st patrick's day 2006

poistovjecujem se s ovim likom


st patrick's day 2006

svima zelim puno ovakvih trenutaka



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



nes o meni

zovem se zrinka.....obozavam decke,zafrkanciju,nogomet i
opcenito sport...mrzim skolu proface,
starce,ucenje...voljela bi nastavit trenirat tkd...
uzivat u zivotu,da ljudi iz skole prestanu srat o meni...
nadmak mi je zica,tkd,purko,
i to je to...
...za sve ostalo kaj vas zanima sam pitajte...
saint st patrick's day 2006

oni koji se pale na aute

...moj mali kutak...

ponedjeljak, 13.03.2006.

...pa moram nes pisat...

khm..e da...
trebam se javit pa se javljam.
vikend mi je OK proso...u subotu sam bila u
gradu sa adamicem,adanicem,mocanom i tihacom...
nismo se bas proveli..uglavnom adanic,mocan i tihac su se zabavljali no meni nije bilo bas najbolje...a za adamica ne znam...fala bogu da smo u gradu bili samo do 9 inace bi crkla od dosade. uglavnom tako mi je dosadno da nemrem razmisljat...nedjalja mi je bila uzasna..bila sam vani s tarin(to je bilo OK). i eto tako danas ponedjeljak...ujutro skola...spavala sam jedno 4-6 sati. i jedva se drzim na nogama. previse me obuzima neki osjecaj straha tako da me sve vise hvata dosada...bez razloga al opet..evo bas sam slusala nekaj na vjestima o silovanju neke djevojke..uzas..sad me jos strah izac van. ma u sta se pretvorio ovaj svijet????aj nek mi neko odgovori...

- 19:03 - Piši oš,neš (4) - Isprintaj - #