siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Samo riječi.....








...možda samo nestanem...

Nije ovo za mene.









Reci kako je kad gubiš se,
kad krivo radiš, lutaš i nestaješ,
kad sve riječi postanu suvišne,
tvoj mutan pogled, nijeme usne,
gdje je nestalo srce?


Punila sam ti grudi,
srce htjelo je iskočit
Ali ipak smo ljudi,
teško je grešku uočit

I triput teže priznat,
uvijek držo si se iznad
Makar bio u krivu,
priznat nećeš za glavu živu

A jebo sve,
jebo pare-trebe ko Edo
Sapleo si se i pao,
nisi znao kud bi gledo
Sada gledaš u pod,

istina prejako blješti
Kad me sretneš, šutimo,
ko jebeni furešti
Neznamo se više, možda bolje,
drugi je odnos...
Ostaj mi zdravo.
Točka.
Pozdrav, tvoj Ponos.


Pogledaj me u oči,
znaš da mislimo isto

Vjerujem ti jer te volim,
al spao si fakat nisko
Zar i ti, sine Brute? Sranja me ljute

Još jučer držo si se mene
ko dijete za majčine skute.
Nije svejedno, prodo si me,
malo dobio,
A bez mene ćeš teško,
neznaš kolko si izgubio
Ko će te trpit, ha? I gutat sranja?
Da,
Drugi ti se nude,
al su to sve obećanja, a?
Drugi bi umrli, ubili za mene

Ti si me zgazio, našao zamjene
Više me nemaš,
al i slomljena kost će srast...

Ostaj mi zdravo. Točka.
Pozdrav, tvoja Čast.


Kad su stvari stisle sa svih strana zajedno smo stajali,
Ja držo sam se uz tebe,

nismo se odvajali,
kad su doma bile frke uz mene si ih prebrodioi cura kad je srala,
i onaj kad te pogodio,
i masu takvih sličnih situacija,
sve ispalo je
dobro - bez ne'akvih povečih komplikacija,

al sad se sve promijenilo,
jebote ti si lud,
ono totalno si danas promijenio svoju ćud,

ne razumijem šta ti je,
al nije me ni briga,
to je tvoja odluka,
i šta ću ja, jebiga

sad putevi razilaze nam se,
smatram to porazom

ostaj mi zdravo.
Točka.
Pozdrav tvoj Razum...


Crvena sam kao armija,
natečenih arterija
Od primljenog udaranja,
od prejakog šamaranja.
Nema okretanja druge strane,
lako planem
Nemam živaca za bolje dane,
ne čekam da mi svane.
Šta je bilo bilo je,
sad drago za milo je
I dok išlo je išlo je,
nema dalje jer stislo je.

Čuvaj guzicu, to imaš,
vidim to jer uvijek sereš.
Smiješ se? Jebe ti se,
al gorki okus ne ispereš.

Dok gledaš u ogledalo,
dal sviđa ti se odraz?

Brijem da ne
Ostaj zdravo.
Točka.
Pozdrav, tvoj Obraz.



Tu sam da te zaštitim,
život da ti olakšam,

tu sam da ti pružim nadu,
uz tvoj bok da koračam,
ja sam oko da vidiš ljude,
mudrost da ih shvatiš,
ljubav za sve, i mir da ih prihvatiš,

a tvoj je put drukčiji,
korak tvoj teško pratim,
ko da namjerno hočeš me se riješit
da ostavim te samog - teško to prihvaćam,

griješim, znam,
ali i onako me ne želiš,
eto ti pa hodaj sam,
bez mene si praznina,
živi danas kako znaš
jer me nema za sutra,
nema u tebi

i ne moraš nikad više me ni imat,
shvaćam kad me netko tjera
ostaj mi zdravo.
Točka.
Pozdrav, tvoja Vjera...



