Studentske kronike

petak, 28.04.2006.

Neprospavana noć

Draga nacijo evo mene opet...
Razlog što se opet javljam i pišem je dvojak... Ostao sam dužan jos onaj iscrpan izvještaj o gastronomskim uzitcima s rođendana, na koji sam već zaboravio u navali novih poslovnih, studentskih, problema... A zapravo me jedan problem nagnao da pomislim na rođendan i zaboravim na pizdarije, oprostite na izrazu...
A ova priča bi išla otprilike ovako... Isollea iliti Butterfly, ima nadimaka pun kufer, ja i jos jedna frendica s faksa, Dijana je ime njeno, poznata vam nikom nije al slatka cura iza imena se krije.., uglavnom moj negativ iliti zenska izvedba mene... imali smo prezentaciju iz televizije. Tema nam je bila Japanska nacionalna televizija ili NHK. Profesorica nam je dala puna dva mjeseca da napravimo tu prezentaciju ali mi smo čekali do zadnjeg dana, ali doslovno do zadnjega dana. I tako se mi skupili i počeli prevoditi silni materijal s engleskog i napravili nismo nista korisno niti pametno.
Onda na scenu stupa budala, iliti ja. Lijepo sam se kod kuće primio posla i počeo raditi prezentaciju, tj. prepisivati one silne bisere o malim japancima koje smo preveli...
Te većeri sam spavao samo sat vremena...

TA VEČER JE UNIŠTILA SVE MOJE IDEALE...
Sada se pitate zašto... Da vam pojasnim:
- Svjetska zabluda broj jedan: Japanci nemaju kose oći od riže i njenih prerađevina već od hvatanja za glavu kada sjede za komjuterom 10 i više sati bez prestanka. Pitajte Isolleu koja joj je bila najčešća poza dok je prevodila tekst s engleskog???
- Izgubio sam dva najdraža superjunaka: zamrzio sam pikachua i mjesečevu ratnicu...
Zašto, jer su japanci, druge japance ne poznam...
- Zašto japanci prave svojim crtanim likovima ogromne oči??? ZAto jer su njihove kose i malene od rada na kompjuteru 10 i više sati dnevno...
- Oni koji su mi rekli da je super učiti noću jer imaš mir, tišinu i skoncentriran si... Lažu!!!
Meni se spavalo ko da imam bolest spavanja, pas je lajao cijelu noć ko da je na speedu, jedno pola sata mi je sova "pjevala" negdje u blizini... Ujutro sam se osjećao ko da me tenk pogazio...
- Kad izuzmem sve ovo, noć je savršeno razdoblje za učenje.

I u noći mog horora sam pošteno ogladnio i prisjetio se svih onih specijaliteta na rođendanu, flambiranog kolača koji sam priredio uz pomoć moje menađerice, jagoda sa šlagom i onim super likerom (također pripremila menađerica), onog prekrasnog ručka aranžiranog u obliku muškog spolnog organa... a taj specijalitet mi je priredila jedna prekrasna plava buduća doktorica, ili prije patologinja jer je s oduševljenjem pričala o seciranju... Nadam se da je alkohol kriv za to... Kad sam već kod tog specijaliteta moram priznati da me zabolilo kada sam rezao gljive, ne pitajte zašto, ja sam osjetljivo biće...
I tako... na kraju nismo držali prezentaciju zbog čega sam, recimo, sretan, ali nisam još prestao mrziti Japance... Ali samo japance, jer negdjeprije sam čitao na iskonu, mislim, da japanke imaju velike grudi pa ne mogu ih mrziti onda...

PS.
Obavjestite mi menađericu da mi se javi nekako jer želim znati kada mi je koncert u Domu sportova, a i gitaristica bi mogla nešto reći...
Ajde mi sada uništite i ovaj ideal pa mi recite da ste me preveslali i da sam svo ovo vrijeme živio u zabludi.

I da ne zaboravim, OVO JE ZA LJUBITELJE BATMANA!!!
Batmobil je zapravo marke OPEL!!! a ne neki nabrijani auto, ovo pišem jer i moj tata vozi Opel i sada mi je BATMAN NOVI NAJDRAŽI SUPERJUNAK!!!

- 15:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Opis događaja oko mene, moga života i još svašta zanimljivog. . . Recimo da mi je cilj uveseljavati ljude u ovim sumornim danima...

pjesme koje su meni drage ....

  • Riječi pjesama koje su meni cool..............