< studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (17)
Rujan 2008 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



ovdije ću zapisivati sve svoje maštarije,razmišljanja,događaje...
nadam se da će vam biti zanimljivo za citati..
VOLJELA BI DA AKO STE VEĆ POSIJETILI MOJ BLOGAČ
OSTAVITE KOMENTARČIĆ! thanks!! : )

DA ME UPOZNATE :
-zovem se samanthax i punoljetna sam
-jako sam vesela osoba,puna optimizma,iskrena..
-volim slušati rock,punk,love metal,tehno glazbu ...
-volim gledati filmove.,najviše horore i komedije
-volim se oblačiti klošarski,otkačeno i sexey..xD
-imam plavo zelene okice,dugu plavu valovitu kosicu
-ne volim se puno šminkati samo maskara,crna olovka i
ponekad stavim rumenilo..
-volim papati čokoladice životinjsko carstvo..mmmm!!!
-položila sam vozački al ne vozim..lol!!
-stalno mi je mp3 u ušima,bez njega neidem nigdje!! : )
-volim piti red bull votku
-cigareticu si volim zapaliti ponekad,al nisam stravstvena pušačica...više volim ekološki pušit!! lol!!!
-najudobnije se osjećam u trapericama...
-volim pjevati....obožavam!!
-jako sam romantična
-volim iznenađenja
-volim plesati
-obožavam švrljati po netu.
-imam dečka i zove se Danijel : )




SSappy
AAwkward
MMisunderstood
AArty
NNoisy
TTemperamental
HHaunting
AAmazing
XX-Rated

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



Free Hit Counters
Free Hit Counters


MySpace Glitters




glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com






glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com




glitter-graphics.com



ovakav je crn bio moj micek bubi:






glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com




glitter-graphics.com




glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


Linkovi

just yours
Una Babe
Riley
Nin@
Sijedokosi
Maz@
Piton007



utorak, 25.11.2008.

sljedi niz događaja....

- evo meee...nije me opet bilo dugo! ovako u prošlom postu sam na početku bila spomenula da idem na neku svirku s Danijelom i išao je njegov frend s nama..zove se Marko! super nam je bilo...nisam pila niš alkoholno samo sokove...( to je pohvalno!) dečki su si ipak malo više cugnuli....i dogodilo mi se nešto čudno..dok sam izlazila iz wc-a naletila sam na Marka i rekao mi : "predivna si!" ....nisam mogla definirati zvuk tih njegovih riječi da li je to rekao podrugljivo,očarano ili je možda sretan zbog Danijela pa ono.....stvarno neznam! jel to bio kompliment ili šta? ja sam se samo nasmiješila na to.....
- probala sam razgovarati s Lorenom...nisam jednostavno mogla doći do nje,kao da me izbjegava! : (
- ja i Danijel smo se tralalalala....nut ...dok se on tuširao,ja krenula u akciju...hihihi....(sad me sram eek)..uf bilo je...odlično!
- vozila sam neki dan staru na posao...malo me bio strah dok sam kretala jer nisam dugo vozila...al dobro nisam nikog zgazila...uf!
- bila sam na velesajmu tj. interliberu i kupila par knjigica.....bilo je čak knjiga i po 2kn....hihihi...
i tak....to bi bilo sve od mene za danas...sve vas ljepo pozdravljam i ljubim! kiss


glitter-graphics.com



| Komentari (38 killers) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.