Nismo se dugo čuli,
brinem se jel sve u redu

Pa te sama opravdavam,
nemaš mjesta u rasporedu.
Znam, puno radiš,

znaš da na tebe sam ponosna,
Čujem dobro ti ide,
pitam za te kod svih frendova.
Da ne ispadnem očajna,

kad me pitaju ja se smijem,
Kažem: Čut ćemo se, tak je reko,
barem brijem...
Znam da sam prljava,
al isti smo, to znaš,
Crna ko pod noktom,
nemoj se sramit, ti si naš.
Ja sam u tebi bila zadnji dokaz onog humanog

Al je teško biti čovjek kad zabriješ da si Bog.
Siđi dole, i meni moralo je prisjest...
Ostaj mi zdravo, stari.
Točka.
Pozdrav, tvoja Savjest.

Elemental- oproštajna pisma






Ne govori više


Reci šta da budem,
bit ću za tebe.
Kazi šta da radim,
uradit ću sve.

Ne govori više da te ne volim,
ako želiš prijatelja evo ti ramena.
Ako želiš moju ljubav,
uzmi je za sva vremena.

Ne govori više da te ne volim,
kad odnijela si sve.
Reci hoću to da imam ja ću ti stvoriti,
hoćeš li heroja ratnog otiću se boriti.

Ne govori više da te ne volim,
kaži hoću snijeg da pada,
ja cu pričat s Bogom.
Hoćeš me za jednu noć.

Ljubi me i šutni nogom,
ne govori više,
da te ne volim,
kad odnijela si sve.


Ref.





Za sve ove godine


Još je kod tebe,
dobro i toplo.
JoŠ na uživanje ti mirise soba,
ali nikad dalja nisi bila mi.

Kroz kolut plavog dima,
vidim ti oči,
i suze u njima.
Zatvori prozor, noćas će padati.

Ref.
A ti, ti bi
da me poljubiš i da nazdraviš,
za sve ove godine,
sto su te promjenile.
Za sve one poljupce,
za sve što mi duguješ.
Hoćeš opet, hoćeš da me napiješ.

Cigare su dogorjele,
i rijeci više ništa ne znače.
Samo malo tihe muzike u sobi.

Kroz kolut plavog dima
vidim ti oči,
i suze u njima.
Zaključaj vrata, neću se vratiti.

Ref.




Image Hosted by ImageShack.us



Kad se prijatelji rastaju


Zbog žena plakao sam ja,
nekad mjesec, a nekad i dva,
al' je najteže, svatko to zna
kad se prijatelji rastaju.

Zbog žena pio sam ja,
nekad mjesec, a nekad i dva,
al' je najteže, sruši do dna
kad se prijatelji rastaju.

Ref.
Svega će bit', al' prijatelja neće,
svega će bit', al' nece biti sreće,
svega će bit', pusti, suza nek teće,
kad se prijatelji rastaju,
kad se prijatelji rastaju.

Noćas mi ne budi ljut,
jer i nebo se sprema na put,
ko da ništa ne ostaje tu,
kad se prijatelji rastaju.

Znam da ću opet vas sresti,
negdje zajedno mi ćemo sjesti,
ali tuga će ostati tu,
kad se prijatelji rastaju...

Ref.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 25.01.2007.

TAMO GDJE ANĐELI LJUBE DEMONE...

