ja,ja,ja i samo ja

srijeda, 31.05.2006.

evo riječi jedne pjesme......malo će biti dugačko..

"Pump It"

Ha ha ha
Pump it
Ha ha ha
And pump it (louder) [4x]


Turn up the radio
Blast your stereo
Right

N*ggas wanna hate on us (who)
N*ggas be envious (who)
And I know why they hatin' on us (why)
Cause our style's so fabulous (what)
I'ma be real on us (c'mon)
Nobody got nuttin' on us (no)
Girls be all on us, from London back down to the US (s, s)


We rockin' it (contagious), monkey business (outrageous)
Just confess, your girl admits that we the sh*t

F-R-E-S-H (fresh)
D-E-F, that's right we def (rock)
We definite B-E-P, we rappin' it
So, turn it up (turn it up) [3x]
C'mon baby, just

Pump it (louder) [6x]

And say, oh oh oh oh
Say, oh oh oh oh
Yo, yo


Turn up the radio
Blast your stereo
Right now
This joint is fizzlin'
It's sizzlin'
Right


(Yo, check this out right here)
Dude wanna hate on us (dude)
Dude need'a ease on up (dude)
Dude wanna act on up
But dude get shut like flavor shut (down)
Chicks say, she ain't down
But chick backstage when we in town (ha)
She like man on drunk (fool)
She wanna hit n' run (errr)
Yeah, that's the speed
That's what we do
That's who we be
B-L-A-C-K -E -Y-E-D-P to the E, then the A to the S
When we play you shake your ass
Shake it, shake it, shake it girl
Make sure you don't break it, girl
Cause we gonna


Turn it up (turn it up) [3x]
C'mon baby, just
Pump it (louder) [6x]


And say, oh oh oh oh
Say, oh oh oh oh
Yo, yo
Turn up the radio
Blast your stereo
Right now
This joint is fizzlin'
It's sizzlin'
Right


Damn (damn) [5x]

Wow

Apl. de ap. from Philippines
Live and direct, rocking this scene
Breaking on down for the B-boys
And B-girls waiting, doin' their thing
Pump it, louder come on
Don't stop, and keep it goin'
Do it, lets get it on
Move it!


Come on, baby, do it

La-da-di-dup-dup die dy
On the stereo
Let those speakers blow your mind
(Blow my mind, baby)
To let it go, let it go
Here we go
La-da-di-dup-dup die dy (c'mon, we're there)
On the radio
The system is gonna feel so fine


Pump it (louder) [6x]

And say, oh oh oh oh
Say, oh oh oh oh
Yo, yo
Turn up the radio
Blast your stereo
Right now
This joint is fizzlin'
It's sizzlin'
Right



wavemahwavemah

31.05.2006. u 19:16 • 25 napiši neštPrint#

nedjelja, 28.05.2006.

ovaj će post biti jakooo dug!!!!!!!!!

Išli smo na ekskurziju u petak,išli smo Panturistom,evo opisa:
1 dan:
Morala sam se ustati u 6 sati...bila sam sam tak umorna....rolleyes
Pozdravili se sroditeljima i krenili...nakon dugog putovanja došli smo u Rijeku i razgledavali: vidjeli smo Guvernerovu palaču, crkvu, i imali smo slobodno vrijeme za kupovinu 2 sata....
Kupila sam sestri neku rib-privjesak, a bratu isto privjkesak-nekog medu!!!!naughty
I kad smo stigli u hotel svi smo bili oduševljeni.Imali smo TV i telefon...Pa smo stalno zvali jedni druge!!nut
Onda smo kucali jedni drugima...
Pa smo išli na večeru...
U 10 sati smo morali ići spavati.. Ali mi nismo spavali kao ostali..Naše raske su stalno pazile da ne izađemo iz sobe..
2 dan:
Digli smo se u: 7 i 45..spremili se i išli na doručak..
Za doručak smo imali švedski stol...nije bilo loše...
I poslje doručka išli u NP Risnjak..Na poučnu stazu Lesku dugu 4 km, i to smo sve pješačili!!!! Grozno!!
Poslje Risnjaka na ručak...A ručak nije baš bio fin: imali smo neko meso i žgance...puknucu
Poslje toga povratak kući....Bilo je Zakooooooooooon!!!smijeh

Evo slika:

HRVOJE SPAVA:
Image Hosted by ImageShack.us

WIKI:

Image Hosted by ImageShack.us

MIJA:

Image Hosted by ImageShack.us

SARA:

Image Hosted by ImageShack.us

EMA:

Image Hosted by ImageShack.us



KIKO:


Image Hosted by ImageShack.us

GORAN:

Image Hosted by ImageShack.us

JEDAN DIO NAŠEG BUSA:


Image Hosted by ImageShack.us

BISTA PAPE IVANA PAVLA II. U TRSATU:

Image Hosted by ImageShack.us

CRKVA U TRSATU:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

JEZERO KOD NP RISNJAK:

Image Hosted by ImageShack.us

28.05.2006. u 20:27 • 1 napiši neštPrint#

utorak, 23.05.2006.

Ljudi.....

Evo jedan biser iz škole: Ines kaže: " U NAŠOJ DRŽAVI IMAMO: DALMACIJU, ZAGORJE, I SLOVENIJU..... naughty
Mi smo njemu u majcu stavile staklenu vunu..... onda je on to meni vratio, ali me pogodio u usta... blabla
I on sada traži ispriku... ja išla iz škole i on je u parku bio s Bubikom... kad je mene vidio počeo je trčati, ali na svu sreću ja sam pobjegla i nije me uhvatio.....rofl

23.05.2006. u 16:07 • 6 napiši neštPrint#

ponedjeljak, 22.05.2006.

ewo nowi post....

Jučer je bilo dobro vani, ali i na neki način loše... Tak da to ne ŽELIM KOMENTIRATI...
Samo mogu reći da je Mario GLUP!!!
Evo opis jučerašnjeg mog dana:
Prvo sam morala učiti.. pa me je jopa zvala da izađem van....
ja sam izašla i svoju kornjču izvela da se prošeta....
A b3so se boji staviti prst pred usta moje kornjače jer misli da će ga ugristi....
Ali ona skoro nikad ne otvara usta!! Osim kad jede.
Pa smo išli u vrtić...Idući će dio ostati u točkicama
..................................................................................................................................................
Meni se već osvetio zbog toga, ali želi još...... Jer mu nije dovoljno to što mi se jednom osvetio?!?
Ne kužim ga.......
kIsS!

22.05.2006. u 15:34 • 2 napiši neštPrint#

petak, 19.05.2006.

ewo jedan strip...

Image Hosted by ImageShack.us

19.05.2006. u 20:47 • 1 napiši neštPrint#

Evo novi post.....

Ja nemam pojma o čemu da pišem......
Danas sam bila wani, bilo je suuuuuper....
I powodom dana škole danas nismo imali nastavu, jupiiii..... smijeh
Tak da se nisam morala rano ustajati, spawala sam do pola dwanest i još sam bila umorna....eek



Image Hosted by ImageShack.us

19.05.2006. u 20:32 • 0 napiši neštPrint#

utorak, 16.05.2006.

Ja sam...

odlučila napraviti novi blog.......nadam se da će mi dobro ići.....
Šaljem vam veeeeeeeeliki MySpace Layouts

S. Valentine images

16.05.2006. u 17:21 • 12 napiši neštPrint#

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Google tražilica!

















o meni....
neda mi se pisat....biti će super......