st patrick's day 2006

poistovjecujem se s ovim likom


st patrick's day 2006

svima zelim puno ovakvih trenutaka



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



nes o meni

zovem se zrinka.....obozavam decke,zafrkanciju,nogomet i
opcenito sport...mrzim skolu proface,
starce,ucenje...voljela bi nastavit trenirat tkd...
uzivat u zivotu,da ljudi iz skole prestanu srat o meni...
nadmak mi je zica,tkd,purko,
i to je to...
...za sve ostalo kaj vas zanima sam pitajte...
saint st patrick's day 2006

oni koji se pale na aute

...moj mali kutak...

utorak, 07.03.2006.

...evo me opet...

evo mene ponovo natrag...
vec dugo nisam umala blog.
ako se za dugo moze rec kojih tjedan dana...
inace bivsi blog mi je upropasten jer mi je cijela skola
pocela srat po blogu..te mi je bilo glupo uopce ista pisat...
evo oni pametni koji shvate da sam to ja fakat su pametni..
a onio koji ne shvate ko sam neka si rezerviraju mjesto u
ludari jer im je pamcenje puklo na kvadrat..eto tako i ja nes rekla..
see yaa...kiss svim blogerima i citamo se...
neke slikice:myspace

saint patrick's day

pre slatko..morala sam stavit...
myspace

st patrick's day 2006

moj dragi frend adamic..(kilnut ce me zbog ovog...)
myspace

st patrick's day 2006

ja kak se kupam..heheh
myspace

st patrick's

tihac..loool...nas zabavni medo u djecijem vrticu.. (ja djete,adamic teta,tihac medo)
myspace

st patrick's

mi svi skupa..

- 13:22 - Piši oš,neš (1) - Isprintaj - #