x...Desing By: Andrijana...x pam param tipararam!!! - ako si tu za šale, na pravom si mjestu BRALE!! - Blog.hr
zabava.....:)
moj baner!!!!
...copy & paste i stavite ga na svoj blog!!!

Image Hosted by ImageShack.us

kod:

ako si tu za šale, na pravom si mjestu BRALE!!

x...05.03.2007., ponedjeljak...x

pam param tipararam!!!

yo kompići!!! kak ste ?? ludo !! yo yo yo yo yo yo yo!!!!



neke šale:

- nemoguće je kihnuti otvorenih očiju!!
-slonovi su jedine životinje koje nemogu skakati!!
-dešnjaci u prosjeku žive 9 godina dulje nego ljevaci!!

to su neke i bok!!

- 17:56 - Talk To Me... [7] - Print Post...- #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

svašta od bloga....
svaki dan pišem, svako jutro mirišem,miris vaš i tvoj, OVO JE BLOG MOJ!!!


Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


svratite...na HELPER.BLOG.HR....


..ako nešto imate za pitati ili nadodati, ili komentirati, ili pohvaliti ili....UGLAVNOM pošaljite mi e-mail na : lina_0@net.hr


E-MAIL:

lina_0@net.hr

UČLANI SE U MOJU KNJIGU GOSTIJU!!!!
View my guestbook
samo klikneš na upišite se u knjigu!

chat::






opa cupa!!


SAT!!

Image Hosted by ImageShack.us
cool

Image Hosted by ImageShack.us
ribice

Image Hosted by ImageShack.us
majmunčić

Image Hosted by ImageShack.us
žena-majmun
Ulogiraj se u svoj blog!


DesingBy: Andrij@n@
Copyright 2006