...°°BOLJ€ ISPAST GLUP NEGO IZ AVIONA...!! :) jeli tako?? jel?...°°

ponedjeljak, 09.04.2007.

STARI SE... www.lost.eu/3c786

Evo mene opet,nažalost hehe!
Napisala sam ciiili ovi post i izbrisa mi se,i to drugi put već!
AARGH!!! Mrzim ovi kompjuter koji stalno nešto….
I sad lipo pišem u wordu pa ću lipo copy/paste i nema više živciranja!!!
Dosta mi je toga za danas!
Evo da prijeđem na stvar nešto ja razmišljala kako su ljudi svakim danom sve stariji i život im se skraćuje…
I primjetila sam kako mi sa godinama vrijeme sve brže i brže prolazi! Nije da imam 50 godina,ali opet to primjećujem! Npr. Ko da sam jućer spremala kofere sa ekskurzije u Zagreb ili još više u Istru….ili da sam se kupala na Osejavi nekoliko dana prije poćetka škole….
Ok,ne znaći ako sa godinama dolazi iskustvo,da dolazi i pamet..(mlado-ludo,staro-još luđe) headbang
Samo za otprilike 2 mj. ću se upisivat u srednju,pa ću tako vjerojatno svoj život obilježit do smrti!bang
AJMEEEE!
Nebi ja! Sa svakim danom sve je više odgovornosti,sve više problema,razoćarenja,svak više oćekuje od tebe…a sve je manje zajebancije,odmora…
Zašto ne mogu bit ko ovo dite koje se igra isprid moje zgrade,kojemu je jedini i najveći problem koji će mu autić mama kupit…ono jednostavno živi u svijetu snova…i nema pojma kako je sritno niti šta ga ćeka u životu...
dobro ,aj vjerojatno neko i nama zavidi i želi se vratit u naše godine!
Ali ja, eto ,moram živit u stvarnosti,i nosit se sa ovim usranim,fucking životom,koji na kraju ,kad pogledam neke druge i nije loš i ima dosta dobrih stvari!!yesyes
Još nam puno vremena ostaje,samo ga tribamo znat iskoristit
!

To na stranu ,ja sam bila bolesna,imala fibru(temperaturu za nepismene) oko 38 i nešto,a sutra ni više ni manje nego 35! Čudno! rolleyes
Bila mi rodica došla… Prominila sam dizajn ko što vidite,napokon sam dobila šta sam htjela!
Ajme previše sam se raspisala,ajd ajd,moram ić,brat će popiiiiiizdiit!puknucu
Pozz svima koji ovo ćitaju... kissam vas kiss
BYEEEEEEEEE!!!!! Ostavljajte mi komentareeeeeee i evo jedna prigodna pikčrrr

mahmahmahmah

Image and video hosting by TinyPic

- 16:54 - Komentari (23) - Isprintaj - #