...°°BOLJ€ ISPAST GLUP NEGO IZ AVIONA...!! :) jeli tako?? jel?...°°

nedjelja, 25.03.2007.

JOŠ SAVJETA ZA BOLJI ŽIVOT..! ;)

Evo mene opet!
A ne znam šta bi napisala...pa evo još savjeta za bolji život!
Inaće ode je sve po starom...dosta je hladnije nego prije,to valjda i sami znate...heh!
a ja skoro stalno na msn-u...luđaja! Kao što vidite,prominila sam naziv bloga (gore)..a ovakvi dizajn mi je dosadio,mislim nemam ga puno,ali..ne znam mižda se i to promijeni..oću da mi boxevi budu sa obe dvije strane i da mogu sama upisat naslov na pozadini...yes
Ili najbolje da stavim jedan od predložaka blog.hr-a!
ma pustite me,prićan sama sa sobom..Kad mi se spavaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazijevzijev
ajme,sutra škola...ubijte me!
ajde kissam vas u čelo! PUSA!!
!kisskiss




VOLI SVE SVOJE PRIJATELJE!!:cerek:

Image and video hosting by TinyPic



PONEKAD MORAŠ I RISKIRATIyes

Image and video hosting by TinyPic



OPUSTI SE..cool

Image and video hosting by TinyPic



PODIJELI ŠALU S PRIJATELJIMA!!::dead:

Image and video hosting by TinyPic



ZALJUBI SE!!!!!!!!cerekcerek

Image and video hosting by TinyPic



VOLI SVIM SRCEM!

Image and video hosting by TinyPic



SVE PODIJELI S PRIJATELJIMA


Image and video hosting by TinyPic



BUDI U FORMI wink

Image and video hosting by TinyPic



NEMOJ IZGUBITI VEZU S PRIJATELJIMA....MALO IH J EI DALEKO SU..

Image and video hosting by TinyPic



UŽIVAJ U VIKENDU!!zujonut
Image and video hosting by TinyPic



NA KRAJU DANA SE POMOLI...

Image and video hosting by TinyPic



I-ZATVORI OČI I NASMIJEŠI SE BAR JEDNOM DNEVNO!!smijehsmijehsmijeh

Image and video hosting by TinyPic



ZA KRAJ-UVIJEK POSTOJI NETKO TKO TE VOLI VIŠE NEGO ŠTO TI MISLIŠ!!!!kisscerekkisscerekwavewaveyesyes

Image and video hosting by TinyPic

i još jedan bonus savjet...ako ne znate engleski,šta ću vam ja... ;)
Customize your blog

Customize your blog

- 15:20 - Komentari (26) - Isprintaj - #