Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada-i ne drkajte na ovaj blog
SpiRiTiZaM - FUCK THE POLICE AND GOVERNMENTS - Blog.hr

FUCK THE POLICE AND GOVERNMENTS

07.07.2006., petak

SpiRiTiZaM

Jedan od načina je prizivanje edan od načinaJe Prizivanje viskom(ili iglom na koncu koja zna biti i učinkovitija), 6 svijeća i pentagramom.
Preporučam da se na sebi ima nešto crveno jer ta boja štiti od zlih utjecaja.
Dozivanje neće uspjeti ako je u grupi netko tko ne vjeruje u to, a najbolji znak je gašenje svijeća prije početka.
Potrebno je razmisliti čiji duh treba zvati i zatim osmisliti čarobnu formulu.
5 svijeća je na vrhovima pentagrama i 1 je u sredini, a iznad središnje svijeće je visak tj. igla.
Znakovi prisustva duha su neobične sjene, neobično gorenje svijeća, uznemiravanje igle, čudni zvukovi, puhanje vjetra u zatvorenom prostoru ili gašenje središnje svijeće.
Ako se prvo ugase svijeće na vrhovima pentagrama, duh je uplašen i odlazi!

Vojnik Nolan u jednoj seansi prizivanja duhova, ovako je objašnjavao » Čini mi se kao da sam se probudio iz nekog sna, možda malo dužeg sna. Vrlo čudno, ali nisam se više osjećao bolestan. Taj nadasve neobičan osjećaj da me ništa ne boli u trenutku me oduševio, jer poslije tolike neljudske patnje, tolikih bolova u cijelom tijelu, nisam mogao vjerovati da je to doista stvarno. U isto vrijeme kroz cijelo moje biće provlačila se neka čudna slutnja, neki čudan strah. Sasvim neočekivano na jednoj poljskoj ležaljci ugledao sam svoje mrtvo, beživotno tijelo. Zurio sam u njega. Prvo što sam pomislio - ovo je neki fenomen ! Što se to meni događa? Tu, pored mene stajala su još tri vojnika koji su nedavno bili ubijeni. Oni su me srdačno pozdravljali govoreći – dobro nam došao u svijet duhova. U momentu sam osjetio snažne, nasilne osjećaje, te povikao - nisam ja MRTAV !!! Jedan od tih vojnika odgovorio mi je da sam sada živ više nego prije. Svijet duhova u tom trenutku je bilo moje boravište. Da bi me u to uvjerio jedan od vojnika rekao mi je da samo promatram dolje na poljskoj ležaljci moje beživotno tijelo. Doista, moje beživotno - ohlađeno, zaleđeno tijelo još je uvijek dolje ležalo. Nedugo nakon toga dva nepoznata čovjeka moje nekadašnje tijelo odgurali su i bacili u već iskopanu rupu. Što sam mogao tada napraviti, baš ništa. Ja sam tada bio jedina zainteresirana osoba koja je pratila moj pogreb ».

OUIJA je tehnika gdje drvenasta, trokutasta naprava sa rolinima ( pomični kotačići ) donosi poruke sa onog svijeta. Na tu spravicu stavi se jedna ruka. Ta spravica i ruka vođeni su nekom neobjašnjivom, misterioznom silom, te svojim pomicanjem i dodirom s vrhom drvene naprave određuje pojedina slova abecede i brojeve. Na taj vrlo jednostavan način stvaraju se kompletne riječi i rečenice. To su poruke. Kod plankete na drvenu napravu stavi se olovka koja piše po već pripremljenom papiru ( automatsko pisanje ). I naravno, treća tehnika je papir, a tu se koristi čaša okrenuta naopačke. Svatko od prisutnih stavi po jedan prst na čašu i uz prizivanje određenog duha čaša počinje sama da se kreće do slova i brojeva koji su stavljeni u široki krug. U tom magičnom krugu trebaju biti ispisane riječi - DA i NE. U prostoriji uvijek mora biti neparan broj prisutnih. U lagano zatamljenom ambijentu kada se završava seansa, duha se mora obavezno sa zahvaljnošću ljubazno pozdraviti. Sa ovim mističnim stvarima bolje se ne igrati. Mora se točno znati redosljed u seansi jer u protivnom možete snositi i neke čudne posljedice.

