...°°BOLJ€ ISPAST GLUP NEGO IZ AVIONA...!! :) jeli tako?? jel?...°°

ponedjeljak, 21.05.2007.

post reda radi

evo neman neku posebnu temu za pisat,pa ću pisat o svaćem pomalo!
U zadnje vrijeme ne pišem tako ćasto postove ko prije...moglo bi se reć da je to dijelom jer mi internet nije radio jedno tjedan dana,a i tu su upisi i skupljanje bodova za srednju...
O ćemu ja puuno mislim (ko i moji vršnjaci..valjda) i još se ne mogu odlućit...
Ma vidit ćemo..mogu upisat šta me volja,a u tome i je najveći problem,šta iman previše izbora!

Ugl. moram spomenit da smo u subotu bili vanka na Mateinom rođendanu!party
Bila je Matea naravno,Mia,Kate,Tea ,Daria,Marina Z.,Branka,Ivana i ja!
Bilo je dobro,a Zelićka je bila izgubila jednu od svoje 4 SIM kartice i pogodite ko je naša..... yes
Bilo je baš zakon,iako nije bilo baš puno ljudi vanka,al eto!
SRETAN ROĐENDAN MATEA!!!!
!kisscereksmijeh sa zakašnjanjem,ali nema veze


EVO I MALO VICEVA O NAŠIM DRAGIM SUSJEDIMA...burninmad

U Sloveniji je zabranjeno raditi špagu na tjelesnom, jer se inače prelazi državna granica.


Slovenija ima tako malo mora da se sve ribe iz njega mogu pohvatati mrežicom sa stola za ping-pong.


Kada netko otvori kišobran u Ljubljani, mora paziti da ne pikne u oko nekoga u Mariboru.

Zašto letači na Planici ne lete preko 250 metara?
Jer bi skočili u Italiju.


Koliko Slovenaca zna hodati?
Sva trojica.


Najkraći vic na svijetu: Šeta bračni par slovenskom obalom...

Koje boje su slovenski patrolni čamci?
Oba dva su plava.

Što Slovenci koriste za nadgledanje zračnog prostora?
Vojnika na vrhu Triglava.

Jucer je zatvoren jedini disko u Ljubljani. Zašto, zato što su se susjedi iz Graza žalili.
I JEDNA MENI PRESLATKA PISMA!! thumbup





- 21:37 - Komentari (34) - Isprintaj - #