Sukob...
Ti i ja...glavni likovi radnje...
Ti...nekoć me opijao tvoj osmjeh koji mi dušu i zaslijepi...
A tvoja kosa,
poput lepršavih krila rajske ptice,
koja se savršeno uklapa
u ostalu konfiguraciju tvoga tijela
čineći jedinstvenu ljepotu
jednog bića,
kojem je potreban
sav Božanski dar riječi
i posebno umijeće upotrebljavanja poredbi
da bi se opisao
TI,
TI obični...."nevini" anđele,
koji si moje misli
stavio u kavez ukrašen prijateljstvom....
A ja....neprocjenjivi grješnik...demon...
..demon izbjedljelog srca...
..ne brini jer ovo nije onaj pravi opis tebe...
..bio je to samo krivi podatak koji je bio dugo zacrtan u mojoj glavi...
..ovo je tek onaj početak koji je napisan sa užitkom...
....početak jednog tužnog dijela knjige života...
..srce koje je nekada znalo što znači biti voljen u svim nijansama ljubavi...
....ovaj put knjiga govori o prijateljskoj ljubavi...
..otvorila sam knjigu života i zaključila da jedna priča nije dovršena...
Image Hosted by ImageShack.us
..da,naša...
....znaš li što nije bilo ispisano...?
....onaj jebeni
RAZLOG...koji ni dan danas nije izrečen....
....nepoznat...nikada dovršene riječi....
.....napisat ću ga sada....
..da prevelik si...prevelik ponos..zar ne?
....zar puno tražim...zar je tako teško prozborit par riječi...ne razumijem te!
....o vaše veličanstvo, samo mi je to sada cilj...
....više ne želim tebe već razlog tvog durenja anđele...
...zar ne možeš pokloniti i meni nešto u životu...
.....priznajem..vratio se jesi...
...rekao si da sve ostavimo iza sebe i da krenemo dalje...
....isprva bila sam sretna...
....a zatim sam si se izdao anđele.
.

When I was down...
...moje povjerenje je uvenulo....
.....jer do tada bila sam jedna poput tebe...
...bila sam tvoj anđeo čuvar...ali...izdao si i mene...
...više nitko nije vjerovao u mene..
....samo par smrtnika zbog kojih i dovršavam ovu knjigu života...

When angels cry...
...plačući kupila sam svoja zadnja nježna perca....
..nisam mogla vjerovati da si ti bio sljedeći koji će mi uništiti nešto što sam voljela...
....nešto što sam branila...
TEBE...
...rekla sam.."OVAJ PUT, ZADNJI PUT"...
.....bit će to zadnji put da me netko uspio povrijediti...
...da mi je netko polomio krila...da su zbog nekoga plave oči izgubile sjaj...

Behind blue eyes...
Image Hosted by ImageShack.us
.....da nema više one dobrote...da me netko uspio pobjediti...
..želio si preuzet moj položaj....želio si biti poput mene..

....nisi mogao podnjeti moju sreću...pa si i sam želio postati anđeo čuvar...
...bio si lakom..zapravo...želio si postati anđeo svih anđela..najbolji...najljepši...
...bio si ulizica...ovaj put ja pljujem po tebi...
...anđele shvati nisi uspio...
....nisi znao pokazati pravu ljubav...
...ljubav koju si davao bila je površna....čista laž...
..da....govorio si kako s nikim ne možeš biti u sukobu...
...kako mi je i sam jedan smrtnik rekao...

.............JEBENI DOKAZ DA MISLIŠ SAMO NA SVOJE DUPE........
.............JEBENI DOKAZ DA TI NIJE STALO DO MENE VEĆ DA SE RIJEŠIŠ GRIŽNJE SAVJESTI.......
.............JABENI DOKAZ DA JE ISTINA KADA SAM GOVORILA DA SAM TI STRAH U KOSTI UTJERALA!

...istina boli..zar ne?
...zapravo razlog uopće niti nije postojao....i znao si to...
....svima si govorio kako si se samo ti našao uvrijeđenim...
..govorio si da te tvoj anđeo iznevjerio....napustio...
..i da uspio si uvjeriti smrtnike...čak su ti se i klanjali kao i ja sama....
.....uspio si uvjeriti i samog Boga da je tvoj put ispravan....
...zar si stvarno mislio da istina nikada neće doći na vidjelo?
...pa makar i za 100 godina?
...ne, tebi tada nije bilo do istine...uživao si u tom trenutku...
..pomislio si...kako li je lijepo kad i laž prouzroči sreću...

Never the same...
.....više nisam ona ista...
....sada sam samo bezosjećajno biće...
...ugasio si sve one lijepe stvari u meni koje sam ti pružala...
....upravo se oblačim u crno...

