< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Samo riječi.....








...možda samo nestanem...

Nije ovo za mene.









Reci kako je kad gubiš se,
kad krivo radiš, lutaš i nestaješ,
kad sve riječi postanu suvišne,
tvoj mutan pogled, nijeme usne,
gdje je nestalo srce?


Punila sam ti grudi,
srce htjelo je iskočit
Ali ipak smo ljudi,
teško je grešku uočit

I triput teže priznat,
uvijek držo si se iznad
Makar bio u krivu,
priznat nećeš za glavu živu

A jebo sve,
jebo pare-trebe ko Edo
Sapleo si se i pao,
nisi znao kud bi gledo
Sada gledaš u pod,

istina prejako blješti
Kad me sretneš, šutimo,
ko jebeni furešti
Neznamo se više, možda bolje,
drugi je odnos...
Ostaj mi zdravo.
Točka.
Pozdrav, tvoj Ponos.


Pogledaj me u oči,
znaš da mislimo isto

Vjerujem ti jer te volim,
al spao si fakat nisko
Zar i ti, sine Brute? Sranja me ljute

Još jučer držo si se mene
ko dijete za majčine skute.
Nije svejedno, prodo si me,
malo dobio,
A bez mene ćeš teško,
neznaš kolko si izgubio
Ko će te trpit, ha? I gutat sranja?
Da,
Drugi ti se nude,
al su to sve obećanja, a?
Drugi bi umrli, ubili za mene

Ti si me zgazio, našao zamjene
Više me nemaš,
al i slomljena kost će srast...

Ostaj mi zdravo. Točka.
Pozdrav, tvoja Čast.


Kad su stvari stisle sa svih strana zajedno smo stajali,
Ja držo sam se uz tebe,

nismo se odvajali,
kad su doma bile frke uz mene si ih prebrodioi cura kad je srala,
i onaj kad te pogodio,
i masu takvih sličnih situacija,
sve ispalo je
dobro - bez ne'akvih povečih komplikacija,

al sad se sve promijenilo,
jebote ti si lud,
ono totalno si danas promijenio svoju ćud,

ne razumijem šta ti je,
al nije me ni briga,
to je tvoja odluka,
i šta ću ja, jebiga

sad putevi razilaze nam se,
smatram to porazom

ostaj mi zdravo.
Točka.
Pozdrav tvoj Razum...


Crvena sam kao armija,
natečenih arterija
Od primljenog udaranja,
od prejakog šamaranja.
Nema okretanja druge strane,
lako planem
Nemam živaca za bolje dane,
ne čekam da mi svane.
Šta je bilo bilo je,
sad drago za milo je
I dok išlo je išlo je,
nema dalje jer stislo je.

Čuvaj guzicu, to imaš,
vidim to jer uvijek sereš.
Smiješ se? Jebe ti se,
al gorki okus ne ispereš.

Dok gledaš u ogledalo,
dal sviđa ti se odraz?

Brijem da ne
Ostaj zdravo.
Točka.
Pozdrav, tvoj Obraz.



Tu sam da te zaštitim,
život da ti olakšam,

tu sam da ti pružim nadu,
uz tvoj bok da koračam,
ja sam oko da vidiš ljude,
mudrost da ih shvatiš,
ljubav za sve, i mir da ih prihvatiš,

a tvoj je put drukčiji,
korak tvoj teško pratim,
ko da namjerno hočeš me se riješit
da ostavim te samog - teško to prihvaćam,

griješim, znam,
ali i onako me ne želiš,
eto ti pa hodaj sam,
bez mene si praznina,
živi danas kako znaš
jer me nema za sutra,
nema u tebi

i ne moraš nikad više me ni imat,
shvaćam kad me netko tjera
ostaj mi zdravo.
Točka.
Pozdrav, tvoja Vjera...



Nismo se dugo čuli,
brinem se jel sve u redu

Pa te sama opravdavam,
nemaš mjesta u rasporedu.
Znam, puno radiš,

znaš da na tebe sam ponosna,
Čujem dobro ti ide,
pitam za te kod svih frendova.
Da ne ispadnem očajna,

kad me pitaju ja se smijem,
Kažem: Čut ćemo se, tak je reko,
barem brijem...
Znam da sam prljava,
al isti smo, to znaš,
Crna ko pod noktom,
nemoj se sramit, ti si naš.
Ja sam u tebi bila zadnji dokaz onog humanog

Al je teško biti čovjek kad zabriješ da si Bog.
Siđi dole, i meni moralo je prisjest...
Ostaj mi zdravo, stari.
Točka.
Pozdrav, tvoja Savjest.

