srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

svašta i ništa

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



o meni

Ja sam jedna
cura koja
sluša i uvjek će slušati metal (razne vrste)
Slušam:
Epica
Nightwish
Evenesnce
Kamelot
Dimmu Borgir
Threat signal
....

Volim: crnu boju
mrak
šišmiše
pauke
vampire
metal
svoje marte (15 rupica, crne)
svoje starke
svoj mp4
jednog dečka cerek.v.t.E

Ne volim:
CAJKE
LJUDE KOJI SLUŠAJU CAJKE
ČOVJEKA KOJI JE IZMISLIO CAJKE
rozu boju
bjelu boju
šminkerice

 

 

petak, 11.07.2008.

Nikaj posebno

Elo ljudi!
Ovako da nebi bilo zabune nisam emo nekad sam jednostavno u bedu pa pišem tužne stvari i kaj ja znam!
Jučer mi je bilo baš super vani!
Upoznala sam jednog dečka te smo mi tak brbljali i brbljli i onda su ljudofi kaj su bili s nama počeli nekaj sumljati i bla bla bla ugl ispalo je da se ja sviđam tom dečku a i on s emeni sviđa tako da nadam se da će nešto!
Sad sam si baš heppy!
Jej!
Jej!
Jej!
Jučer se dogodilo još dosta zanimljivih stvari ali mi ih se neda pisat!
Veliki pozz svima!

komentari (20) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.