Forum usamljena srca - Datiranje za seks

petak , 21.12.2018.










Click here: Forum usamljena srca






Ja tražio pa ni jedna neće, pa pomalo odustajem, reko možda me opali kad se najmanje budem nadao. Ovo za magnezijum je dobar predlog.



forum usamljena srca

Mislila sam da si hrabriji. Slobodno mi se javite.



forum usamljena srca

- Garant ti je kasnila O pa je beba zato mala i test nije pokazao 2 crtice.



forum usamljena srca

Zna li neko koliko je sta od toga opasno kod mene je to posledica anksioznosti, pijem xanax? U mnogome sam se vec navikao na neke simptome ali me neki, bogami, priteraju da ustanem, razgibam se, duboko disem a ono sto u tom trenutku udar u grudima i sl. Imam i ja slicne probleme, uglavnom ekstrasistole, tdj. Tesko ih je ignorisati kad se dese, a lekovi mi mnogo i ne pomazu. Ipak mislim da to nije tako opasno, ja sam izvrsila sve moguce preglede kod kardiologa, neurologa i td. Nastavi sa tim lekom, dobar je Cao, Jelena Da, i ja sam zelela da pitam druge clanove da li ih simptomi nerviraju. Ja imam organski uzrocnik aritmija i simptima, mada mali, tj nije neko jako ozbiljno oboljenje srca,ali me jako nerviraju kada osetim ekstrasisole ili gubitak vazduha. Znam da nije opasno ali jeste neprijatno i cak sam pocela da izbegavam unapred neke aktivnosti zbog tog. Lekovi mi slabo deluju, tj beta blokatori mi dobro deluju ali mi cesto jako snize pritisak pa ne mogu da pijem neku vecu dozu. Mogu i ja da se pridruzim vasem veselom drustvu,jer ocigledno nosimo isti problem sa sobom. Problem je delom organske prirode,jer imam prolaps mitralne valvule,kao i dilataciju srcane aorte u korenu,mada je vecinom registrovan na nervnoj bazi. Koristim i bensendin,a od skoro mi je ukljucen i ksalol u kombinaciji sa antidepresivima. Uglavnom,navikla sam na sve te simptome,mada sam u pocetku imala panican strah od njih i sama sebe tesim da necu umreti ili pasti ako sledeci put dobijem napad tahikardije,kao sto sam u pocetku mislila. Ujedno i psiha ima veliki udeo u svemu,pa vam preporucujem jedan dobar razgovor sa neuropsihijatrom i takodje malo vise opustanja,pa ce sve biti kako treba. Puno pozdrava svima Ponovo se javljam, da , i moj uzrocnik aritmija je prolaps mitralne valvule, ali ja vec imam umerenu mitralnu i blagu triskupidnu regurgitaciju. Interesuje me da li pored prolapsa jos neko od vas ima neki stepen regurgitacije? Ono sto je ipak zajednicko za sve ovde je PMZ, sto ipak cini mi se znatno utice na aritmije, jer statisticki, mislim da tri odgovora sa istim rezultatom UZ srca ne mogu biti slucajnost. Meni takodje u pocetku nisu uzimali simptome za ozbiljno, i cak su me takodje poslali psihologu, a na UZ srca tek posle jedne ozbiljnije aritmije koju su uhvatli na ekg-u. Nadam se da se drugima ovako nesto nece ponoviti. Tek sad sam malo dosao sebi, inace sam isprepado nacisto , da ne kazem nesto drugo... E sad, kako vi znate da imate tu ekstrasistolu i aritmiju? Meni se ponekad desava da osetim neko treperenje u grudima, a kako izgleda ta ekstrasistola? Ovo za magnezijum je dobar predlog. Samo ne znam koliko vredi posto vidim da 3 godine niko nije nista pisao. Ono sto mene najvise buni i jeste da li su te aritmije posledica anksioznosti ili prolapsa i kako ih uopste razlikovati? Naravno, imam i neke druge simptome anksioznosti bolovi i grcevi u misicima, trnjenje, nedostatak vazduha, nekad kao da mi se na kratko svest malo pogubi-ne znam kako to da opisem, pa neki pritisak u glavi i tako... Zbog prolapsa pijem propanolol pola tablete svaki dan,a Kad su simptomi anksioznosti bas jako izrazeni da mi je tesko da ih izdrzim, pogotovo nocu, popijem pola tablete bromazepama od 1.



Kemal (KM) Malovcic - Eh da sam - (Audio 1997)
IZVORNA PORUKA: 2002m magde danima se pitam sta je sa tobom. Joj Magde pa tebi je jos mala trudnoca, sigurno. A, dr me iznenadila. Ako budeš tražio partnericu zovi mene, pa ćemo zajedno tražiti. Ali dr mi je rekla da je jos rano. IZVORNA PORUKA: magde CIPIRIPI draga kazu mi da sacekamo jos nedelju dana pa da vidimo zasto ovo mi se jedan put desilo cekala do 8 nedelju i prokravarila i izgubila plod.

[Xxx matorke|Crna rotkva za mrsavljenje|Gay oglasi bih]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.