<body> U ponoc pretvaram se.U malog crnog vraga. - Time goes by so slowly. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
< listopad, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O blogu.

Vlasnik bloga laura.
Bez kopiranja.
Ako ti se ne sviđa blog imas x
komentiraj kolko zelis.*
Bez odbrojavanja.I lanaca srece.

Ona.

Green sheep.
Image Hosted by ImageShack.us

I'm green sheep.Zasto green sheep. ?
Pa evo sve vam ova slika govori.

laura.maLaa.

Grad. Split^

kao mali.Fotograf.

Green sheep.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

CREDITS

design: ScreamDesign
help: x



U ponoc pretvaram se.U malog crnog vraga.
07.10.2009. - 22:02

Ko je ta djevojka sto nocu poludi.
A preko dana cak ni osmijeh nikom ne nudi.


Opet novi post. (:
Kako ste mi. ?
Hmmm.Ja odlično.
Bile u proslu subotu.
Dvije godine jokeru nasem. : )
Heepii b-dejj jokeer :DD
Inace pokusavam normalno
napisat post.Al svi na fejsu.
Mi nes pisu.
Hmmmmm.Moja Antonia.
Nebi smiela dalje.
Dobro.Trebam se smirit.
Probila sam.
Hmm.Igram Pet Society.
Na fejsu :D
Inace kad vec razgovaramo o fejsu :D
Mogli ste me dodat hah.
Evo moj profil.Link.
Klikni
hihi :)
Inace.hwii.
Nea Cetri dana skuul.
wee.
Idem sada.
btw.znam da stalno mienjam dizajne.i uređujem boxeve.
Valjda vam ne smeta.
Idem.
Voooliimmmm.**

Image and video hosting by TinyPic



| 116 | Komentiraj | Isprintaj | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.