< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (9)
Studeni 2006 (19)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

LINOVI

www.google.com
www.blog.hr
www.crazyprofile.com

OVE BLOGOVE NAJCESCE POSJECUJEM:
crni labud2
pepin blog :-)
majin blog
naše najbolje rukometašice
bracin blog(obavezno posjetite)
sjena sna/
OPIS BLOGA

blog ko blog...malo cu pricat o sebi svom zivotu,mukama i naukama, frendovima frendicama itd..
ugl. nadam se da ce vam se svidjet i da cete mi ostavlajt komentare.. i unaprijed se ispricavam zbog gramatickih gresaka :-) pozz

RIJESI OVAJ TEST I POGLEDAJ KOLIKO ME DOBRO POZNAJES?!?!

moj test...rijesi ga


totalna rasprodaja!!!!
na posebnoj ponudi su:



PETRA CURUC:
jedna mlada djevojka velikih ambicija(zeli biti smetkarka) u cemu joj zelimo veliku srecu..ima jarko smede oci boje govna(ispricavam se) i smede kose koja joj na vijetru leluja rasnoseci njenu perut i smrad....nema naviku se kupat ili tusurat jer kao sto ona kaze: ''Voda smrdi!''
ne voli koristiti sprejeve i parfeme jer miris tijela njenog je njoj najbolji...iako mi mozemo zakljuciti nesto drugo...ona se bavi rukometom u slobono vrijeme koji joj super ide...
igra u 1. ligi za mentalno zaostalo djecu s posebnim potrebama gdje je najbolja igracica...
svojila je mnogo medalja i nada se uspjehu u tom sprtu...
mi joj drzimo fige i zelimo sve najbolje!!!

MAJA JURATOVAC:
mlada djevojka takoder velikih ambicija...zeli postati poznata plesacica....za sada joj dobro ide..vjezba doma pred ogledalom,a nastupa ponekad na korzu..(to je ona pred konzumom sa kutijom ispred sebe,ubacite joj nest sitnog) ne ide bas na natjecanja jer je to prefancy za nju...oni su svi umisljeni za nju...i prelosi....nadamo se da ce uspijet u svojim naumima..njaveca je streberica u razredu i profesori joj poklanjaju ocijene..ali ona tvrdi da to nije istina..no ugl...

MOLIMO VAS DA PRI PROBI ROBE PAZITE NA NJENU PRIMJENU! UNAPRIJED HVALA..thumbupthumbupthumbup


















































































































































četvrtak, 17.05.2007.

One day you'll cry for me like i cried for you,
one day you'll miss me like i missed you,
one day you'll pine for me like i pinde for you.
ONE DAY YOU'LL LOVE ME I WON'T LOVE YOU!!!!!!!!



ej evo dosla sam vam ponesto opet napisat...dosadno mi jeheadbang,a ne da mi se ucit pa sam dosla tu malo svrljati..smijehnutdanas je bio hebeno dosadan dan u skoli...nisam znala sta da radim od dosade..bangheadbangskoro sam zaspala..
uzas..ali necemo o skoli..mislim da to nikog ne zanima...a ni mene bas ne zanima previse..nije za pohvalu ali sta cu..roflzujoa ja sam vam ljudi dobro..losije nego jucer bolje nego sutra...hehesmokinthumbupnadam se da ste mi vi svi dobro...iii ne znam vise sta da pisem pa idem gledat tv...ajd ljudi uzivajte....citamo se
e da..hvala na komentarima...pusssssmahnut

|Komentiraj 28| Printaj| #|

nedjelja, 13.05.2007.

ako volis me...

Nož koji ti netko koga si smatrao iskrenim i pravim prijateljem zabije u leđa boli više od bilo kojeg prekida s dečkom, svađe s majkom, sestrom ili razočaranja u samu sebe.




eej ljudi evo mene opet malo...dosla je i ta sub..jucer su nam slavili rod: moja ljubav,cerekingula,nix,vanja,lujic,sabo..tak da im ovim pute cestitam rod..i zelim im sve najbolje..naughtyzujokiss
onda znate kak je bilo..hehepartypartypartysad se evo malo oporavljam i reko da ja napisem novi post..nee bi bilo lose jel da?

ma ljudi moji ja vam uopce nemam volje za pisat postove..nemam volje za nista...totalno sam neka sjebana..ne znam ni ja sta...no no ugl...nije me proslo jos ono tak da ni sama ne znam sta da radim s tim...svako kaze svoje a je ne znam sama sta cu..uzasno..nadam se da nitko od vas nikad nece bit u takvoj situaciji...

