...°°BOLJ€ ISPAST GLUP NEGO IZ AVIONA...!! :) jeli tako?? jel?...°°

utorak, 15.05.2007.

PONOVO ONLINE!!!! NAPOKON!!!!!!!!!!!!! :))

Pa ljudi moji otkad mene nije bilo!
Isprićavam se ako sam vam nedostajala (sumnjam),ali meni je neki zajeb bio sa internetom......pa tako da nisan ništa ni pisala!
Više sam i zaboravila šta se događalo ovih dana...
Ali moram spomenit da su u subotu u mene spavale AZRA,JOSIPA I KATJA!
bilo je zakon!
Meni su sva braća bila vanka,osim Ivana koje je ujutro radio,pa...
Tako da smo mi bile amo reć jedine u stanu... yes
A i bila je ona debilna Eurovizija bang koju nismo nešto ni gledale..
Uzele smo Borata.. lol
Ali najbolji dio većeri je bio....evo ovako je to bilo...>>
Ja i Azra smo otišle u wc jer mi je ona tribala nešto reć> onda nam je na pamet pala ''briljantna'' ideja da Josipu i Katju lipo namažemo pastom za zube roflmouthwash
Moj je zadatak bio Josipu unakazit ,a Azrin Katju...
I već u sljedećih 5 sekundi njih 2 su dobile lagani
ZELENKASTO-PLAVI ten na faci,a ja i Azra smo se cerile i otišle oprat ruke u drugi wc!
Kad smo se vratile ove dvi su se još prale,a kao znak osvete Katja je Azri namazala baletanke,,,,,,,,,,,
Ova je popizdila i natrackala Katjine starke.............
AJME!!!!!!!!!!
nA kraju su obe 2 morale ribat svoje cipelice......
Sva srića da Jope nije osvetoljubiva...
Poslije nismo ni spavali,ali smo se morali stišat jer je moj brat oko 4 izaša iz sobe ljut,poćeo se derat....bla bla,i na kraju zalupio vratima!
Uf!
Ali smo se zato dopisivale sa papirićima! heh

Evo i neke slikice

JOSIPA
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

azra Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

A katjinu nemam,,,,jbg


Ma ne da mi se više pisat nego ću stavit jedan video od GITAKA
!!!!!



I JOŠ NEKE SLIKICE SA MOG MOBA ITD. SVAKAKVE..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

GLEDAM VAS!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
papaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

- 22:47 - Komentari (24) - Isprintaj - #