sam zauvjek
  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Život je zajebancija


POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Blog mojih prijatelja

JA

ImE: JaKoW
PrEzImE:KoNtAk
RaZrEd: 8


Ja sam ljud (čovjek), malo ludzujoludrofl , sviram gitaru, mogu si malo popiti ali ne i previše. Za neke sam duhovit al ja to ne svaćam kak. Idem u 8. razred. Svi smo budale u tom razredu (delikventi).
VOLIM: Cure (zgodne), izlaske s prijateljima i upoznavanje s novim ljudima, zajebanciju, gunse itd............
NE VOLIM: Dečke, narodnjake, ljude koji se kurčiju......








Mali brojač

Free Site Counter
Get a Free Site Counter




subota, 24.03.2007.

Danas

Danas mi je bil dan za kurac.Probudil sam se u 10 pa mi je stara počela srati. Brzo maraš tu ići, pa tu. IZLUĐUJE ME!!!!! Ne mogu to više trpjeti. Ubit ću ju, dosadna je. Najrađe bi otišel od kuće. Dosta mi je ljudi. Želim biti sam, sam!!!!!!!!!!!!!! Samo ta želja i više ništa ne tražim.headbangheadbangheadbang



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.