What happened to the good old days?
I was hoping this was all a stupid phase
Who are you anyway?


ajd ljudi ostavite mi pokoji komentar...citamo se..cujemo se..
kisss svima..pozz



Is this the way it's really going down?
Is this how we say goodbye?
Should've known better when you came around
That you were gonna make me cry




Heart broken.
by Tia


Don't tell me that u cared,
when u never did.
I'm not ready to listen to Wat u have to say.
It only makes me cry.
Don't hurt me anymore,
don't make me cry,
cause I'm already crying.
You broke my heart,
i wish i could forget, the pain never seems to go away.
My friends say I'm not myself.
And they know it's Ur fault.




|Komentiraj 14| Printaj| #|

srijeda, 09.05.2007.

ej..evo nekih pjesmica fora...pozzz

I don't wanna hear, I don't wanna know
Please don't say you're sorry
I've heard it all before
And I can take care of myself
I don't wanna hear, I don't wanna know
Please don't say 'Forgive me'
I've seen it all before
And I can't take it anymore



When tomorrow starts without me
by Hassan kirmani


Its not mine! but it is necessary to show you people..

A few weeks ago I talked to a man whose wife had just been killed in an auto accident. She was very well liked at the school where she worked and the school system shut down on Monday for her funeral. On the day the teachers came back to work, they found this poem in their e-mail which the woman had sent on Friday before she left school.

When tomorrow starts
without me And I'm not
there to see,If the sun
should rise and find your
eyes All filled with tears for me;


I wish so much you
wouldn't cry The way you
did today,While thinking
of the many things,
We didn't get to say.


I know how much you love me,
As much as I love you,
And each time that you
think of me,I know you'll
miss me too;


But when tomorrow starts
without me,Please
try to understand,
That an angel
came and called my name,
And took me by the hand,



And said my place
was ready, In heaven
far above, And that I'd
have to leave behind
All those I dearly love.



But as I turned to walk away,
A tear fell from my eye
For all my life,
I'd always thought,
I didn't want to die.



I had so much to live for,
So much left yet to do,
It seemed almost impossible,
That I was leaving you.



I thought of all the yesterdays,
The good ones and the bad,
I thought of all the love
we shared,And all the
fun we had.



If I could relive yesterday,
Just even for a while,
I'd say good-bye
and kiss you
And maybe
see you
smile.




But then I fully realized,
That this could never be,
For emptiness and memories,
Would take the place of me.



And when I thought
of worldly things,
I might miss come
tomorrow,I thought of you,
and when I did, My heart was
filled with sorrow.



But when I walked
through Heaven's gates,
I felt so much at home.
When God looked down
and smiled at me,
From His great
golden throne,



He said, "This is eternity,
And all I've promised you.
Today your life on earth is past,
But here life starts anew.



"I promise no tomorrow,
But today will always last,
And since each day's
the same way
There's no
longing for the past.



"You have been so faithful,
So trusting and so true.
Though there were times
You did some things
You knew you
shouldn't do.


"But you have been forgiven
And now at last you're free.
So won't you come and
take my hand And share
my life with me."



So when tomorrow starts
without me, Don't think
we're far apart,
For every time
you think of me,
I'm right here, in your heart.

********************
show this to all those you care about because you never know what's going to happen tomorrow...Show them how much you care, before it's too late...

|Komentiraj 15| Printaj| #|

ponedjeljak, 07.05.2007.

Prijatelje stvara sreća, a nesreća provjerava..


»Ako te prihvatim onakvim kakav jesi, učinit ću ti loše. Međutim, ako se prema tebi odnosim kao da si ono što si sposoban postati, pomoći ću ti da to postaneš«, riječi su poznatoga njemačkog pisca Johanna Wolfganga Goethea.


ejj..evo mene opet..hvala svima na komentarima..nadam se da cete tak i nastavit...smijehmah

I don't wanna hear, I don't wanna know
Please don't say you're sorry
I've heard it all before
And I can take care of myself
I don't wanna hear, I don't wanna know
Please don't say 'Forgive me'
I've seen it all before
And I can't take it anymore


evo pisem ovaj post u nekom turobnom raspolozenju...ne znam ni sama kak da to opisem..sva sam si neka glupa...lud..sjebana..mislim..imam razloga bit sjebana ali ne bas toliko...no da skratim pricu..povrijedila me moja najbolja frendica,koju znam od rodenja i bile smo nerazdvojne..i onda ugl da-sub se dogodila.i jedan decko..da....ma neki ce znat o cemu je rijec..a oni koji nece..ma nije to tak ni bitno da znate...
ugl...ubrzo ce sljedeca sub..i tad mi ljubavcerek slavi rod..smijeh..hehe..i jos neki frendovi..tak da ce bit dobro i valjda cu to sve zaboravit..