Elemental- oproštajna pisma






Ne govori više


Reci šta da budem,
bit ću za tebe.
Kazi šta da radim,
uradit ću sve.

Ne govori više da te ne volim,
ako želiš prijatelja evo ti ramena.
Ako želiš moju ljubav,
uzmi je za sva vremena.

Ne govori više da te ne volim,
kad odnijela si sve.
Reci hoću to da imam ja ću ti stvoriti,
hoćeš li heroja ratnog otiću se boriti.

Ne govori više da te ne volim,
kaži hoću snijeg da pada,
ja cu pričat s Bogom.
Hoćeš me za jednu noć.

Ljubi me i šutni nogom,
ne govori više,
da te ne volim,
kad odnijela si sve.


Ref.





Za sve ove godine


Još je kod tebe,
dobro i toplo.
JoŠ na uživanje ti mirise soba,
ali nikad dalja nisi bila mi.

Kroz kolut plavog dima,
vidim ti oči,
i suze u njima.
Zatvori prozor, noćas će padati.

Ref.
A ti, ti bi
da me poljubiš i da nazdraviš,
za sve ove godine,
sto su te promjenile.
Za sve one poljupce,
za sve što mi duguješ.
Hoćeš opet, hoćeš da me napiješ.

Cigare su dogorjele,
i rijeci više ništa ne znače.
Samo malo tihe muzike u sobi.

Kroz kolut plavog dima
vidim ti oči,
i suze u njima.
Zaključaj vrata, neću se vratiti.

Ref.




Image Hosted by ImageShack.us



Kad se prijatelji rastaju


Zbog žena plakao sam ja,
nekad mjesec, a nekad i dva,
al' je najteže, svatko to zna
kad se prijatelji rastaju.

Zbog žena pio sam ja,
nekad mjesec, a nekad i dva,
al' je najteže, sruši do dna
kad se prijatelji rastaju.

Ref.
Svega će bit', al' prijatelja neće,
svega će bit', al' nece biti sreće,
svega će bit', pusti, suza nek teće,
kad se prijatelji rastaju,
kad se prijatelji rastaju.

Noćas mi ne budi ljut,
jer i nebo se sprema na put,
ko da ništa ne ostaje tu,
kad se prijatelji rastaju.

Znam da ću opet vas sresti,
negdje zajedno mi ćemo sjesti,
ali tuga će ostati tu,
kad se prijatelji rastaju...

Ref.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 22.02.2007.

JOŠ UVIJEK SAMO SUZA PO SUZA...

Image Hosted by ImageShack.us
SUZA PO SUZA NIZ OBRAZ JE TEKLA…
SVAKA TA MALA KAP ŽARKO JE PEKLA…
U SVAKOM TOM CRNOM KRISTALU BOL JE STALA…
POLETJELA SAM VISOKO, ALI TI SI MI OTRGNUO KRILA
I SAMO SAM PALA…
PALA SAM U DUBOKO MORE…
UMJESTO NA DOBRO SVE JE KRENULO NA GORE…
MISLILA SAM DA OPET ĆU SRETNA BITI..
DA IZA LAŽNOG OSMIJEHA NEĆU SE KRITI…
NO TUGA JE JAČA
I SAMOĆA U MENI CARUJE
I SADA,
U TRAGIČNOJ NOĆI,
MJESEC SVOJU SVJETLOST MOJEM MRTVOM TIJELU DARUJE….
Image Hosted by ImageShack.us
Htjela sam napisati pjesmu
Nisam mogla
Nisam pronašla riječi
Koje bi opisale kako se osjećam
Letim...a padam..
Dišem...a gušim se…
Pobjeđujem...a gubim..
Živim...a umirem..
Smijem se...a suze i dalje teku..
Ostajem sama...
Image Hosted by ImageShack.us
Ima inspiracije
ali nema riječi.
Nema riječi…
Ne..
Ne želim ih niti tražiti,
nema smisla..
Jednostavno sam sretna…
Da..
Sretna sam
Zato što ih volim
A ne mrzim…
Image Hosted by ImageShack.us

Nisam ni vrag…
Ni anđeo od Boga…
Nisam niti manje, a niti više od toga…
Ja sam samo još jedno biće što osjećaje skriva…
Ja sam samo patnja, bol i stranica koja je još uvijek siva….

