETIMO HTJELI BI VRIJEME VRATITI... jep :(
Samo znam da ću ovaj razred s kojima sam provela 8 važnih godina pamtit uvik...i tužno je pomalo šta ću s nekima ostat na ćao ,s nekima ni to,,ali zato ću s nekima ostat još dugo u razredu i školi...
NEDOSTAJAT ĆETE MI!!!!!!! kisscerekyes

Image and video hosting by TinyPic

Bili smo svi u ćetvrtak vanka!! i bilo je zakon,predobro,,osim jednog dijela većeri kojeg se ne sijećam,a i bolje,jer želim što prije zaboravit!...jbg svak radi greške,,pa i ja headbang i došla je policija u IVANE!! Glupa racija,,,, nije bilo nikog
Ali san ja spavala u azre pa smo došle u 3.nut
ocjene su zakon,,,prošla san 4.6. yeah!!upisat ću htt najvjerojatnije..

Eto ne znam više šta bi pisala...
Pozdrav svim osmašima!!!!!!! pogotovo cekavcima!!! volin vas!! :)cerek

eto možda stavim slike nas iz razreda kad ih nabavim!
mah

- 18:28 - Komentari (34) - Isprintaj - #