...°°BOLJ€ ISPAST GLUP NEGO IZ AVIONA...!! :) jeli tako?? jel?...°°

petak, 09.03.2007.

EVO I JA PIŠEM BLOG!!

eto šta da van kažem,odlučila san se pisat ovaj blog iz čiste dosade,da vidim jesam li i ja sposobna napravit nešto ''pametno''...
Nadan se da se ovi blog neće brzo ugasit i da mi neće ponestat inspiracije,zato molim vas podržajite me sa pozitivnim komentarima,a ja vam obećajem da će bit zanimljivo!!!thumbup


nešto o meni piše u boxu sa strane pa mislim da bi bilo glupo i u postu sad opet pisat!
pozz ljudi,pogotovo pozdravljam cure u linkovima i uz njih još Josipu,Azru,Krntiju(Katju),Maju.....ma sve cekavice i još dekavice,Dijanu,Ivanu,Stanu,Borasku,Anđelu....SVE SVE!!!kiss
BUDITE MI DOBRI,LIJEPI,PAMETNI..ILI KAKO VEĆ NASERU U ONOM DEBILNOM BRILJANTEENU!!! mah

- 12:56 - Komentari (12) - Isprintaj - #