...°°BOLJ€ ISPAST GLUP NEGO IZ AVIONA...!! :) jeli tako?? jel?...°°

nedjelja, 01.04.2007.

KILL BITCH! ...*ali mi smo PRVACI*... jeeeeeeeeeeee

Evo mene opet!!
Zašto ovaj naslov? Zato jer mrzin glupe,umišljene,dvolićne kučke!!!! Pogotovo jednu!
Kad ti dođe u lice :Marija ovo ,Marija ono...(a sve naravno u pozitivnom smislu)
Di si Mare?? i tako neke gluposti!
A onda kad ćuješ šta ti sve govori iza leđa,zgadi ti se život!!!
Ako nekome smetam ja ili moj izgled ili moja debljina...kako god,bilo šta šta mislite,ne morate mi ti reć u lice,ali ne mora se ni govorit meni jedno,a drugome drugo!!
I zato san nekad tako bisna radi te koze glupe! Ok nije jedina,ali eto,možda je najgora!!! I ja nisam jedina koja tako misli!
Pa nije ni ona savršena-krava ružna,glupa!!
Jedan od razloga zašto jedva ćekan srednju školu-jer neću gledat tu jadnicu!
Možda će mi sad i kmnt ostavit...kao moja ''prija''...
CRKNI!! CRKNI!! CRKNI!! CRKNI!! CRKNI!! CRKNI!!! I STO PUTA -CRKNI!!!

Ali ja idem po onome da sve dođe na svoje i da se sve vraća...
NIŠTA MI NEĆE OVI DAN POKVARIT...nadam se,odsada pa nadalje
!

I VIJEST DANA:
MI SMO PRVACI!!!hrvatskahrvatskahrvatskapartyyesMI SMO PRVACI!!!hrvatskahrvatskahrvatskapartyyes

Vićan, Burić, Bušlje, Vrdoljak, Kunac, Joković, Đogaš, Smodlaka, Hinić, Marković, Barač, Pavić i Bošković. Vodi ih Rudić
oni igraju najbolji vaterpolo na svijetu!!!thumbup
Prvi put u povijesti Hrvatska je osvojila naslov svjetskog prvaka,u finalu protiv olimpijskih prvaka Mađara rezultatom 9:8!!

Image and video hosting by TinyPic

evo jedan stari spot,ali još uvik vridi!!
Gibonni-mi smo prvaci



Podižem grumen zemlje ponosne
U ime naših žuljeva
Zemlja pamti sva
Naša leđa zgrbljena
I molitve naših kraljeva


Jedan narod jedna zemlja jedan put
Isti korak ista nada isti trud
Snaga je u svima
Čeka vjekovima
Nebo zna i pjeva za nama


Mi smo prvaci
Sav ovaj sjaj i pobjeda
I pehar naš
Znam da vrijedio je boli.


Mi smo prvaci,
Bog i Hrvati
hrvatskahrvatska

- 12:50 - Komentari (26) - Isprintaj - #