Naruto1115

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (13)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komntari on/off?

Opis bloga
svakakva sranja

Design by Toxic Design

SShiny
AAmbitious
KKinky
UUnusual
RRadiant
AAltruistic

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com
Your question
Hip hop
Rap
Rock
Hard rock
Heavy metal
R n B
Tehno
Pop
Narodnjake(lud si)
Klasiku(dosadno)
Hard rock
Sve
Sve
  
pollcode.com free polls











Linkovi
Renčica
Ivana
Toxic pain-Nana
Laurissima
Kuha-rica
Mia
Freestyler&Alyona (Darkcry&Shadow)
Emma>
Freestyler

Cukiman

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucketlt="Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket"> Photo Sharing a<a href=Photo Sharing and Video Hosting at Photobucketnd Video Hosting at Photobucket"> Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Ph<a href=Photo Sharing and Video Hosting at Photobucketoto Sharing and Video Hosting at Photobucket"> Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Get your own Poll!

SSimple
AArty
SStrange
UUnnatural
KKind
EEdgy

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com
PARENTAL
ADVISORY
HANNA CONTAINS
EXPLICIT LYRICS

Username:

From Go-Quiz.com


30.11.2007., petak

Sorryte

Sorryte što vam se nisam jako dugo javljala ali jednostavno nisam mogla i nisam htjela jer nema mojih 30 komentara!!!!!!!!!!!! Ovo će biti kratak post zbog toga jer mi je tata promijenio password na kompu jer cijelo vrijeme gledam Naruto i niš ne radim!!!!!!!!! Ovo mi je dao zato jer sam ga jako molila!!!! Ali još uvijek mi njie rekao koji mi je password!!!!!!!!! Inače sutra idem u rovinj, tak da se opet neću moć javljat, a osim toga ne znam ni kad ću se dioć javit zbog toga što kao što vidite i čujete nemam password!!!!! Poludit ću, šta ću ja bez svog naj frenda KOMPA!!!!!!!!!!!!!!!! By the way: očekujem da me komentirate puno, oprostite što vas neću moć neko vrijeme komat i što vas nisam neko vrijeme mogla komat i pisat postove, ali ne znam jednostavno password!!!! Kako je život nepravedan prema onima koji obožavoju komp!!!! To isto vrijedi za Čukija, on isto obožava komp(bar mislim) i pričao mi je kako smije samo vikendom na komp!!!! Kako ljudi mogu biti nepošteni prema nama ljubiteljima kompa!!!! Danas baš nemam inspiraciju, pa ne znam kaj da nepišem, pa ću samo staviti nekoliko slikica i možda video!!!! I da, zaboravila sam reći: OČEKUJEM PUNO KOMENTARA!!!!!!!!!!!!!!!!! A sad idu slikice.........

Malo slikica od poznatih:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Malo videa:







To bi bilo to za danas, čujemo se!!!!!!!!!!!!!!!!

POZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



- 18:23 - Komentari (17) - Print - #

20.11.2007., utorak

Yey

Eyyyyyyy!!!!!!!!!!!!! Kak ste mi???? Mene ne trebate ni pitati..... JER JA SAM ODLIČNO ZBOG TOGA ŠTO SAM DOBILA VIŠE OD 50 KOMOVA!!!!!!!I samo da vam najavim: sljedeći post doći će kad budem imala više od 30 komentara!!!! Tak da se morate još malo naradit....... svejedno hvala vammmmm!!!!!!!!!!!!! A idući put ću vam još više zahvalit kad mi bude više od 30 komentara!!!!!!!!!!! DOBRO, dosta o komovima! By the way: sorryte što se tako rano javljam; sad je tek 8:33h!!! I da kažem našoj KUHI: ODLIČNA IDEJA ZA IZBOR NAJSEKSI POZNATIH MUŠKARACA; ALI ZAŠTO SI STAVILA 50 CENTA ZADNJEG!!!!!!!!!!!!!!!! Ako hoćete pogledat njezin blog, imam linkić s nazivom Kuha-rica i tamo ste!!!! Dobro, ja sam stvarno jako glupa, ko da vi ne znate da se treba kliknut na linkić!!!!!!!!! I kaj da još napišem.......... aha da!!!! Dobila sam napokon ormarić i to dolje!!!!!!!!!!!!! Pazi ovo: kaže nam raska, da svi mi koji imaju ormarić odemo do pedagogice da ju pitamo kad ćemo dobit gore ormariće. Dobro, odemo mi do zbornice i čekamo ju jer nje naravno nije bilo!!!! Onda je došla i sad ću reć vrlo slično ono što nam je rekla: 7.b dosta!!!! Gore!!! I onda su oni ostali koji imaju normalno ormariće otišli gore!!! I htjela je i nas poslati, ali smo je na brzinu pitali kad ćemo dobiti gore ormariće, i ona je onda rekla: nema više ormarića!!! I onda smo si mi mislili: nek petaši dobiju ormariće dolje a ne gore!!! Mislim zašto bi mi sedmaši imali dolje kad mogu dolje imati petaši!!!!!!¨Tak mrzim tu ženu!!!!!!! Dobro, to je bio taj naš susret sa pedagogicom!!!! Jučer sam si išla uređivati ormarić i skoro cijelog sam ga oblijepila 50 centom!!!!!!!!! Ja vam obožam 50 centa!!!!!!!!! I idem na njegov koncert!!!!!!!!!! YEY!!!!!!!!!! Dobro to bi bilo to......... A SAD SLIKE OD NAJBOLJEG I NAJSEKSI 50 CENTA!!!!!