Image Hosted by ImageShack.us
LEAVE ME ALONE!!!



| komentari (8) | print | # |

nedjelja, 18.02.2007.

18.02.- sjećaš se...

Image Hosted by ImageShack.us
Ovo je naš dan…
…ovo je naš datum koliko se sjećam…
…nisam ga mogla izbjeći…
Vrijeme prolazi,a istina i pravda
čine se sve dalje…
...anđeo opet umire...

Image Hosted by ImageShack.us
…ali naravno ja sam ta koja mora biti posebna…
…preokret je bio u mojim rukama…
…ratniče ovo je moja odluka bila…
...ovaj put ja plačem..
..zadovoljan?

Image Hosted by ImageShack.us
Karte su bačene!
Na zelenom stolu…
Kao ulog naši životi…
Uvijek si bio varalica..
Imaš li i sada
Asa skrivenog
U rukavu?
..nemaš…?
…čudno…
..povratak…
…ožiljci…
…znaš li da stare rane ipak nisu zacjelile…
…da opet me neće voljeti…
..ostajem sama..da,da...

Image Hosted by ImageShack.us
..i da vraćam ti se…
…opet se molim za naše vrijeme…
…I treći dio mene je otkriven…
..iz usta već izvire grijeh…
..ne vidiš ga,ali čuješ ga..
Još samo siva točkica
na obzoru tvoj je plašt…
Odnose te kočije
izgubljenog vremena….
Tvoje ime je prošlost!
…ali ovaj put i sadašnjost…budućnost…
…da…opet si velik…prevelik…

Image Hosted by ImageShack.us
Jedini…
Istina nije da si jedini…
…ali najbolji…svakako…
..svakako si najbolji u privlačenju…
…u bilo kojem smislu…
..no.....ne mogu niti ovo poreći...
....jako si dobar...jesi...ne brini...
....i zbog te dobrote nekako te još uvijek poznam...
…sluga tvoja sam..
..primi me nazad k sebi…
…oprosti..oprosti gospodaru moga srca…
…moje duše…
..zatočeno je…da…
..još uvijek voli…
..ali ipak upravljaš njime…
..čudesna djela radiš ti shrvana živino…
…ti neugledni stvore…
..opet uspijevaš…

Image Hosted by ImageShack.us
..naravno…uvijek pogodim…
…ipak si imao još jednog asa skrivenog u rukavu…
..ne znam…ne znam…što reći?
…umorne su oči…preumorne…
…već i mojim suzama dolazi kraj…
…korito je presušilo…
…ni kap…ne..ni kap…
…sada samo krv lijem…
…jedino ono što je od mene I ostalo…

Image Hosted by ImageShack.us
…koji sam samo vrag od tebe stvorila???
…jer ako je srce prazno um ništa ne vrijedi…
……rekla sam da više neću…
…da neću spominjati tvoje ime…
…tvoje oči…
…tvoj glas…
…tvoj osmjeh….
…tvoje sve…
Sjećaš li se kada sam govorila da…
…odbijam biti oružje
u tvojim rukama
kojim me želiš ubiti…
…da odbijam biti igračka
kojom zadovoljavaš
svoju pohlepu za nadmoći…
…da ne želim te slijediti
na tvom putu
u siromaštvo duha….
…anđeo opet blijedi…
….teško je reći da ne osjećam ništa prema tebi…
…teško je samo tako izbjeći tvoj prozor…
…teško je uopće pogledati kroz rešetke
znajući da nisi tu…

Image Hosted by ImageShack.us
…znaš, ne mogu sada samo tako reći da mi nije stalo…
…stalo mi je…previše…

Image Hosted by ImageShack.us

…ubio si moju ljubav…sve moje osjećaje…
….više nema ni njih…

Image Hosted by ImageShack.us
….ne osjećam…ništa…
…srce je smrvljeno…

Image Hosted by ImageShack.us
…upravo pred ogledalom stojim…
….što vidim…

Image Hosted by ImageShack.us
…ništa…
…odnosno nešto što me razočaralo…

Image Hosted by ImageShack.us
…gledam u običnu sliku mene u crno-bijeloj varijanti…
….nestale su dugine boje…
….nestalo je sve ono što sam voljela…

Image Hosted by ImageShack.us
…izgubila sam smrtnike…tebe…
….kako me još namjeravaš kazniti…
…u šta je zapravo ta tvoja mržnja samo prerasla…
…nije mi svejedno…
…jer šta je život bez…
…boja…
…smrtnika…
…tebe…
…kažu da ako gledaš svijet kroz ružičaste srcolike naočale da
izgleda lijepše…
..pa…nemam šta izgubit…
…stavila sam naočale…