Is this the way it's really going down?
Is this how we say goodbye?
Should've known better when you came around
That you were gonna make me cry



ali sta je je..nisam to ocekivala od nijednog..mislim ne znam ja sta je bilo...znam samo da su bili cudni i da im ponasanje nije bilo normalno za tu situaciju...jer su nas sve proglasili budalama jer ima kao ''ne vjerujemo''...nakon sto smo im svi rekli da im vjerujemo...reko dobro jeee...to vam odmah sve govori..ali ne znam vise ni sama....mislim drugi mi govore jedno...oni drugo...a ja vise ne znam ni sama sta da mislim...samo da su me razocala bili oni zajedno ili ne...eekno


These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase


jucer sam bila u parku...pa pozz sad vlajka,tinu,maju,roka,gobanicu,matana,curica,blentu,nixića...itd..i sve koji su bili s nama tamo..nasmijala sam se..isss..vec dugo nisam tak...oni su vam zajebanti uvijek...pored njih ne mozete bit ozbiljni nazalost..hehenutzujo

ajd eto tako idem sad malo ucit prije skole...hehe..osim ako ne..
cujemo se...uzivajte...i ostavite pokoje komentare

se ya..kisssssssssss:
kiss:mah

|Komentiraj 11| Printaj| #|

petak, 04.05.2007.

Pravi te prijatelj povrijedi samo jedanput i to onda kad umre...

.....Nemoj me zaboraviti niti kada odeš daleko, kada sjecanja izblijede i kosa posijedi, sjeti se mene i moje recenice: SAMO PRIJATELJ COVJEKU NAJVIŠE VRIJEDI! ......

evo pocinjem ovaj post s jednom stvarno iskrenom porukom...bila sam na blogu od jedne cure i vidjela stvarno super post u kojem je pisala o svojim prijateljima...pa sam se ja odmah sjetila da nikad nisam napisala post o svojim prijateljima...sto mi nije na pohvalu noeek
pa eto prijatelj je onaj koji kad hoda pored tebe i drzi te za ruku dira i tvoje srce..onaj koji ce znat kad nest nije u redu i kad si tuzan....i koji ce ti pod svaku cijenu pomoc..koji ce te nasmijati kada ti se place...i koji ce ti uvijek biti tu kada ce ti zatrbat....biti rame za plakanje...biti PRAVI PRIJATELJ...i ja sam zapravo jako sretna jer imam takve osobe...ona su me uvijek nasmijale i bile tu pored mene...i stvarno bit cu im zahvalna do groba...to su moje tina i maja....koje ni same ne znaju koliko ih volim i koliko sam im zahvalna na svakoj minuti koju se provele sa mnom..

i naravno neizostavni GOGO...smijehcerek..moja ljubav....joj gogo ne znam kak bi bez tebe..ti si....ma ti si jednostavno osoba koju je tesko naci....nekad se naljutis i znas bit cudan..ali si jedna osoba za koju bi prvu dala ruku u vatru....bez razmisljanja..i nadam se da ovo nikad neces zaboravit...pusssaaakisskisskisskisskiss
i zatim naravno marijan...vijecni zajebant i super osoba...kad sam bila na rubu suza on me uspio nasmijat..i joj marijancek moj.....ne znam sta bi bez tebe..hehe...pussssssssssskiss

e sad za kraj imam nekoliko fora poruka...nadam se da vam se post svidio jer je bio posvecen meni najdrazim osobama....pusa svima...do citanja...
"Neka te dok spavaš čuva dobri duh kojeg smo zajedno otkrili i dopustili mu da nas poveže nitima, koje nitko ne može ni vidjeti, ni pokidati - nitima prijateljstva"

"Kad si sam, kad ti je srce ranjeno, kad ti suza zamagli oko i sjenka tuge prekrije lice sjeti se da imaš sigurno gnijezdo kod svoje prijateljice..."

