ponedjeljak, 30.04.2007. ♥

Baš mi je lijepo došao ovaj produženi vikend, prije njega da nikako nisam mogla naći vremena da radim važne stvari kao što su...N I Š T A... ove dane niš ne radim i baš mi je super... cielu sam nedjelju provela vani na frishkom zraku bez kompa... ležala na travi te se zbližavala s Majčicom prirodom [i da vam u povjerenju kažem, ja mislim da se ona nikad ne pere xD] uglavnom bilo je lijepo maknuti se na neko vrijeme iz grada [ako Samobor možemo nazvati gradom]
Kad god smognem vremena čitam...opušta me..


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ponekas se točno ovako ^ osjećam, i treba me zagraditi da ne bi grizla xD


priča je presmješnaa....xD

Dragi mama i tata
Otkako sam dosla u Zagreb studirati, sam se ulijenila u pisanju i zao mi je da vam nisam vec i prije pisala. Imam puno novosti. Predlazem vam, da lijepo sjednete prije nego nastavite s citanjem. Ne smijete citati dok ne sjednete, u redu?
Ovdje mi je lijepo. Fraktura lubanje koju sam imala, kad sam skocila kroz prozor sobe, jer je izbio pozar, se je zacijelila. Samo sam dva tjedna bila u bolnici i sada vec dobro vidim, glavobolje imam samo povremeno. Sreca, da je moj skok kroz prozor vidio dezurni na obliznjoj benzinskoj pumpi i odmah je pozvao lijecnike i vatrogasce.
Bio je vrlo ljubazan i posjetio me je u bolnici. Po povratku iz bolnice nisam imala kamo otici (soba je bila potpuno izgorila), pa me je pozvao k sebi. To je vrlo prijatna soba, iako je u podrumu. On je vrlo dobar momak i nas dvoje smo se ubrzo zaljubili i planiramo vjencanje. Datuma jos nismo odredili, iako bi vjencanje bilo prije nego se bude vidjelo, da sam trudna. Da dragi roditelji, trudna sam.
Znam koliko zelite, da imate unuke i njima darujete istu paznju i ljubav kao sto ste je meni, kad sam bila dijete. Datum vjencanja jos nismo odredili, jer nismo mogli obaviti predzenidbene krvne pretrage radi nekakve infekcije, koju ima moj dragi, pa sam je i ja dobila od njega.
Znam, da cete mojeg momka primiti u obitelj s otvorenim rukama. Iako nije skolovan, je vrlo ambiciozan. Unatoc tome, da nije bijelac i da je muslimanske vjere znam, da vasa uvijek izrazena strpljivost nece dozvoliti, da bi vam to smetalo.
Eto, sada, kad ste saznali sve te novosti, mogu vas utjesiti, da nije bilo nikakvog pozara, frakture lubanje, nisam bila u bolnici, niti nisam noseca, niti imam aids, niti momka uopce.
Istina je, da sam pala na ispitu iz matematike i fizike i morat cu ponavljati godinu. zeljela sam samo, da bi cinjenice vidjeli u pravom svjetlu.

Vasa draga kci.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

dragi moji prijatelji i suradnici xD pozdravljam vas i šaljem vam biig jucy kissek xD .... ok.... ok.... biti će tebi Sanjice dušo dobro....

uglavnom....pozdrafček svima i do pisanja =]

♥ 22:05 ♥ komentari (37) ♥ print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.