Image Hosted by ImageShack.us
…da…to sam i očekivala…
..uzalud trud..
..uzalud sve…
…sve je opet sivo…
…sramim se…same sebe…

Image Hosted by ImageShack.us
…slučajno sam prolila tintu na knjigu…
…knjigu života…
…hahaha…opet znakovi…
….sada je i knjiga iste boje…
…..šta će mi uostalom…
…podrapat ću njene listove…ionako nemam život…

Image Hosted by ImageShack.us
....................................
........................
....................
.........
…alkohol…dim…zar mi zaista to sada treba?

Image Hosted by ImageShack.us
…ne znam…ali uzimam…
…izgleda dobro…djeluje dobro…ali nakratko…
....poput tebe...
….gdje da idem…kome da se obratim…
…..znam...
….idem na more…
…tamo me jedna osoba čeka bezobzira na sve…
…hvala ti moja morska prijateljice…
…ucrtat ću u ovaj pijesak srce…

Image Hosted by ImageShack.us
…shvati to kao znak poštovanja…
….no da….ubrzo nakon dovršavanja moga umjetničkog djela
valovi su ga isprali…
…isprali su dio srca…

Image Hosted by ImageShack.us
…izbrisani dio bio je moj…
…jer ne zaboravi.....ja nemam osjećaje malena….!
…a naša slika na mome stolu…pogađaj!

Image Hosted by ImageShack.us
...što još mogu poželjeti…
….u što se još mogu uzdati ako nema vas…
..napravila sam samo veliki rizik…
…rekla sam svijetu cijelu istinu…
….a sada ko zna da li ću vratiti njih…
….a kamoli tebe…
…imala sam jednog malog prijatelja još od djetinjstva…
….ali i on me napustio…
…da samo znate kako izgleda taj medvjeđi smrknuti pogled…
….nema više ni mede…
…niti ŽUTOGA SVIJETA…
…krv…samo krv…oko mene…

Image Hosted by ImageShack.us
….uskoro ću isplakati rijeku…
…krvavu rijeku….
...krvavo more...

Image Hosted by ImageShack.us
…..pogledala sam u balone…
….boje nestaju…
…trčat ću za njima...

Image Hosted by ImageShack.us
...možda ih dostignem...
...možda ih još stignem uhvatiti...
...no nemam snage...
…izgubila sam se u vrtlogu istine…
...trčeći za njima izgubila sam se...

Image Hosted by ImageShack.us
…poželim samo ponovo letjeti…
…prava ja nekada je lebdjela iznad svega…
….uzela sam kišobran kad više nemam krila…

Image Hosted by ImageShack.us
….opet uzalud….
…pala sam…nisko…prenisko….

Image Hosted by ImageShack.us
….sada tek shvaćam zašto mi to radiš…
…zašto me ne želiš u svojoj blizini…
…previše je boli…ha?
…bacam sve slike…

Image Hosted by ImageShack.us
….šta će mi…
…ionako nisu u boji…nisu lijepe kao nekada…
…nema one sreće…živahnosti u njima….
….što mi još preostaje…
….šutnja…samo šutnja….

Image Hosted by ImageShack.us
…čime se mogu pohvaliti…
….ničime…
……zašto uopće pišem…
….sve su ovo tako velike riječi za tako malo stvorenje…mene!
...ubio si anđela…
….demon mu ponovo sve uzima…

Image Hosted by ImageShack.us
…pjesme su mi uvijek s puno bola jer svaka od njih nešto znači…
….svaka od njih će ti nešto reći….
…kad-tad ćeš shvatit…
…pisala bih još i tužnije da znam da mogu rasplakati srce tvoje…
..i….vječno ću te spominjati
u životu i samoći…
…pa…voljela bih da mi dođeš jednom na groblje…
…voljela bih da mi staviš ruže…
…da mi staviš svijeće…

Image Hosted by ImageShack.us
…teško ćeš mi grob pronaći
jer…
bit će sav u gustoj travi…..

Image Hosted by ImageShack.us
Ali znam da
sjećat ćeš se moga lika
iz kojeg još prijateljstvo zrači,
I sjećat ćeš se moje pjesme

PUSTI SUZU AL NE PLAČI...
…eh da..skoro zaboravih…
..ostalo je još nešto od mene što
vam želi pokloniti…
…nije niti za ljubav…
…niti za ljepotu već da me se sjetite jednom u životu…
…vidite li ovaj ključ što držim u ruci..

