< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (17)
Rujan 2008 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



ovdije ću zapisivati sve svoje maštarije,razmišljanja,događaje...
nadam se da će vam biti zanimljivo za citati..
VOLJELA BI DA AKO STE VEĆ POSIJETILI MOJ BLOGAČ
OSTAVITE KOMENTARČIĆ! thanks!! : )

DA ME UPOZNATE :
-zovem se samanthax i punoljetna sam
-jako sam vesela osoba,puna optimizma,iskrena..
-volim slušati rock,punk,love metal,tehno glazbu ...
-volim gledati filmove.,najviše horore i komedije
-volim se oblačiti klošarski,otkačeno i sexey..xD
-imam plavo zelene okice,dugu plavu valovitu kosicu
-ne volim se puno šminkati samo maskara,crna olovka i
ponekad stavim rumenilo..
-volim papati čokoladice životinjsko carstvo..mmmm!!!
-položila sam vozački al ne vozim..lol!!
-stalno mi je mp3 u ušima,bez njega neidem nigdje!! : )
-volim piti red bull votku
-cigareticu si volim zapaliti ponekad,al nisam stravstvena pušačica...više volim ekološki pušit!! lol!!!
-najudobnije se osjećam u trapericama...
-volim pjevati....obožavam!!
-jako sam romantična
-volim iznenađenja
-volim plesati
-obožavam švrljati po netu.
-imam dečka i zove se Danijel : )




SSappy
AAwkward
MMisunderstood
AArty
NNoisy
TTemperamental
HHaunting
AAmazing
XX-Rated

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



Free Hit Counters
Free Hit Counters


MySpace Glitters




glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com






glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com




glitter-graphics.com



ovakav je crn bio moj micek bubi:






glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com




glitter-graphics.com




glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


Linkovi

just yours
Una Babe
Riley
Nin@
Sijedokosi
Maz@
Piton007



subota, 04.10.2008.

moje pjesme.. : )

1.
poći ću s tobom na kavu
jednog dana.
na neko mirno mjesto
usred ovog uzavrelog grada.
družit ćemo se uz svijetlost svijeće
i krojiti planove
naše buduće sreće.
držat ćemo se za ruke,
gledati u oči
i šaputati nježne riječi
cijele noći.....

2.
sjedima na splavu u maksimiru.
uživam u miru,tišini
i predivnom danu.
mislim o nama i svemu
što je bilo i moglo biti.
razmišljam o tome kako je
sreća blizu a tako daleko...
što nam sutra donosi,
a što odnosi...
samo bol ostaje kao rana
na srcu,koju trebam lječiti,
no vrijeme prolazi a prošlost
je najbolje zaboraviti....

3.
sudbina nam svima smjesti
da ne uživamo u svakoj vijesti,
koju čujemo od savjesti?
unutarnji glas nitko ne sluša,
zato nas sada boli duša.
tad knedlu u grlu ima svako
i to nas boli jako.
zašto nam sudbina muke dijeli?
zašto od nje nismo pobjegli??

4.
nježne su bile tvoje ruke,
pa nije bilo muke.
vodio si me kroz taj san,
beskrajan!
plovili smo noćima,danima,
tjednima i mjesecima....
a nigdje nismo došli.
neznam kojim putem smo pošli!??
da li smo pošli putem
dobra ili zla,
to samo dragi bog zna....

5.
nema te nema da budeš
tu kraj mene u ovoj
hladnoj proljetnoj noći,
zima mi je bez tvoje ljubavi
neću moći.
zašto me ostavljaš samu
kad znaš da samoća me guši
i neda mira mojoj
mladoj duši....

6.
ponekad je riječ dovoljna
da te povrijedi duboko.
ponekad je pogled dovoljan
da te povrijedi polako.
tu ni suze ne mogu pomoći
i zato želim samo hodati
u ovoj pustoj hladnoj noći.
i zaboraviti sve što je bilo
i što će biti.
to ti ni ove suze ne mogu otkriti.
teško je zaboraviti voljenu osobu,
jer ON bio ti je sve...
tvoja nada,tvoj uspjeh.
zar je sve što smo sanjali nestalo?
palo u prokletu vodu.!
kako da se nastavim i dalje nadati,
kad ne vidim put u slobodu....



| Komentari (34 killers) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.