st patrick's day 2006

poistovjecujem se s ovim likom


st patrick's day 2006

svima zelim puno ovakvih trenutaka



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



nes o meni

zovem se zrinka.....obozavam decke,zafrkanciju,nogomet i
opcenito sport...mrzim skolu proface,
starce,ucenje...voljela bi nastavit trenirat tkd...
uzivat u zivotu,da ljudi iz skole prestanu srat o meni...
nadmak mi je zica,tkd,purko,
i to je to...
...za sve ostalo kaj vas zanima sam pitajte...
saint st patrick's day 2006

oni koji se pale na aute

...moj mali kutak...

subota, 18.03.2006.

jooooooooj

joooj kako mrzim kad mi ljudi seru o pozadini i o blogu.
aj da vidimo vase blogove pa mi onda recite sta mislite o mome...
ne kuzim zas se svi vrijedate na moj blog,to je smao zajebancija,
a vi sve shvacate ozbiljno..st je najgore nis mi ne kazete u skoli ili
na chatu nego seruckate po blogu...onak,to je jadnoooo....
sped idiote ti si zatvorio blog,i onda mi nes seres,mateja ja ti u
skoli kazem da se zajebavam, ti se duris,a ova lose brijem ja je to
huska...e pa huska ti si to mene i sama pitala kak se stavlja..a
posto ti nisam htjela rec sad se nes duris...ljudi pa daj malo ohladite!
inace,uopce mwe ne diraju vasi komentari...evo odite na matejin blog zabranjen_pogled pa nek
mi onda nes kaze...
p.s. mateja nemoj se vrijedat..nisam ti ja kriva...inace,luka nije ruzan.
slobodno se nadi s njim. vec me tjedan dana gnjavi oko toga...daj plizzz

- 10:01 - Piši oš,neš (2) - Isprintaj - #