< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (9)
Studeni 2006 (19)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

LINOVI

www.google.com
www.blog.hr
www.crazyprofile.com

OVE BLOGOVE NAJCESCE POSJECUJEM:
crni labud2
pepin blog :-)
majin blog
naše najbolje rukometašice
bracin blog(obavezno posjetite)
sjena sna/
OPIS BLOGA

blog ko blog...malo cu pricat o sebi svom zivotu,mukama i naukama, frendovima frendicama itd..
ugl. nadam se da ce vam se svidjet i da cete mi ostavlajt komentare.. i unaprijed se ispricavam zbog gramatickih gresaka :-) pozz

RIJESI OVAJ TEST I POGLEDAJ KOLIKO ME DOBRO POZNAJES?!?!

moj test...rijesi ga


totalna rasprodaja!!!!
na posebnoj ponudi su:



PETRA CURUC:
jedna mlada djevojka velikih ambicija(zeli biti smetkarka) u cemu joj zelimo veliku srecu..ima jarko smede oci boje govna(ispricavam se) i smede kose koja joj na vijetru leluja rasnoseci njenu perut i smrad....nema naviku se kupat ili tusurat jer kao sto ona kaze: ''Voda smrdi!''
ne voli koristiti sprejeve i parfeme jer miris tijela njenog je njoj najbolji...iako mi mozemo zakljuciti nesto drugo...ona se bavi rukometom u slobono vrijeme koji joj super ide...
igra u 1. ligi za mentalno zaostalo djecu s posebnim potrebama gdje je najbolja igracica...
svojila je mnogo medalja i nada se uspjehu u tom sprtu...
mi joj drzimo fige i zelimo sve najbolje!!!

MAJA JURATOVAC:
mlada djevojka takoder velikih ambicija...zeli postati poznata plesacica....za sada joj dobro ide..vjezba doma pred ogledalom,a nastupa ponekad na korzu..(to je ona pred konzumom sa kutijom ispred sebe,ubacite joj nest sitnog) ne ide bas na natjecanja jer je to prefancy za nju...oni su svi umisljeni za nju...i prelosi....nadamo se da ce uspijet u svojim naumima..njaveca je streberica u razredu i profesori joj poklanjaju ocijene..ali ona tvrdi da to nije istina..no ugl...

MOLIMO VAS DA PRI PROBI ROBE PAZITE NA NJENU PRIMJENU! UNAPRIJED HVALA..thumbupthumbupthumbup


















































































































































petak, 08.02.2008.

lonly..:(

''Nikad nisi mi rekla
da mene si se odrekla
ni kojim znakom
niti pogledom ni dahom
da sam nekad ti znacio bar tren

Tvoj kad sam bio jedan san
tad samo snio sne za nas
danas kad odlazis neces da izustis rijec


Meni hvala ni jedno
sto sada cutim, tiho sapcem
nemo patim bol da skratim

Meni hvala ni jedno
sanjam proslost, a sat stao
uklet usud po meni pao

Meni hvala ni jedno
kad vec ides vec je vreme
dusi mojoj smrtno breme
meni hvala ni jedno

Meni hvala ni jedno
ni jedno bravo kad sve sam dao
sto sam te na smrt milovao

Meni hvala ni jedno
za gorko vreme ako svene
a bez tebe i bez mene

Meni hvala ni jedno
ni jedna rijec ni koji osmeh
pohvala jedna, pa ni podstrek
ja te volim ni jedno

Ruku nisi mi dala
plasila se da bi pala
da l' da se smijem, il' da placem
ili boli me jos jace
sto bi sada marila

Nemam nedoumice
sapni mi bar, kazi u lice
danas kad odlazis
neces da izustis rijec...''

to su rijeci jedne pjesme pokojog tose proeskog....koja je meni jedna od najdrazih...evo dugo nisam nist pisala...nisam ni znala sta i o cemu da pisem...eto kod mene sve bez veze...sve jadno,dosadno,bila sam bolesna..ne znam ni sta mi je bilo..sinusi nest valjda,pa pluca..ma sva sam u k....jos moram ic neke pretrage radit pa cu vidjet sta mi je...tak da sam bila tjedan dana doma..i umrla sam skoro..nisam vise znala sta da radim..cak sam cistila kucu i ucila knjig..onda znate kak mi je bilo....strava-jednom rijecju..
jos nema nikakvih pomaka u jednoj svadi s frendom...u ljubavu..hm kao trebalo bi bit super...imam decka:) i da pepa suti ..nemoj komentirat nist..i onako lijepo nam je zajedno..i sve je super..al vidjet cemo koliko ce to trajat za sad je cak 2 tjedna...hehe..rekord..hehe..salim se..naravno.
nisam ja ko neki da svaki tjedan imam novog..pepa suti..opet...
ugl..vidjet cemo koliko ce to bit.nadam se da ce mi bit dugo lijepo:)
da...o sk..da.nisam isla tak da ne znam kak je..sad kad pokupim 1 kad dodem u sk...bit ce feste..hehe
sutra idem na rod kod dine v.i ovim putem mu cestitam rod i sve najbolje...a kasnije cu valjda do grada...al nije jos sig to..a mozda necu ni ic rod jer mi starci seru nest jer sam bolesna jos..pa mozda samo smugnem u grad..hehe.ak necu doc nadam se da cete se svi napit..i za mene malo...i da cete se zabavit i za mene... i naplesat..i napjevat...i naskakat...i sve i svasta..
a ja sam vam inace...onako na neki cudan nacin u k....jos davno posvadala sam se s frendom..i stvarno povrijedio me..jer mi je svasta rekao..sta nitko ne bi ocekivao da ce cut od najboljeg prijatelja...ma od neke kucke iz grada a ne od najboljeg prijatelja..i bas je rekao neke jako teske i grube rijeci...i ne znam jednostavno nisam mogla samo tak priijeci preko toga..jer sam vec preko puno stvari prosla i ovo nisam mogla samo tak zaboravit..i mislila sam ja da ce se om bar ispricat ali nista..on je reko da se nema zbog ceka da je samo reko istinu..pufffeeknonononononoko da me netko polio vrelom vodom ili ruknuo s tavom po glavi..reko krasno..jedno bolje od boljega.i od tad ja jednostavno ostala paf..zacudenja njegovom hladnokrvnoscu i ponasanjem njegovim...lijepo od tad nismo pricali ni nista...nit je za mene postojao..nista..
al sta je je..nedostaje mi.ipak mi je bio najbolji prijatelj... ali ja ne zelim nista rec ni nista..jer je on mene povrijedio...i to uzasno..
no..ugl...dost..malo sam se ispucala...a ovak i onak je post predug..hehe..a
ajdu uzivajte...kisi kisi...pozz svima.....kiss ya

|Komentiraj 12| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.