16.11.2006. / četvrtak

...strašno...

...svo mene opet...dugo me nije bilo...nema šta...strašno...nije mi internet radio...ovo smeće max adsl šteka svaki drugi dan...promijenili su mi već mali milijun modema...i nijedan nije radio...hahaha...strašno...nadam se da će ovaj radit...
...i tako...kao što već znate,skinula sam gips u petak i sad moram na one fucking dosadne vježbe...svaki dan sam u bolnici...i danas mi dođe neki navodno "sprecijalist" da me pregleda...aha,dobra fora...i ja već sva hepi, sad će me pustit doma...je,kurac...nisam ja te sreće...da nisu oni sigurni, da ja moram još tjedan dana vježbat da to zaraste...pa da se više nemoram vraćat na preglede...kako je krenulo, možda me čak puste u školu drugo polugodište...ajme,strašno...i tako su mi propali svi planovi za ovaj vikend...a već se mjesec dana vučem po bolnicama i po doma...dok su svi u školi...aaaaaaaaaaaargh....užas...užas...

...baby join me in bed...
Image Hosted by ImageShack.us

...evo vam neke zanimljivosti iz života moje ljubavi...Villea...
...ima mlađeg brata imenom Jesse Valo koji se bavi tajlandskim kickboxom(????)...
...najdraža boja mu je nebesko plava...
...2004.na listi Suuret Suomalaiset(100 najzgodinijih finaca) bio je 13...
...prijevod njegova imena na engleskom je sljedeći-William Light...
...sretan broj mu je 0...
...najdraže jelo-tijelo kristovo...
...najdraže piće-krv kristova...
...mrzi beatlese i crveno meso...
...idoli su mu:Edgar Allan Poe, Rauli Somerjoki, Gene Simmons...
...najdraža pjesma-"Sininen Uni" by Tapio Rautavaara...
...on, Bam i Jonna imaju DILLIGAF tetovaže,skraćeno od "do I look like I give a fuck"...

...sad mi se neda nabrajat sve njegove tetovaže, to ću u jednom od sljedećih postova...uživajte...

...na ovoj me slici užasno podsjeća na jednog lika kojeg znam,neću ga sad imenovat...tko zna na kog mislim,zna...tko ne,žao mi je...
Image Hosted by ImageShack.us

...ovo je zbog mojih potreba...obožavam ga...
Image Hosted by ImageShack.us


do daljnjeg,budite pozdravljeni
svejerelativno



- 21:11 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.