Image Hosted by ImageShack.us
......sve lijepe stvari bacam u vatru...vatru zaborava...
...nema više one dobrote.....
...privlači me samo crna svila....
...stavljam drugu masku jer prva se isprala...
....isprala od
krvavih suza...
Image Hosted by ImageShack.us
..stare rane snježnih krila zmjenjuju nove...
..sada su to crna pera...
...i ovo nije osveta....ovo je samo ono što zaslužuješ...
....smrtnici su me odbacili zbog tvoje krivnje...
Probaj zamisliti kako je teško letjeti noću
kroz pusti grad smrtnika u društvu gospođice samoće...
..ali nisam više sama...
....prihvatila me nova vrsta...

Image Hosted by ImageShack.us
...sada živim u potpuno suprotnom svijetu...
....hvala im za utočište.....
.....moj novi dom...
....demonski dom...moj dom...
....demonska krv...sada i moja krv...
....demonska narav....sada moja narav...
....i demonska žrtva-
TI!
...ovaj put neću napraviti grešku...
...ovaj put se neću iskaljivati na nedužnima...ovaj put bit će to onaj koji zaslužuje...
....koji je i probudio bjes u meni...
...ovaj put ne kupim stara bijela perca već puštam crna...
..bacam ih u zagrljaj povjetarcu...
....neka ih nosi...neka ih nosi u grad smrtnika...

Image Hosted by ImageShack.us
....neka osjete...
...neka vide...

When angels die...
...kako je to kada njihov zaboravljeni anđeo umire...
...ali i neka znaju da ih je volio bez obzira na to koliko su ga povrijedili...protjerali...

Image Hosted by ImageShack.us
..bez obzira na to što su dušu ipak predali onom mudrijem, a ne poštenijem...
Behind black soul...
....i možda se jednom vratim ali...pustimo sad to...
When devils smile...
...a sada najljepši zvršetak knjige života...
Istina je isplivala na vidjelo...
Vrijedilo je čekati...

Cry now...
Plači,plači anđele jer nada više ne djeluje...
Image Hosted by ImageShack.us
Trijezna, ne nadajući se da takav dan će uopće doći..
..kada si me najviše trebao..
...tek tada ranjivo srce tvoje počelo je naoticat...
Raslo je nedostižnom brzinom...neka je!
Drago mi je!
Dozivajući te krvlju, ANĐELE "SVETI", izgubila sam sve...

...iscrpio si me....
Image Hosted by ImageShack.us
..ali svejedno ti i dalje nisi mario...
Misliš..tako sam okrutna, ali ipak, još uvijek ne zamjenjiva!!!
Pokušavao si me zamrzit...
Pokušavao si me zaboravit...samo da ne znaš više što su boli.
= NIJE IŠLO=...jel' da?
Znam iz iskustva..zato ni ne pomišljaj poricat.
Jer protiv zla ne možeš ovaj put koliko god ta tvoja anđeoska strana bila dobra...predobra!

Želiš iskreno?
...nije mi stalo..
Znaš i uspjela sam...
Nekada bio si tako nježna i krhka srca (kao i ja).
ali uz tvoju pomoć bilo je lako.
Natjerao si me da odem...
Zabranio da te volim, vidim...
Tako je moja mržnja rasla,
a onda sam ja to učinila tebi!
...želio si da ti se vratim i ovaj put....
...nisi mogao podnjeti moju sreću i ovaj put...

SRETNA SAM...SRETNA SAM KO' MALO DIJETE!!
Image Hosted by ImageShack.us
Sretna sam što imamo barem nešto zajedničko...
...NE VOLIMO SE...

You can hate me now...
Dobrota tvoja tebi je sada nepoznati pojam...
..rana je zacjeljena zahvaljujući mojoj mržnji.
...i još uvijek tvoja najveća mana-
LJUBOMORA....ZNAM!
...zato ti to jednim dijelom i radim...
Sada si ANĐEO CRNIH KRILA...i pripadaš mojoj vrsti.

