nedjelja, 15.04.2007. ♥

♥ godišnjica Titanikova potonuća, štafeta i pjesma

evo primih štafetu...

1. najdraži predmet mi je matematika, al zato hrvatski ne podnosim
2. knjige u sobi slažem po abecednom redu...
3. ne volim hororce...
4. Titanik je jedini film na koji sam se rascmizdrila
5. često mi dođe da radim stvari poput vješanja knjiga da se izvjetre...

štafetu predajem:

Emi
Miachu
i Hippie djevojci...

Danas je godišnjica Titanikova potonuća....prošlo je 90 godina =(

Titanik je nakon sudara poslao poziv u pomoć, a prvi brod koji je stigao u pomoć bio je Carpatia. Od 2.228 putnika i članova posade preživjelo je samo 705. Poginulo ili utopilo ih se 1.523, od toga 338 muškaraca i 316 žena, dok su ostalo bila djeca.

Titanic je pronađen 1985. Pronašli su ga Robert Ballard i Jean-Louis Michel.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

i za kraj jedna pjesma koja me jako dirnula...

Možda je prošao život cijeli
od onog dana kad smo se sreli
kad prvi put ugledah te oči plave
i kosu boje pokošene trave

Ana- djevojka plavih očiju i kose
ime koje tisuće djevojaka nose
i koje će jednoga dana otići tamo gdje i Ana

Ruku mi pruži kao da pita
volim li rijeke polja i žita
i pružih ruku ruci što drhti
i pružih ruku vapaju smrti

I pomislih lijepa je ona
i ne čuh zvuk onoga zvona
što je u smrt zove polako,
a da sam znao vječno bi plakao

Htjedoh ljubavlju da otjeram drogu
jer što je ona skrivila Bogu
zvala je zvijezde i noć da joj sude
htjela je da voli i voljena bude

Uzalud bjehu sve molbe moje
umrješe oči plave boje
i proklinjah dolazak onoga dana
i zlo što nosi marihuana

A znala je da narkomani dugo ne žive
da se oni kratko životu dive
voljela je da bode svoje vene,
voljela je mnoge a možda i mene

Na njenom grobu zaplakah prvi
i riječi uposah rijekama krvi
"UMRLA JE U SMIRAJ DANA,
ONA JE LIJEPA,A ZVALA SE ANA"

A znala je da narkomani dugo ne žive
da se oni kratko životu dive
voljela je da bode svoje vene,
voljela je mnoge a možda i mene

♥ 13:03 ♥ komentari (40) ♥ printgodišnjica Titanikova potonuća, štafeta i pjesma

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.