st patrick's day 2006

poistovjecujem se s ovim likom


st patrick's day 2006

svima zelim puno ovakvih trenutaka



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



nes o meni

zovem se zrinka.....obozavam decke,zafrkanciju,nogomet i
opcenito sport...mrzim skolu proface,
starce,ucenje...voljela bi nastavit trenirat tkd...
uzivat u zivotu,da ljudi iz skole prestanu srat o meni...
nadmak mi je zica,tkd,purko,
i to je to...
...za sve ostalo kaj vas zanima sam pitajte...
saint st patrick's day 2006

oni koji se pale na aute

...moj mali kutak...

nedjelja, 12.03.2006.

weeeeeeeeeee

shrekonja

pa opet ja...kako cudno..lol...ovo je moj blog
normalno da sam samo ja na blogu...e da...sta sam ono
htjela pisat.a da.eee upoznala sam se sa s_h_r_e_k-om!!!
(isuse koja sam ja zbunjola)
uglavnom..jos vam se javim...
ponekad se pitam zas uopce pisem postice..hmmm...

- 10:55 - Piši oš,neš (2) - Isprintaj - #