Image Hosted by ImageShack.us
…I ovo pismo posebno za tebe što se nalazi u drugoj…
…uzmite to….
…ključ stavite u moju ranu…

Image Hosted by ImageShack.us
…okrenite par puta…izvolite, ovo je vaše…
...pogledajte...
…mala duga…
..zar vam se ne sviđa?

Image Hosted by ImageShack.us
…mali tračak nade da još uvijek sve ima smisla…
….njegujte ju…pružite joj ljubav…
….samo tako će rasti…
…što znači da će svijet biti sretniji….
..a ti…otvori pismo…

Image Hosted by ImageShack.us
….naslov glasi kako?
Da…SKRIVENA PORUKA….
…sjećaš li se…
….pročitaj ga pred svima…
…pročitaj pismo za koje su već čuli…
…ali nisu dobili odgovor kao niti ja…
….jesi li ti stvarno onaj dječak bez ljubavi….???
I samo još jedno pitanje….
Jesi li…?
Jesi li sretan?

Jesi li sretan,
prijatelju?

Jesi li sretan
zato što postojiš,
Jesi li sretan
zato što dišeš,
Jesi li sretan
zato što jesi?

Jesi li sretan
što ti je dana prilika
okusiti gorčinu poraza
i slatkoću pobjede?

Image Hosted by ImageShack.us
Jesi li sretan
što ti je dana prilika
da se smiješ,
da gledaš kako umirem?

Jesi li sretan,
prijatelju?

Image Hosted by ImageShack.us
Jesi li…..?

…ako jesi i ja sam….
...napuštam ovaj svijet..

Image Hosted by ImageShack.us
Goodbuy my dear…
Goodbuy my friend…
Goodbuy everyone…
Goodbuy….
P.S.-your devil of the dark side
Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (7) | print | # |

četvrtak, 15.02.2007.

POHVALE ZA SVE...HVALA ZA SVE...

Prijatelji moji red je da i o vama nešto napišem...
...moja druga obitelj...naravno VI!
...priroda vas je podarila meni...
...pa...na meni je red da vas čuvam...pazim...volim...
...nadam se da ste zadovoljni samnom...ovakva kakva jesam...

...ŽUTI SVIJET...naš svijet...
Image Hosted by ImageShack.us

ALWAYS THE 1. ONE>- hvala za najljepše djetinjstvo...
..mislim da bi svatko želio imati takvu priliku...
...nikada me nisi iznevjerio...možda je sada svatko našao svoj put,
ali još uvijek smo tu...i da...uvijek su mislili da nećeš uspjeti...
...ali nadmašio si ih...sada si i bolji od njih...uvijek sam vjerovala u
tebe i vjerovat ću...mogla bi pisati do vijeka o tebi..ali nije
potrebno..već znaš šta mislim o tebi...hvala...

Image Hosted by ImageShack.us


PAHULJICE>- krhka iznutra...ali ipak borbena izvana u svakoj situaciji!
Hvala ti što si jednom rekla da sam tvoja svjetlost na kraju tunela...
...da sam osmjeh, da sam djeca...najviše su me te riječi potakle da idem
dalje...da znam da ipak netko stoji iza mene...
...netko poput tebe...
...neopisivo hvala za sve...ostavljam sve jadne riječi iza sebe koje si mi
znala reći, jer ipak znam da ti to nije bila namjera kao što si i sama rekla..

Image Hosted by ImageShack.us
...volim te-to nisu riječi koje zaslužuješ...
...znaš zašto...jer su riječi napisane, a ne izgovorene...
...jer zaslužuješ više od
pišljivih riječi na ovom ekranu...a ja ću se potruditi da ne ostane tako...
....potrudit ću se da budeš sretna u svakom danu tvog života...
..pa makar i na kratko...
..pa kada te vidim
podsjeti me da ti kažem... ;)
...i na kraju...

POVJERENJE-tvoje drugo ime...hvala...