Image Hosted by ImageShack.us
Hmm...?
Možda nas vrsta povezuje, ali opet mržnja razdvaja.
To prokletstvo, taj prljavi osmjeh na tvom licu, taj gnjev koliki je sada samo.
Obožavam ga......mrzi me i dalje anđele, želim to.
Ali znaš
ŠTO?
Kolika god ta tvoja mržnja bila jaka prema meni,
ne zaboravi da svejedno opet...
..bez obzira na sve...
ANĐELI (i dalje) ljube DEMONE!
Because I still know that you got soul...
Drugi dio mene je otkriven...
Image Hosted by ImageShack.us
Štafeta se nastavlja prijatelju...
Come on...
Play again with me...



| komentari (22) | print | # |

petak, 19.01.2007.

COLD WORLD...

Napokon posvećujem i tebi ovaj post,ovu pjesmu...tebi i tisućama drugih poput tebe...
Image Hosted by ImageShack.us

PRAVE FOR THEM!!!
I imagined a picture in my mind of some creature many years ago..
One tragic night he died..
The saddest time of my life..
For weeks and weeks I cried..
Through the anger and through the tears..
I've felt his spirit through the years..
I'd swear, he's watching me..
Guiding me through hard times.....
And realy it's you....
Yes, you...
The same boy like on this picture above this words....



Image Hosted by ImageShack.us
Učinite i vi nešto za njih......budite uz njih kao što sam i ja, ako ne tijelom onda dušom i vjerom!



| komentari (9) | print | # |

srijeda, 10.01.2007.

U SJEĆANJE NA ANJICU...

Iskreno da vam kažem ja nemam pojma šta se meni s tim zvijezdama događa....samo gledam kako slijeću!Ma never mind...
Image Hosted by ImageShack.us
JEDNA JE ZVIJEZDA PA(da)LA
NAJLJEPŠE


Ležim...ležim na molu,
na najdražem moru
i gledam u nebo!

Image Hosted by ImageShack.us
Kad iznenada padne zvijezda,
i pitam se ko bi sad umrijet trebao?

Došla sam kući,sve je tiho i mirno...
glave spuštene,
srca su im stala,
ne vjeruju da je otišla....
Najdraža djevojčica mala!

Image Hosted by ImageShack.us
Nisam znala o čemu je riječ!
Ali ipak...
Noćas srce piše suzama.
Bori se s bolima
i polako shvaća
da ne mogu suze
prkositi kišama...

Tuga na licu,
u oku sjaj.
Znaš li što su mi rekli?
Da je za tebe KRAJ...

Tužna je noć,
pala je suza,
umire ljepota
sasvim tiho,
kao šapat.
Srce drhti,
tražim krivca,
pronašla sam krivi put...

Image Hosted by ImageShack.us
Željela bih čuti tišinu,
vidjeti tamu,
ležati na pijesku,
kraj mora...
Letjeti s pticama,
osjećati barem nešto...

A sada...
Vidim tugu,
čujem svađu...
Sjedim u mraku...sama...
Žalosna i bez ljubavi...
Želim voljeti i želim
voljena biti...
Image Hosted by ImageShack.us
O curo draga, zato je...valjda...za mene
baš ta zvijezda naljepše pala!

26.o7.2oo4.god.

Ovu pjesmu sa istinitim događajem napisala sam prošle godine pa...nadam se da vam se sviđa!

Eh da malena moja teška su to bila vremena.Ova pjesma je posvećena tebi...
Tebi koju sam izgubila!Ono dijete rumena lica,krhkih ručica te nježne dušice...
Uvijek pogledam sliku koja stoji na mome stolu, a na njoj, TI I JA, 4
plava oka u vodi...
Image Hosted by ImageShack.us
NAMA najljepšoj i najdražoj vodi...
Našem plavom svijetu, našem bistrom moru...
A naši osmjesi...kako su samo zračili...
...ni sunce im nije bilo ravno.
Nije bilo kraja našoj sreći...
voljela sam te i još uvijek te volim!
Image Hosted by ImageShack.us
Pomislim kako li je samo lijepa ova slika...prelijepa...
Tako me čini zadovoljnom, upotpunjuje...
Ali sada...otkad te nema...sve je isparilo...
...kao da si imala nešto više s tom vodom..
...kao da si ti zapravo bila opet kažem ona naša najljepša i najdraža voda,
jer kada si ti otišla i voda je izgubila sjaj...

