< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (9)
Studeni 2006 (19)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

LINOVI

www.google.com
www.blog.hr
www.crazyprofile.com

OVE BLOGOVE NAJCESCE POSJECUJEM:
crni labud2
pepin blog :-)
majin blog
naše najbolje rukometašice
bracin blog(obavezno posjetite)
sjena sna/
OPIS BLOGA

blog ko blog...malo cu pricat o sebi svom zivotu,mukama i naukama, frendovima frendicama itd..
ugl. nadam se da ce vam se svidjet i da cete mi ostavlajt komentare.. i unaprijed se ispricavam zbog gramatickih gresaka :-) pozz

RIJESI OVAJ TEST I POGLEDAJ KOLIKO ME DOBRO POZNAJES?!?!

moj test...rijesi ga


totalna rasprodaja!!!!
na posebnoj ponudi su:



PETRA CURUC:
jedna mlada djevojka velikih ambicija(zeli biti smetkarka) u cemu joj zelimo veliku srecu..ima jarko smede oci boje govna(ispricavam se) i smede kose koja joj na vijetru leluja rasnoseci njenu perut i smrad....nema naviku se kupat ili tusurat jer kao sto ona kaze: ''Voda smrdi!''
ne voli koristiti sprejeve i parfeme jer miris tijela njenog je njoj najbolji...iako mi mozemo zakljuciti nesto drugo...ona se bavi rukometom u slobono vrijeme koji joj super ide...
igra u 1. ligi za mentalno zaostalo djecu s posebnim potrebama gdje je najbolja igracica...
svojila je mnogo medalja i nada se uspjehu u tom sprtu...
mi joj drzimo fige i zelimo sve najbolje!!!

MAJA JURATOVAC:
mlada djevojka takoder velikih ambicija...zeli postati poznata plesacica....za sada joj dobro ide..vjezba doma pred ogledalom,a nastupa ponekad na korzu..(to je ona pred konzumom sa kutijom ispred sebe,ubacite joj nest sitnog) ne ide bas na natjecanja jer je to prefancy za nju...oni su svi umisljeni za nju...i prelosi....nadamo se da ce uspijet u svojim naumima..njaveca je streberica u razredu i profesori joj poklanjaju ocijene..ali ona tvrdi da to nije istina..no ugl...

MOLIMO VAS DA PRI PROBI ROBE PAZITE NA NJENU PRIMJENU! UNAPRIJED HVALA..thumbupthumbupthumbup


















































































































































srijeda, 05.09.2007.

i'm back.....

ejj ljudi evo mene opet....
u boljem rapolozenju....zujonutnaughtybelj bilo mi dosadno pa dosla malo pisat tu...
.....evo pocela je skola..opet..ne da mi se bas ic al jbg..sta se mora nije tesko..roflrofl ma koga ja lazem..tesko je..ne da mi se ustajat ujutro u 9 ni 10 ja jos uvijek spavam do pol 1...i onda me stara budi kad dode s posla pa znate sta onda slijedi..a sta cu kad volim spavatzujonaughty
....a u skoli glupoooo..idemo s 2. rasredima sve nekak prazno,samo mi na hodnicima oni valjda uce...il sta ja znam..ludbangbang no brzpo ce to proc pa e bit bolje...
.....u pet imamo srz pa cemo valjda pricat o maturalcu...joj tu ce bit sranja.....zaliven..svatko ce rec svoje...i na kraju cemo se svi posvadat...bangal to valjda tak mora bit..ma bude milica uzela stvari u ruke...hehehehehhe
...no ugl..ne znam vise sta da pisem...moram ostavit nest i za sljedeci post..ak ce ga bit uopce
...ajd uzivajte....wave
...pozz svima...mah
....kisss.....kiss
citamo se...i ostavite pokoji komentarl...thumbup


Da li znaš da kad nekome zavidiš to je zato što ti se ta osoba u stvari sviđa?
..Da li znaš da oni koji su naizgled vrlo jaki u stvari imaju vrlo osjećajno srce i vrlo su ranjivi?
..Da li znaš da su tri riječi koje je najteže izgovoriti: Volim te, Oprosti i Pomozi mi.
Ljudi koji ih izgovaraju stvarno ih trebaju i osjećaju njihovu težinu, to su ljudi koje moraš poštovati i cijeniti.
..Da li znaš da su ljudi koji nose crveno sigurniji u sebe?
..Da li znaš da ljudi koji nose žuto znaju uživati u svojoj ljepoti?
..Da li znaš da se tvoja pomoć drugima uvijek vraća dvostruko?
..Da li znaš da oni koji te najviše trebaju tebi ne znače ništa?
..Da li znaš da je lakše reći nekome sto osjećaš preko pisma nego to isto reći u lice? Ali da li znaš da ako to kažeš u lice ima puno veću vrijednost?
..Da li znaš da su stvari koje je najteže učiniti ili reći vrednije od najskupljih stvari koje možeš kupiti novcem?
..Da li znaš da možeš ostvariti svoje snove, možeš se zaljubiti, postati bogat, ostati zdrav, ako vjeruješ u svoje snove iznenaditi ćeš se što si sve sposoban učiniti?
Ne vjeruj ništa što ti je rečeno dok to i sam ne iskušaš, ako znaš
nekoga kome je potrebno nešto od spomenutog i pružiš mu svoju pomoć, vidjet ćeš da će ti se dvostruko vratiti.

|Komentiraj 6| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.