...Sajko...

09.09.2006., subota

Sutoba...

Evo da i ja napisem post...kod mene sve po starom...hmm osim sto je prije 3 dana poginuo jedan decko,jest da smo se upoznali prije tjedan dana al je bio ono ok,i prije samo 6 dana smo se frendica i ja slikale s njim,a sad ga nema...nemogu vjerovat,ono dan mi je bio u klikcu i bez toga i jos to,neznam,a i cjeli tjedan sam u bedari teskoj neznam sta me hvata,a i prije 3 dana mi je iz pule neki rod umro...neznam sta je to...nono,al bit ce bolje,eto toliko za sad...baj de vej pocela je skola,dosadno kao i uvijek,al bar decka vidim cjeli dan,i drago mi je sto su ovi iz razreda prihvatili nasu vezu,jer sam u pocetku sumnjala da ce,pa mi je bilo malo bed,al sad je sve kako treba..full volim svog decka,a on meni svakim danom pokazuje koliko mu znacim i koliko me voli...uskoro ce nam bit 3 mj.,al veza je sad i vise no ozbiljna...nadam se da ce potrajat..evo toliko ...poZz Sabini (sister),i svima drugima tj mojim frendovima sto su me trpjeli ovih dana kad sam stalno bila u bedu u razredu...nowavekiss
- 12:41 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Nesto o meni
Ime:roditelji mi ga jos nisu rekli no
Volim:obitelj,brata coolmoju "sister",druge frendice i decka of kors cerekkiss hmm izlaske,ic na kupnaje,ogovarat,...naughty(salim se),jest(pašte i kruha rofl)njamismijat se i pricat,slusat rap,west side i old school 4lifethumbupyes...itd,itd...zujorolleyesyes
Nevolim:skolu,kišu,sponze,vlakic(šiptarburninmad),i lajave ljude..
Ja kao osoba:pitajte moje frendove...yesrolleyes
u horoskopu sam ovan znaci jako tvrdoglavaheadbang
I to bi valjda bilo sve,ako se sjetim neceg napisem.thumbupwave
MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

blog layouts

blog layouts

Linkovi

ONLY GOD CAN JUDGE ME!
MySpace Layouts

MySpace Layouts


Cursors