PIZZA,TI & JA- stara moja došao je i na tebe red...sjećaš li se našeg starog dobrog društva...
...prije nam je to bilo normalno, zar ne?
..a sada....ne ide mi baš u glavu da su nas toliko voljeli iako su 4 godine stariji...
...tako pažljivi i brižni u svakom trenutku...
...fali mi to znaš?
...neki nas u toj dobi niti nebi gledali...
...ali oni su znali...nisu marili za godine...
...to su bili pravi ljudi...
...hvala i njima...nego...sjećaš li se našeg djetinjstva...
Image Hosted by ImageShack.us
..prekrasni trenutci igranja u pjesku...skrivača...rizik...šatori...
...skrivanje u kante za smeće...naše prve role?
....pa čak i oni, nekada neopisivo grubi,
a sada samo smješni...čupanje za kosu...svakakvi ispadi...
...riječi...rečenice...
"MOJA MAMA ĆE MENI KUPITI LUTKU, A TEBI TVOJA NEĆE AHA!" ili..."GLUPAČO!"
...da...bila su to vremena TEJICE moja...bila su...hvala što me voliš...
....HVALA ŠTO SI JOŠ UVIJEK TU...




BABO & IVEK- (babo)-joj mali tako si me znao iživcirati, ali tako i nasmijati...
...ah šta još reći...svaki trenutak s tobom kao i s tvojim burazom
još mi uvijek puno znači...i tebe volim...aj drži se...
..(ivek)-...a ti potpuna suprotnost od ovog gore....
...tvoji nekadašnji Pokemoni, gumi-gumi,
sejlarmun (il kak se već piše), jezerce,e da i da ne zaboravim
tvoje šminkanje na svakom mom roćkasu..povjerenje...
....hvala ti...


FREAXSY- ah da ne pričam...već znaš da te volim kao i svakog drugog...
....tvrdoglavo moje malo...eto to..baš si to...
...aj uživaj...i....uvijek tu za tebe...moja školska (šumska) drugarice....
...hvala...


BOJA- ...znaš da sam uvijek voljela muško društvo...cure su, kako si znao reći,
babe...previše se živciraju oko nekih sitnica...točno!
...otišao si jednog dana...
...ali sa pozdravom..hvala ti što me još uvijek poštuješ iako sam
u njihovom društvu...hvala što još uvijek si onaj isti prema meni...
..hvala ti za najljepše muško-ženske razgovore onoga doba..
..neka ostane tako..držimo se...hvala...
...i znaj neopisivo mi fali muško društvo...


PRIJATELJU-...o tebi za sada nemam šta reći...osim...hvala za najbolje djetinjstvo
koje si baš ti upotpunio...sve najbolje...ovaj put ja tebi kažem...
...ali moje je od srca...i možda se jednom vratim...
...ali ne fališ mi....
Image Hosted by ImageShack.us

BUMBY- hvala za sve...zaslužuješ riječi "PRAVI MUŠKO" u svakom trenutku...
...jednostavno ostani takav...sve pohvale...i tvoje riječi
koje me uvijek prate "GDJE JE MOJA VOPTA!"...
....hvala i za ispunjenu uslugu...onog dečka... ;)
...hvala bumbaru mekog srca...ne znam šta bih bez tebe..


MACANE- bila su to vremena...hvala ti što sam barem na trenutak uživala...
...hvala što si me baš ti naučio voljeti....
..u zadnje vrijeme nema ni tvog traga..
..kako da te uopće pronađem...
...želiš li uopće i dalje ostati dobar samnom...ja da...
..pa voljela bih da mi se javiš nekad,
ako ti je barem malo stalo jer
te više uopće ne razumijem..
...da opet popričamo..povjerimo se jedan drugome
iako nismo ono što smo nekada bili...hvala...


MAČKICA- svaka čast...legenda si...ti i tvoje provale...
...hvala srcu koje me uvijek nasmije do suza...
...naravno kao i za tvoje povjerenje...
...hvala...što drugo reći...

NLO- hahaha...hiperaktivno moje...hvala i tebi...

ČMIDA-hvala i tebi...
...sjeti se kutije...hvala malena...

Image Hosted by ImageShack.us

BIBA- ...aaaaa...tebe nikako ne mogu zaboravit...
...hvala što vjeruješ u mene...
...što sam...barem kako kažeš...najbolja od svih...
...nikada nisam takav kompliment dobila...
..hvala i na tolikoj brižnosti...hvala brate...


ŽABAC- kre..kre...evo me i do tebe..prijatelj od povjerenja?
...svakako...
...sjeti se... "JA SE SAMO ŠALIM!"
...hvala..


MASLAČAK- ...možda te ne poznam dovoljno da bi pisala o tebi...
..ali napisat ću ono što sam shvatila promatrajući te...
...na pravom si putu...krhka, ali ne želiš da znaju...
...draga...luda...imaš muda...
..ostani takva...

