x...Desing By: Andrijana...x ako si tu za šale, na pravom si mjestu BRALE!! - Blog.hr
zabava.....:)
moj baner!!!!
...copy & paste i stavite ga na svoj blog!!!

Image Hosted by ImageShack.us

kod:

ako si tu za šale, na pravom si mjestu BRALE!!

x...31.03.2007., subota...x

NADAM SE DA ČITATE MOJE UPUTE JER ĆU IH OPET OBJAVIT!!!!
....HM,I JAKO MALO KOMENTIRATE!!
no,ajde da ubijemo moju bjesnoću i krenemo na viceve:
*-Vratio se Mujo iz Njemacke, zaradio brdo love, al pored svega toga kupio "bijesno" auto. Ma ko svemirski brod covjece.Auto san snova, napucano, brzo i Mujo odmah hoce da ga isproba. I tako on zaleti se po gradu, uleti u par krivina ko metak, ma skoro se gume zapalise i u jednoj krivini mu puce guma te on stane da je promjeni. Cucno onako pored auta u muci se da zamjeni kad naiđe Haso. - "Sta to radis bolan?!", dreknu Haso na njega.- "Cuj sta radim, vidis da skidam gumu?". Okrenu se Haso pogleda oko sebe, uze veliku ciglu pored auta sto je stajala i razvali posred sofersajbe, i rece: " Ti mu mazni gumu, a ja cu kasetofon!".

*Pomnozi 111,111,111 x 111,111,111 = 12,345,678,987,654,321
*Komarci imaju zube.
* Jedna prosjecna osoba se smije 15 puta dnevno.
PROČITAJTE OVO!!!:

*Dragi mama i tata,
Odkako sam dosla u Zagreb studirati, sam se uljenila u pisanju i zao mi je da vam nisam vec i prije pisala. Imam puno novosti. Predlazem vam, da lijepo sjednete prije nego nastavite s citanjem. Ne smijete citati dok ne sjednete, u redu? Ovdje mi je lijepo. Fraktura lubanje koju sam imala, kad sam skocila kroz prozor sobe, jer je izbio pozar, zacijelila je... Samo sam dva tjedna bila u bolnici i sada vec dobro vidim, glavobolje imam samo povremeno. Sreca, da je moj skok kroz prozor vidio dezurni na obliznjoj benzinskoj pumpi i odmah je pozvao lijecnike i vatrogasce. Bio je vrlo ljubazan i posjetio me u bolnici. Po povratku iz bolnice nisam imala kamo otici (soba je potpuno izgorila), pa me pozvao k sebi. Soba je vrlo lijepa, iako je u podrumu. On je vrlo dobar momak i nas dvoje smo se ubrzo zaljubili i planiramo vjencanje. Datum jos nismo odredili, iako bi vjencanje bilo prije nego se bude vidjelo, da sam trudna. Da dragi roditelji, trudna sam. Znam koliko zelite imati unuke i njima darovati istu paznju i ljubav kao sto ste meni, kad sam bila dijete. Datum vjencanja jos nismo odredili, jer nismo mogli obaviti predzenidbene krvne pretrage radi nekakve infekcije, koju ima moj dragi, pa sam i ja dobila od njega. Znam da cete mog decka primiti u obitelj s otvorenim
rukama. Iako nije skolovan, vrlo je ambiciozan. Unatoc tome, sto nije bijelac i sto je muslimanske vjere, znam da vasa uvijek izrazena strpljivost nece dozvoliti, da vam to smeta...
Eto, sad kad ste saznali sve te novosti, mogu vas utjesiti time da nije bilo nikakvog pozara, frakture lubanje, nisam bila u bolnici, niti nisam trudna,
niti imam AIDS, niti decka uopce. Istina je, da sam pala na ispitu iz matematike i fizike i morat cu
ponavljati godinu...

Zeljela sam samo, da cinjenice sagledate u pravom svjetlu.
Vasa draga kci

haha, pusa od L!n€...


- 19:31 - Talk To Me... [26] - Print Post...- #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

svašta od bloga....
svaki dan pišem, svako jutro mirišem,miris vaš i tvoj, OVO JE BLOG MOJ!!!


Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


svratite...na HELPER.BLOG.HR....


..ako nešto imate za pitati ili nadodati, ili komentirati, ili pohvaliti ili....UGLAVNOM pošaljite mi e-mail na : lina_0@net.hr


E-MAIL:

lina_0@net.hr

UČLANI SE U MOJU KNJIGU GOSTIJU!!!!
View my guestbook
samo klikneš na upišite se u knjigu!

chat::






opa cupa!!


SAT!!

Image Hosted by ImageShack.us
cool

Image Hosted by ImageShack.us
ribice

Image Hosted by ImageShack.us
majmunčić

Image Hosted by ImageShack.us
žena-majmun
Ulogiraj se u svoj blog!


DesingBy: Andrij@n@
Copyright 2006