subota, 14.04.2007. ♥

kisssad sam sigurna, ja NISAM normalna osoba...
Spremam ja tako danas svoju sobu, i bijah prisiljena izvaditi školske knjige iz ladice. Gledam ja njih, gledaju one mene smokin i tad shvatim da one meni smrde po školi...
Pokupim ja lijepo sve svoje knjige... i pravac balkon...uzmem štipavice i sve knjige lijepo povješam na štrik [da se provjetre]. Svi su me susjedi čudno gledali...no nema veze... sad su knjige lijepo svježe...rolleyes

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ovjekovječila sam trenutak "vjetrenja" mojih knjigica =]

jučer sam bila u Zagrebu [lijep bjeg od ovog gradića] i kupila si nove hlače i majcu... baš sam happy zbog toga smijeh

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

kak je Samobor mali u usporesbi sa ZG-om....šmrc :(

Hoću Green Day zastavu... Nina yu ima hochu i ja... blabla


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
ovo je moja svakodnevica...=]

ljudovi pozdrafček...
kissam vas sve...


♥ 20:15 ♥ komentari (17) ♥ print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.