Vjerovanje u mogucnost komunikacije s dusama mrtvih je drevno, a prakticiralo se u Perziji, Grckoj, Kaldeji, Kini i Egiptu. Zaista se cini da je spiritizam bio prakticiran, u jednom ili drugom obliku, od strane ljudi koje su dobrano dijelili prostor, vrijeme i kulturu. Medjutim, moderna faza spiritizma datira od 1848. godine iz iskustava obitelji Fox u Hvdesvilleu, a kasnije u Rochesteru, drzava New York. Neobjašnjiva "kuckanja" u kuci, micanje namjestaja kao uz pomoc nevidljivih ruku i zvukovi koji su postali tako nezgodni da je i spavanje bilo nemoguce. Uvjerene kako kucanje dolazi od duhova umrlih koji s njima zele stupiti u kontakt, dvije Foxove kceri, Catherine i Margaret, pronasle su kod tih signala i postavljale pitanja "duhu" koji je odgovarao kuckanjima. Njih smatraju prvim "medijima" modernih vremena.

Spiritizam je nauka t.j. istrazivanje da li zaista postoji "zivot" poslije zivota. Spiritizam je jedini nacin da stupimo u kontakt sa umrlima koji se sada nalaze u drugoj dimenziji. Vjerujem da ce se neki od Vas naci u ovim redovima da su bez razmisljanja prizivali "duhove" nemajuci bas nikakvog iskustva. Sam ritual prizivanja mrtvih moze biti iznimno opasan, jer Vam se mogu javiti zle duse, a ne oni koje ste ocekivali.

Manifestacije (fenomeni) - Fenomeni vezani uz spiritizam mogu se podijeliti na fizicke i psihicke.
Fizicki fenomeni ukljucuju:
1. Pojavu neobicnih kuckanja i drugih zvukova;
2. Telekineza - micanje, podizanje ili premjestanje objekata (stolova, stolica) bez dodirivanja ili s dodirivanjem koje je nedostatno da objasni micanje;
3. Aporti - pojavljivanje ili nestanak objekata, ponekad kroz zatvorena vrata;
4. Otisci napravljeni na parafinu ili slicnim supstancijama;
5. Svijetlece pojave - zracenje svjetla od medija ili iskri ili maglovitih formi (ekto-plazme);
6. Levitacija objekata ili samog medija;
7. Materijalizacija ili pojava duha u vidljivom ljudskom obliku;
8. Duhovna fotografija u kojoj se obiljezje ili oblici preminulih osoba pojavljuju duz ploce nalik na zivo fotografirani subjekt.
Psihicki fenomeni su oni koji izrazavaju ideje ili sadrze poruke:
1. Kuckanje po stolu kao odgovor na pitanje;
2. Automatsko pisanje; pisanje po ploci;
3. Govor u transu;
4. Vidovnjastvo;
5. Opisi duhovnog svijeta;
6. Komuniciranja s pokojnicima.

Ako budete upraznjavali spiritisticke seanse, po gornjim i nize navedenim pojavnostima znati cete da li vam se je javio duh kojeg ste zvali:
1. Pokretanje teskih predmeta dodirom (ali bez upotrebe mehanickih sila)
2. Udarci i drugi zvuci iste prirode
3. Promjena tezine tijela
4. Kretanje teskih predmeta na odredjene udaljenosti od medija
5. Lebdenje stolica i stolova u zraku (bez dodirivanja)
6. Podizanje ljudskih tijela
7. Kretanje razlicitih sitnijih predmeta bez kontakata.
8. Svijetlece pojave
9. Pojave ruku koje istovremeno svjetlucaju (i onih koje su vidljive i na obicnoj svjetlosti).
10. Direktan rukopis, ali ne pripada Vama
11. Razni oblici i prikaze svjetlecih pojava
12. Posebni slucajevi koji mogu ukazivati na djelovanje neke vanjske inteligencije
13. Razlicite pojave kombiniranog karaktera, sudionika, spiritistickog rituala

<< Arhiva >>