***SAJO***

nedjelja, 28.09.2008.

27.9.2008. Pejin i Bubanov Rođendan

ojlaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
iskreno receno bilo je odlično, nemože se ni opisati.
evo slika koje govore sve:

ekipa za šankom:
Image Hosted by ImageShack.us


DODEK i njegova ljubimica i Max legenda:
Image Hosted by ImageShack.us


ekipa i katrica:
Image Hosted by ImageShack.us



ja i kum moj:
Image Hosted by ImageShack.us


- 19:12 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • beljyesSve moje najdraže.yes

    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    moj mini bike
    Image Hosted by ImageShack.us


    moja kujica Vivi
    Image Hosted by ImageShack.us


    Bosnia
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

    Moree!!!!!
    Image Hosted by ImageShack.us


    Voljeni grad
    Image Hosted by ImageShack.us


    Voljena država, nakon naravno
    naše lijepe predivne
    R.Hrvatskehrvatska:
    Image Hosted by ImageShack.us

Moji linkići

evo mjuze, zahvaljujući Josipi iz Opatije

  • cajke,cajke i samo cajkeeeeeeeeeeee


    ........O meni.............

    • hrvatskaZovem se Said,hrvatska
      hrvatskama da me svi zovu Sajohrvatska
      rođen sam u Rijeci 30.8.1991.hrvatska
      hrvatska imam punihhrvatska
      hrvatska 17 godina hrvatska
      hrvatskaidem opet 2.razred SŠER hrvatska
      hrvatskau Rijeci,hrvatska
      hrvatskaživim u jednom hrvatska
      hrvatskaprelijepom, hrvatska
      hrvatskaali dosadnom graduhrvatska
      hrvatskana predivnom otoku Krku, hrvatska
      hrvatskaa to je Omišalj.hrvatska
      hrvatskaVolim sve što vole mladi,hrvatska
      hrvatskaa to su izlasci, prijatelihrvatska
      hrvatskacuga, volim svašta raditi,hrvatska
      hrvatskamislim fizički,hrvatska
      hrvatskaa volim i roniti,hrvatska
      hrvatskalovit ribe i tako.hrvatska
      hrvatskaŠto se tiče muzike, hrvatska
      hrvatskavolim i pjevati, hrvatska
      hrvatskapa su me prozvali djuboxhrvatska
      hrvatskaod mjuze slušam najviše hrvatska
      hrvatskaturbofolk. hrvatskawaveyes
      hrvatskaa volim poslušati i hrvatska
      hrvatska tehnohrvatska

      evo i moje jedne slike:

      Image Hosted by ImageShack.us