Image Hosted by ImageShack.us
Kao i na današnjim slikama...prostire se voda tmurna iza mene, a ni tebe nema......
Nema više one bistrine,osmjeha niti onog osjećaja upotpunjavanja!!!
Samo mutna voda,
(poneke) uspomene izbjedljele
i
plave oči koje su me nekad voljele...
...VOLJELE...
I još samo nešto mi obećaj....
Čuvaj mi moju fotelju gore pokraj sebe,
jer izgubit ću se
ANĐELE! ;)




| komentari (30) | print | # |

utorak, 09.01.2007.

BALADA O MOM MEDI...

Vrijeme je učinilo svoje...
Zapuhnuo je vjetar i sve se počelo vračati,
sve ono što sam nedavno pomela pod tepih...
Vratilo se,nebi li mi upropastilo i ovaj mjesec...
...nije vrijedna ta prljavština da joj sada poklonim priču
i da govorim kako ću preći preko toga...
Gotovo je stim...
Maltretiraj me,ubij me,gazi me....
Ali nikada me nećeš dokraja uništiti...
Jedan dio mene još nije otkriven...

Čuvam ga za one dane nestašice i vlage!
...danas ću izvaditi svog plišanog medu iz škrinje zaborava...
Image Hosted by ImageShack.us
Porazgovarat ću malo s njim kad nemam osobe kojoj bi se obratila...
Porazgovarat ću kao u dobra stara vremena kada sam bila klinka
i kada sam mu se obračala zbog svakakvih sitnica...
Čuj medvjediću mama mi danas nije htjela kupiti
onu lutku koju ima moja prijateljica...
Nekada je to tako glasilo, ali danas je ovako...
Ej ti teddy bear koji je pravi put???
Lijevo ili desno???
Reci kako da izbacim sav taj gnjev iz sebe...
Reci kako da opet postanem u potpunosti ono što jesam...
A medo će mi odgovoriti...
Nešto nečujno.......
Morat ću nagađati što mi je jadnik htio reći...
...koji je zaključak...
Gdje je poanta svega toga...

? ? ?
Image Hosted by ImageShack.us
Nemojte zaboraviti na svog medu...zeku...lutku onda kada postanete sretni,
zato što će se vratiti oni teški trenutci kada nećete imati
nekoga kraj sebe pa će vam i taj prašnjavi medo dobro doći..
.



| komentari (5) | print | # |

ponedjeljak, 08.01.2007.

OPROSTI MI CVIJETE...

Oprosti mi cvijete, oprosti što od bjesa bacih
čašu na tebe.
Time polomih sve tvoje
crvene krhke latice.
Image Hosted by ImageShack.us
Žao mi je...te riječi nisu dovoljne znam...tako isprazne...
I kako kažu "Da sam gađala ne bih te pogodila."
Ali znaš cvijete ni meni nije lako!
Uzrok ovog bjesa bio je ON...
...onaj koji se iskaljuje na meni...
...onaj kojeg svi smatraju najboljim...
........a ja........iskreno ga se sramim, bojim!
Sramim ga se već duže vrijeme...i
nisam željela da svijet sazna kakav je on zapravo
jer sam imala srca.
Pričala sam samo lijepe stvari o njemu,
a one druge.....potiskivala sam u srce.
Rekla sam...
..ma šta god bilo namjerno neću plakati pa valjda će i to proći!!!
Nadala sam se u bolje sutra.
No,te riječi su me dostigle
i ja sam jednostavno pukla,srca više nije bilo cvijetiću moj mali..nije...
I da, svakako! Željela sam mu pomoć...
..ali uzalud trud, uzalud sve kada ne vjeruje niti jednoj mojoj
krvavoj riječi!!!!
ON više nije čovjek (za mene)...
ON je sada samo još jedan stranac u dijelu zalutalog srca..
I ne znam što da više mislim o njemu...nema tih lijepih riječi koje su
ga kao nekad opisivale, tada kada su samo laži slavile uspjeh!
Ostala je samo jedna lijepa stvar u mom sjećanju...ŠAH!
Da, ti si me naučio igrat....ali koliko god ljudi
govorili da sam prokleta
i tu riječ, i tu stvar sad pljujem...
ŠAHA VIŠE NEMA!
KAO NI SREĆE DA ME VIŠE POBJEDIŠ BILO TO U ŠAHU
ILI ŽIVOTU! IGRA JE ZAVRŠENA! ŠAH MAT!

