četvrtak, 26.04.2007. ♥

Nekad prođe cijela "vječnost" do novog posteka a nekad tek dan...a šta ćeš, kao što prije rekoh nisam ja posve normalna osoba... =]

Stavila sam novi dizajnek...baš mi je nekako cakani...[to mi je treći u 1 danu i bolje mu je da bude cakani] iako postoji velika mogućnost da ga uskoro zamjeni novi jer ih imam par u pričuvi =]

Danas su bili skraćen sati zbog neke tam humanitarne utakmice... Došao nam je Primorac..pa si ja onako mislim šta bi bilo da on "slučajno" doživi nesreću... bismo li par dana tugovali te njemu u čast ne održavali nastavu...a tko će znat =]

sutra pišem test iz kemije....iuuuu kemija....mrzim kemiju profesorica me jednostavno ne podnosi...prvo me smjestila u 1. klupu, i onda kad cijeli razred pricha, deru se psuju i tko će znat što taj divni životinjski svijet još ne radi, ja se samo polukružno okrenem i ona paljbu na mene! Da jesam ja normalna, da ja stalno pricham da koji mi je Bog... onak ok..daj se smiri...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

krepala sam kad sam ovo vidjela...=]


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

pznam mnoge za koje ovo vrijedi....=]

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

vrlo povjerljivo i točno....nema šta =]

ajd ljudofi pozdravček i do pisanja kada god ono bilo =]




♥ 19:04 ♥ komentari (37) ♥ print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.