"If you need a friend and there are a hundred steps between us, you can take the 1st step to get near me and I will take all 99 steps to be there for you..."

"Mnogi ljudi će ti prolaziti kroz život, ali samo pravi prijatelji će te voljeti i ostaviti trag u srcu..."

"Kada bi prijatelji imali etiketu na tvojoj bi pisalo: 100 % posebna, STIL-savršen, TIP-jednostavan, VRIJEDNOST-neprocjenjiva, a na kraju bi stajalo: MADE IN HEAVEN"

"Jedna munja ne znači ništa na nebu u kojem su urezane godine, snovi i druženja, jer ljubavi dolaze, bivaju i gube se, a prijatelji traju kao i vječnost"

"Prijateljstvo je najvažnija nota u tužnoj simfoniji života"

"I kad se spuste okovi nemira i jada, znam, bit ćeš mi utjeha i nada. Kad nestane naših ludosti i smijeha, kad nam ostare lica, i tad ćeš biti moja najbolja prijateljica"

"HVALA TI ZA SREĆU,RADOST I SMIJEH! HVALA TI ZA SVAKI SKRIVENI GRIJEH! HVALA TI ZA RIJEČ ŠTO I SUZU BRIŠE,TAKAV SE PRIJATELJ NE NALAZI VIŠE"

"U ovom surovom svijetu,prijatelja je malo.Iznevjerit će te mnogi,do kojih ti je stalo!Ali uvijek vjeruj u BOGA,SEBE i BOLJE VRIJEME-i šta god da se desi RAČUNAJ NA MENE"

"Zaustavi suzu,odbaci tugu,naći ćeš negdje za oblakom dugu.Ljepota prijateljstva nek ti dušu grije,oprosti što život savršen nije......"

"Jednom kad sunca više ne bude i mrak obuzme dušu i tijelo, jednom kad lažni osmijeh na usnama počne da boli ne zaboravi da imaš prijateljicu koja te puno voli"

"Remember, if you need FUCK you can always count on me, cause F.U.C.K stans for FRIEND U CAN KEPP. And I hope we'l stay FUCKers 4ever"

"Ljudi se u životu sreću slučajno, a onda zajedno dijele sve, rijeka života ih odnese drugim ljudima, ali im srca zauvijek ostanu kraj pravih PRIJATELJA"

"Godine idu šta nam život znači zajedno smo bolji i jači ali život nisu snovi puni želja znaj da u meni imaš do smrti prijatelja"



...nothing lasts forever but the earth and sky, it slips away and all your money won't another minute buy...dust in the wind...all we are is dust in the wind...




p.s...mozete ostavit poneke komentaremahlove yacerek
kisssssssssssssssssssskisscoolsmijeh

|Komentiraj 13| Printaj| #|

utorak, 01.05.2007.

prijatelji ili ne?

ej evo mene opet..mah.i opet me puca neka..ne znam ni ja sta je to...ugl posvadala sam se s najfrendom..headbangheadbang.ne da mi se ucit,a ovaj tjedan je kritican...ne da mi se uopce ic u skolu..samo bi bila doma i spavala...sva sam neka sjebana i nisam raspolozena za nistnononozaliven
......a pogotovo ne za skoluludblablabang..ne da mi se gledat ova glupa risovicka...i raska..ma joj...uzas.headbang
sad sam dosla napisat post u kojem ne znam ni o cemu da pisem..mogu pisat samo o tome kak sam sva sjebana...i da zapravo ni sama ne znam sta mi je..slusam olivera..onda znate kak je kriticno..ali dobro bas nemam nikakvih zabrana i ne svadam se sa svojima...to je jedino pozitivno...
....ova glupa trenerica me svakim danom sve vise i vise zivcira..isss..kako netko moze bit tako glup??????bangluduzas....mislim da cu i prestat trenirat...tamo su svi postali dvolicni..ima par ljudi koji se ostali isti...ovi svi su za k....

....ovo nase ''drustvo'' se polako raspada...svi sve zivciraju i nije to vise ko nekad...svi se ogovaraju iza leda..sto ne podnosim...neko vrijeme je sve bilo ok...i svi su si bili super...a onda odjednom se sve raspalo...nista vise nije ko nekad...nazalost..
a ne znam vise sta da pisem...ak me trebate mozete me dobit na icq ili mob...
pozz svima.....mah

|Komentiraj 9| Printaj| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.