Studentske kronike

utorak, 22.11.2005.

biti dobar ili zao? pitanje je sad...

Upravo mi je moja draga prijateljica isprintala neki tekst o prijateljstvu, recimo s namjerom da me još malo popravi, tj. poboljša moj karakter i razmišljanja o svijetu i ljudima. Ja sam na to joj odgovorio da mi to ne radi jer želim ostati bar malo zloban...
Ali istina je ovakva...
Pošto se školujem za novinara, tako kažu, ne mogu biti dobar prema svima, tj. mislim da je hladnokrvnost glavna prednost u mom budućem poslu. A prema mojim prijateljima nikad neću biti zloban, bar ne s namjerom... A to što ja ponekad napravim glupost, to je druga pijesma... to nije bilo namjerno...
uglavnom, nadam se da će me shvatiti što sam htio ovime reći jer mi je u trenutku pisanja ovog teksta zujala iza glave s nekim šalama, pa se nisam mogao skoncentrirati...

- 18:51 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Opis događaja oko mene, moga života i još svašta zanimljivog. . . Recimo da mi je cilj uveseljavati ljude u ovim sumornim danima...

pjesme koje su meni drage ....

  • Riječi pjesama koje su meni cool..............