utorak, 24.04.2007. ♥

Bokich ljudofi...
nisam dugo pisala novi post, koliko zbog nedostatka inspiracije koliko zbog nedostatka vremena, a najviše zbog obećanja sebi da par dana neću palit komp...i eto uspjela sam...[puna dva dana, jak karakter nema šta =]

Gledala sam u nedjelju Mr. Bean. na praznicima...fora filmek... Bean je genijalan....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


ovo mi je precakano... =]

SMILING is infectious, You catch it like the flu
When someone SMILED at me today, I started SMILING too
I passed around the corner and someone saw my grin
When he SMILED, I realized I'd passed it on to him.
I thought about that smile, then realized its worth,
A single SMILE just like mine could travel 'round the earth.
So if you feel a SMILE begin, don't leave it undetected.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Opet sam u subotu gledala Bullet in a bible...jednostavno sam ovisna a šta ćeš...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Uglavnom...ahm...a da...
pozdrafček ljudofi do pisanja i chitanja... bokich =]

i zapamtite...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

♥ 12:48 ♥ komentari (27) ♥ print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.