Image Hosted by ImageShack.us
...nemoj da maslačak poput tebe odleprša...
...drži svoje osjetljive latice...
...i..voli sve što imaš..ne puštaj...kao i ja...
..i da..ni tebe nisam zaboravila...
..hvala za ono ljeto ti, čmida & ja..hvala...


MASNI & DEA- ne brinite nisam vas zaboravila...
..hvala i vama...
...shvaćam zašto više nismo onako dobri...
...imate se pravo ljutiti na mene..
..razumijem vas..
..oprostite što nisam jedno vrijeme marila za vas..
..na greškama se uči...
..ja sam svoju lekciju naučila...hvala na onolikoj ljubavi
koju sam na kraju ugasila...
...još jednom...oprostite..voljela bi još jednom kroz sve to
proći, ali ovaj put bi ispravila grešku...
..jer ko zna...možda bi sada bili nerazdvojni...
..ali svejedno hvala...hvala što me još poštujete...
...hvala stari prijatelji moji... RESPECT!


LEPTIRICE- ...nekako se zbližih s tobom u posljednje vrijeme...
..ugodno je biti u tvojoj blizini...
..SIMPATIČNOST-tvoje drugo ime....hvala..

Image Hosted by ImageShack.us

ĐUBRE- e pa došao je i na tebe red...
..možda nismo najbolji, ali bližimo se tome...
...hvala za svaki razgovor...hvala za sve mali...


MUVA- mali zvrk...zar ne...hvala i tebi...

BUBI- da....i ti si među njima...hvala...

CHARLIE'S GIRL- niti tebe dovoljno ne poznam da bi mogla puno pisati, ali čini mi se da si jako draga osoba...ovo ne pišem zato što si mi jednom rekla da za tebe takvo što nikada nitko nije napisao već zato što ja to želim...aj uživaj...

...hvala svima...oprostite što vas nisam sve opisala...ali znajte da i vas volim...čuvam...
...NEDAJTE SE...
...povratak anđela?
...možda...

I LOVE YA ALL!!!!!



| komentari (19) | print | # |

nedjelja, 11.02.2007.

ŠTAFETA...

Image Hosted by ImageShack.us
Pa eto došao je i na mene red da vam nešto o sebi kažem...
...reći ću vam u kratkim crtama jer mi se neda pisat...


1. Obožavam košarku i nogomet...išla bi igrat kad god nazovete...
...samo ne dok "učim"...


2. Ne volim preseratore,laž i sve usko povezano s tim...uglavnom...

3. I DON'T NEED NO MAN!
...što znači da mi je život lijep i bez njih....
...rađe prijatelj zar ne?
...barem kod mene...

Image Hosted by ImageShack.us

4. ...obožavam dugine boje...
...što opet znači da mi je sve ijedna boja lijepa...
...ali jedino ne volim rozu...
...ne znam zašto ali nekako mi ne ide u glavu...


5.
...ponekad se osjećam kao da ne pripadam niti jednom društvu...
....tj...
....da me ponekad neki ljudi, naravno meni dragi,ne žele u njihovoj blizini....
...pa šta drugo ja odem...ali nije mi svejedno...


6....i posljednje...
..iskreno...ne bojim se smrti nego zla života...


...eto toliko...



| komentari (12) | print | # |

četvrtak, 08.02.2007.

...

...tako malen post, a tako puno govori...znači...

I ona kojoj je srce bilo na DLANU,
dok stvarnost tako se često dobroti SMIJE,
jedino ona je znala naći lijek za RANU,
a da nikada ništa za sebe tražila NIJE!
Image Hosted by ImageShack.us

.....tako iskrene riječi,a nitko ih ne zaslužuje....no



| komentari (8) | print | # |

petak, 02.02.2007.

RUŽA U GOMILI...

Tako pametna,a tako bjedno laže...
Ima tu i ljepote...skrivene (unutarnje) ljepote...
...vanjsku zaboravi...ona te ne ističe boljom osobom...
...tvoja sadašnja iskrenost...
..nema je...

...šminka...
...to nije stvarnost...
..ionako će nestati s vremenom...

Image Hosted by ImageShack.us
...vjera...
...iskrenost...
...ljubav...
...pravi prijatelji...