Image Hosted by ImageShack.us
Stranče obračam ti se! Slušaj me,
jer samo ću jednom prozborit...
ovo je prvi i zadnji put da ti govorim...

Imali smo sve, ali sada ništa!
I hvala i tebi na svim onim lijepim trenutcima....
..a sada neka znaju svi kakav si.
Više me nije briga....više mi nije stalo...
Bojala sam te se....
do te mjere da si mi i strah u kosti utjerao...
Bojala sam se na reakciju svijeta,ali sada se borim,
od sad ti se suprotstavljam....
I vjeruj mi nema te boli STRANČE koja će me zaustaviti...
..poznajem sve i jednu...
.....i možda mi još uvijek želi sve najbolje.....
.....i možda me još uvijek voli.....
..ali opet cvijetiću moj mali nastavlja po starom...
opet se nastavlja...
Image Hosted by ImageShack.us
Zato cvijetiću
nadam se da ćeš mi oprostiti zbog
STRANCA,
zbog bačene čaše i najljepših,polomljenih
crvenih latica!



| komentari (6) | print | # |

nedjelja, 07.01.2007.

SKRIVENA...PORUKA

Znam jednog dečka....taj dečko je mrtav...
...njegovo vrijeme je prošlo iako nikad nije ni počelo....
...sad samo njegovo tijelo
i ostatak onoga šta je bila njegova duša šeta ovom zemljom....
..nitko ne zna šta mu se dogodilo...nitko ni ne želi znati..
...nitko to ni ne primjećuje.....
......taj dečko je bio drugačiji,
ali sad je kao i svi drugi...bezdušan....bez osjećaja...
....bez ljubavi....
..u njegovim očima se više ne vidi njegova duša...
....nema nježnosti u ionako sablasnim ručicama...
...život mu ništa ne znači....odrekao ga se...
...razočarao se svijetom.....
....."svijet je okrutan"..."život nije pošten"-govorio je!
Moraš se prilagoditi da bi preživio...moraš biti kao drugi...

...BEZDUŠAN...no on to nije želio....sjećam se još
dok je bio vesel (vedra srca),taj neuništivi pogled, pun života....
da,volio je svaki list, svaki cvijet, svaku travku,pčelu,bumbara...
.......
SVIJET!

Image Hosted by ImageShack.us

..bio je nedruštven, ali se trudio nešto postići....cjenio je život...
...vjerovao je da ima sve..da ima prijatelje, jer prijatelji su....
....kako su mu govorili blago...ali prijatelji su ga iskoristili...
...bio je dugačiji i nigdje se nije uklapao...
..nije imao s kim pričati o onome što on
želi, nikoga ko će ga saslušati....bio je dobar,
a nitko nije vidio srce koje nemože vječno trpjeti bol...
nitko ga nije doživljavao.....
nitko nije vidio onaj njegov dar...
...onu dobrotu i ljubav koju je imao prema svima....
.....prijatelji bi ga ostavili kad im nebi više koristio.......
....taj dečko se povukao...zatvorio među svoja
4 jebena zida, sjeo u svoj kut i zaplakao.....
Image Hosted by ImageShack.us
..u svakom ostalom kutu sjedili su njegovi zamišljeni prijatelji...
...to su bili
SAMOĆA, TUGA I LJUBAV...

