st patrick's day 2006

poistovjecujem se s ovim likom


st patrick's day 2006

svima zelim puno ovakvih trenutaka



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



nes o meni

zovem se zrinka.....obozavam decke,zafrkanciju,nogomet i
opcenito sport...mrzim skolu proface,
starce,ucenje...voljela bi nastavit trenirat tkd...
uzivat u zivotu,da ljudi iz skole prestanu srat o meni...
nadmak mi je zica,tkd,purko,
i to je to...
...za sve ostalo kaj vas zanima sam pitajte...
saint st patrick's day 2006

oni koji se pale na aute

...moj mali kutak...

nedjelja, 19.03.2006.

...moram nes rec..inace nebi....hehehe...

ma sta davam kazem..meni fakat nista nije jasno....
vec sam od nekoliko ljudi cula da u zadnje vrijeme nisam pri
sebi...ja uopce nis ne kuzim...daj nek mi netko kaze zas sam
ja nekak drukcija..ja fakat nista ne kuzim...viola sorry,
velike isprike..mislila sam da si to ti...e fakat sorry...inace ako
netko misli da sam ja drukcija zbog (znate vi koga) onda nemate
pravo...on mi nije nikakva mana...dapace on mi je bas dobar,
zabavan i super...za one koji ga ne poznaju nek ne seru o njemu...
npr. huska,pa ti si s njim bila jednom vani i to kada smo ono
pricali...tak da huska ti nemres rec nis o njemu jer ga ne poznajes...
a mateja,hmmm pa ti mos pricat o njemu...al posto ste u losim
odnosima,nemoj bolje nis...

jedna mala obavjest!
nadam se da se nitko ne vrijeda na moj blog. posto su se TV mediji poceli zalit na blogove,da nebi bilo da mi iskljuce blog...ak nekom nes smeta slobodno recite u komentarima...

- 18:46 - Piši oš,neš (1) - Isprintaj - #