< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (17)
Rujan 2008 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



ovdije ću zapisivati sve svoje maštarije,razmišljanja,događaje...
nadam se da će vam biti zanimljivo za citati..
VOLJELA BI DA AKO STE VEĆ POSIJETILI MOJ BLOGAČ
OSTAVITE KOMENTARČIĆ! thanks!! : )

DA ME UPOZNATE :
-zovem se samanthax i punoljetna sam
-jako sam vesela osoba,puna optimizma,iskrena..
-volim slušati rock,punk,love metal,tehno glazbu ...
-volim gledati filmove.,najviše horore i komedije
-volim se oblačiti klošarski,otkačeno i sexey..xD
-imam plavo zelene okice,dugu plavu valovitu kosicu
-ne volim se puno šminkati samo maskara,crna olovka i
ponekad stavim rumenilo..
-volim papati čokoladice životinjsko carstvo..mmmm!!!
-položila sam vozački al ne vozim..lol!!
-stalno mi je mp3 u ušima,bez njega neidem nigdje!! : )
-volim piti red bull votku
-cigareticu si volim zapaliti ponekad,al nisam stravstvena pušačica...više volim ekološki pušit!! lol!!!
-najudobnije se osjećam u trapericama...
-volim pjevati....obožavam!!
-jako sam romantična
-volim iznenađenja
-volim plesati
-obožavam švrljati po netu.
-imam dečka i zove se Danijel : )




SSappy
AAwkward
MMisunderstood
AArty
NNoisy
TTemperamental
HHaunting
AAmazing
XX-Rated

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



Free Hit Counters
Free Hit Counters


MySpace Glitters




glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com






glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com




glitter-graphics.com



ovakav je crn bio moj micek bubi:






glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com




glitter-graphics.com




glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


Linkovi

just yours
Una Babe
Riley
Nin@
Sijedokosi
Maz@
Piton007



ponedjeljak, 06.10.2008.

vožnjica i šetnijca... : )

zvao me sad moj modni mačak..kaže da je u vikendici..polako se useljava!
od danas je na godišnjem..tjedan dana!! pitao me dali mu želim doći pomoć u selidbi...rekla sam mu da dode po mene za nekih sat i pol vremena...jer se moram još istuširati,oprati kosu itd...jučer smo otišli na poligon..pa mi dao da malo vozim njegov auto pošto nisam već mjesec dana vozila...lol!! nisam htjela po cesti....čovječe što da mu razbijem auto,istina je da imam položen vozački al sam jako nesigurna pogotovo sad kad nisam vozila mjesec dana....na usnama ima malu ranicu to je ono kaj sam ga u subotu ja gricnula kad smo bili u piranji...lol!! rekao mi je da super vozim...al svejedno mene nekak strah vozit po cesti! a na poligonu nije bilo žive duše...inače vikendom tamo nema nikog...zezao me da ću mu potrgati mjenjač kak nasilno mjenjam brzine...hahahahaaa!!! rekao mi : " nadam se da s drugim stvarima nisi tak gruba..čovječe odgrizla si mi pol usnice...ti nisi normalna! " ja sam vrištala od smijeha....lol!!!!! onda smo se malo šetali po kvartu i ljubili se..baš mi bilo lijepo..


glitter-graphics.com



| Komentari (19 killers) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.