.....taj dečko je izgubio vjeru u ljubav koja je ubrzo nakon toga i
nestala....došao je novi prijatelj...zauzeo je prazan kut....
"kako se zoveš?"- upitao je dječak...
...."DEPRESIJA!..."- šaputala je tiho...
...dječak je odrastao...postajao je sve veći i ti prijatelji
su mu se sve više približavali.....
..dečko koji je želio biti voljen nema više ljubavi u pogledu
niti osmjeha na licu...tama je sada njegov život...
.............a osveta njegov cilj...........
PRIJATELJU nadam se da ti nisi taj dečko...
....ako vidiš tog dečka obriši mu suze s lica.....probudi ga.....
....pričaj s njim....misli na njega , a ne na sebe....
..jer nagrada ti je njegova
mir, ljubav,a prvenstveno
PRIJATELJSTVO!
SRETAN TI ROĐENDAN PRIJATELJU.....SRETAN ROĐENDAN....
Image Hosted by ImageShack.us
....pa nazdravimo prijatelju ako ne uživo onda preko bloga!party


P.S.- ova je priča posvećena jednom mom frendu i nadam se da će shvatit o čemu ja trabunjam!
Naravno ova priča ima i svoju poruku pa sretno u otkrivanju.....




| komentari (3) | print | # |

subota, 06.01.2007.

NEKADA...

Nekada bio si uvijek tu...
tu za mene...kraj mene....
Bio si
MOJ NAJDRAŽI
i ničiji više.
Uvijek si me branio,bodrio,brinuo se o meni
kada mi je bilo najteže...
kada je svijet gledao osmjeh na licu,
a iznutra harala je tuga...bol...jad...
...naprosto izjedalo me...
Osjećala sam se kao tvoja mlađa,ranjiva sestrica.
Tako se stvorila naša bratska ljubav.
Jednom riječju bili smo
NERAZDVOJNI..
Image Hosted by ImageShack.us
još od malih nogu...ALI IPAK...i vrijeme je učinilo svoje!
I koliko god ta naša bratska ljubav bila jaka,
opet tu stoji ona riječ koja ruši i najljepšu poredbu...
koja mnogo više znači...
Bilo je to...
(SAMO)
NEKADA...

Image Hosted by ImageShack.us


Istina je kada kažu da vrijeme ruši sve iako smo se protivili tome...
No svejedno veliko HVALA,HVALA TI za sve!
I ne zaboravi da....još uvijek si mi sve...
..da,još uvijek sam tu...
..još uvijek sam tu...
..uvijek sam tu...
..sam tu...
..tu......
yes
Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (22) | print | # |

utorak, 02.01.2007.

Rekla je...

Jedne večeri hladne,
sjedeći na kamenu vidjeh 3 zvijezde
padalice i zaželih 3 želje.
Isti taj dan ispune mi se samo dvije.
Rekoh joj to te iste večeri.

Image Hosted by ImageShack.us

Rekla mi je:

"Laouri, budi sretna.
Pasti će ponovno zvijezda.
Zaželjet ćeš najljepšu i najiskreniju želju.
Želju koja će ti se ispunit.
Sa smješkom ćeš se sjećati jučer.
Tri zvijezde padalice, dvije želje, žuti svijet.
Jedna nepreboljena ojačava dušu.

Kad tad ćeš reći ispuni mi se treća želja.
Ispunit će ti se, ali tebi će tad biti važna
ona nova želja.
Čvršća i jača no ikad."

Image Hosted by ImageShack.us

A sad joj javljam... vičem....
ISPUNI MI SE TREĆA ŽELJA!!!
Ali da, važna mi je
samo ona nova želja!!



| komentari (19) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.