Evo ih:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
- 08:28 - Komentari (20) - Print - #

13.11.2007., utorak

Malo javljanja, malo muzike

Ej bokkkkkkkkkkkkkkk ljudiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!! Danas sam čudno dobre volje iako me boli glava!!!!!! Znam, znam ova baba ne piše postove, niti koma ali kaj da vam kažem.......... Evo ispričat ću vam jedan san....... kratak je ali nema veze........: Jednog dana sam bila na moru sa bratićem, bio je lijep dan i bili smo na Villasu. Otišli smo se jednom okupat! Nakon nekog vremena htjeli smo se još kupat, ali bili su valovi pa nismo (iz nekog čudnog razloga moj bratić se boji valova). I tako smo sjedili na dekici i gledali u drvo(glupo znam, ali nam je bilo dosadno...). Kasnije sam se ja sjetila da se idemo ljuljat!!!!!!!!!! I otišli smo se ljuljati premda su se ljuljačke drmale i puhao je vjetar!!!!!! I onda je odjednom došao NIKI koji je neš kromanjonski rekao, nemam pojma šta!!!!!!! Kad je on došao vjetar je jako počeo puhati, a ljuljačke su se jako počele drmati........ i odjednom smo ja i moj bratić pali sa ljuljački i slomili svaki svih deset prstiju na rukama(glupooooooooo zar ne??????)!!!! A Niki je samo gledao i neš kromanjonski govorio..... i onda smo ja i moj bratić njemu došli sa slomljenim prstima i govorili: Hahahahaha evo ti prstići hahahahaha........ slomljeni prstići, mi smo za ludnicu hahahaha itd...........!!!!!!!!!!!!!!!! Malo glup san ali šta možeš!!!!!! I btw. moram vam reć da neću napisat sljedeći post dok ne dobijem iznad 50 komentara!!!!!! Tako da.......!!!!!!!!!!!!! Dobro to bi bilo to od javljanja, sad malo muzike!!!!!!!!!!

MJUZAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!










- 18:25 - Komentari (58) - Print - #

08.11.2007., četvrtak

Užas u školi

Bokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kasnimmmmmmmm!!!!!!!!! Znam to, ne morate mi predbacivat zbog toga!!!!! Znam što sad sigurno mislite o meni: ova glupa baba cijelo vrijeme kasni, nikad ne piše postove, neka izbriše cijeli blog i bla bla bla........!!!!!!!!! Oprostite ljudi ali stvarno ne stignem uz sve kaj moram radit!!!!! Znate koji je užas u školi??????? Bolje i da neznate........ Ovako:cijelo vrijeme nas ispituju, a jučer smo pisali biologiju, danas geografiju, a još sutra pišemo matematiku!!!!!! I to nije sve....... U ponedeljak pišemo povijest, a u srijedu fiziku!!!!!! Dobro, moram ić na Francuski, tak da se čujemo!!!!!!!! Samo sam se htjela javit!!!!!


BOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S. Dajte malo ljudi potegnite!!!!!!! Komentirajte malo više!!!!!!!!!!!!!
- 19:16 - Komentari (20) - Print - #

01.11.2007., četvrtak

Neću se javljat četiri, pet dana

Bok!!!!!!!! Žurim!!! Samo sam vam htjela reći da idem u Za pol sata idem u Opatiju i da se žurim!!!!!!!! Pošto idem u Opatiju, neću moć pisat postove četiri, pet dana!!!!!!!!!! Ali to vama ionako neće bit strašno jer mi ionako ne dolazite na blog, ali nema veze!!!!!! Ipak ne bi bilo u redu da odem i da vam ne javim da idem, a vi dođete na moj blog(moš si mislit), ja nisam napisala post deset dana!!!!!!!! To stvarno ne bi bilo u redu, pa vam uvijek javljam, ak negdje idem!!!!! I by the way ono što sam vam rekla da ćemo Maja, Renata i ja napravit blog, to je sigurno, samo ne znam koja će bit stranica bloga!Inače da znate: Maja je Matsuri, Renata je Temari, a ja sam Sakura!!!!!!!! Eto to bi bilo to, jer ja stvarno moram ić!!!!!!! Idem za 20 minuta ali se nisam spremila!!!!




BOKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!! I KOMENTIRAJTE DOK ME NEMA!!!!!!!!!!!!
- 12:01 - Komentari (9) - Print - #