petak, 18.05.2007. ♥

i tako danas se održala ta dugo očekivana terenska nastava. Sve su radionice bile fora, samo što smo umjesto žongliranja dobii pisanje glagoljice bang Meni je osobno number one bubnjanje.
Gatara me prilično deprimirala,rekla mi je da ću se zapravo zaljubiti tek nakon srednje, te da ću imati 4 ozbilnje veze od kojih će 1 završiti brakom u kojem ću imati 2 djece, a na kraju ću se rastati smijeh divno...
Poslije ručka je bilo genijalno jer smo se prwo kartali a onda [manje dobar dio] sam dobila unutarnja krvarenja jer je Sarici zemlja bila tvrda pa je sjela na mene.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Mia me srušila na pod [okružuju me bolesnici]

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

streličarstvo [jedino smo ja&Sara pogodile balon, mislim od curičaka]

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Sara gubi glavu...[doslovno]

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ja grlim nešto debelo...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Krvnici...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ja&Sara na Mii povodom misije zgnječimo Miu

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Sajna se se odmara :)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

owo gore je Sebastijan [genijalno mi je fotka ispala]

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ja i Mia prešle na budizam :)

i to je to od mene ljudofi :)

♥ 19:24 ♥ komentari (70) ♥ print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.