...za tebe su to već zastarjele riječi..
Image Hosted by ImageShack.us
Malena kad imaš pokaži...
...znam da imaš...tvoje prave misli isprepletene su u strahu...
...čekaju pravi tenutak...
...pravi trnutak da im se smiluješ...
...čitam te...
...znam...nisam nitko i ništa da ti sudi...
..i znaj da ne kršim to pravilo...
...zapravo...želim ti pomoć...
shvaćaš?
..neboj se....samo reci...
...reci svijetu što zapravo misliš...
...nemoj lagati (i ovaj put)...

Image Hosted by ImageShack.us
..budi ona stara...ako ne za druge barem za mene...
...s kojom si vrlo bliska...barem za sada..
..možda neće znati da je istina...
...i možda neće uopće željeti znati...

...ali ja ću uvijek biti tu..ako ti išta značim..
...pitaš se kako pobjediti strah...
...evo ti...ako treba dajem ti plašt...
...plašt vjere...
...njime prekri sve svoje slabosti...

...a sada...
...zaljubi se opet u uspomene..ako ne u nas koje smo ti dale sve...
..ne prisiljavam te..ne moraš ako nećeš...
...zatim uhvati
crveni balon koji je ispunjen našim uspomenama...pazi..
..nemoj ga probušit...
...jer ti si ipak
crna ruža u gomili...
Image Hosted by ImageShack.us
..u gomili maslačaka...
...grubi listovi...
...obasuta trnjem...

...zapamti...svaki tvoj trn je svaka tvoja mana...
...a na svakom tom trnu krv naših rana..

...i znaš da svaki trn može probušiti taj crveni balon...
...crveni balon koji će ti svaki put ići u susret...
...kao i svaka naša prilika da budeš ona stara koju si svaki put zgazila...
...zato ovaj put nemoj...
...na greškama se uči zar ne...
...mislim da to još nisi savladala...
...nauči...pa makar put bio težak...
...za pravu se sreću uvijek isplati...

sjeti se-
poslije kiše uvijek dolazi sunce...
...tako ćeš opet biti obasjana ruža...
...sa crvenim laticama...bez ijednog trna...
...pa....pitam te...i u ime drugih iako to neki niti ne žele...

HOĆEŠ LI NAM NAPOKON DOĆI?
Ne kažem da mi i bez tebe život nije lijep...
Image Hosted by ImageShack.us
...i ne patim ako me doista ne voliš...
...ali s tobom bi život bio lijepši...
..kad pročitaš ovo i ako nam se poželiš vratiti javi mi...

ZNAŠ LI NAPOKON TKO SI?
MAJA...jedno pošteno ime...
BUVA
...jedno počašćeno...
I JUDA...jedno nadjenuto nedavno...
No nijedno ne govori tko si ti zapravo...
...i znaš baš te i ne krasi ovo zadnje zato ispravi i tu grešku...
....ovo ime ti nisam ja nadjenula...
...tako te većina zove...
...eh i da...
...još davno prije narisala sam ti jednu ružu...
...bila je to crna ruža sastavljena od više djelova..
...pa se onda sjetim...
...neki da si mi rekla...
"LARA JEDAN DIO ONE RUŽE SE ODLIJEPIO!"
...sjećaš li se što sam ti rekla na to...
"ZALIJEPI TAJ DIO."
...nisam niti slutila što sam ti zapravo rekla...
...kakve sam iskrene riječi izgovorila...
..da...ti si ustvari bila ta ruža i još si...

Image Hosted by ImageShack.us
...zato zalijepi taj dio i počni vjerovati u takve stvari...
..bez ikakve šale ti govorim...
...počni vjerovati u nas...
...potrudi se da ti i oni pruže priliku...
...osvijetli im pravi put do tvog srca...
...znam da ti je još stalo do nekih osoba iako ih povremeno blatiš...
..primjećujem po tvom govoru...
...neprestano izmjenjuješ svoj odgovor...
...i znam da još uvijek stojiš kao ona mala djevojčica...

...i stvarno, stojiš čvrsto na zemlji...
..ali samo u svojim snovima...

...a u stvarnosti paraš nebo trnjem...
..pa neka postanu i ti snovi stvarnost...
...i ne zaboravi....ja te uvijek čekam...

Image Hosted by ImageShack.us
...ružo u gomili maslačaka...
..ne dopusti da mrziš svijet...
..ne dopusti da balon pukne ili izblijedi...
.................i...............
....najvažnije..
..ne dopusti da te samo tako zaborave...

Image Hosted by ImageShack.us




| komentari (18) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.