...sanjala sam...

...sanjala sam tebe kako plivas u utapajucem bazenu
vlastite krvi...
s iskopanim ocima sto je djelo mojih zaprljanih odvratnih ruku...
..miris tvoje unutrasnjosti koji se osjeti
ispod poda...
savrseni parfem za talog obiljezen rezovima na tvojoj
prljavoj i hladnoj kozi...
trebam pobjeci od tebe kako bih ostala ziva..
ti postojis u zelji mog tamnog raja...uzasnog dalekog raja..
samo zelim zaspati i ostaviti sve iza sebe...
nisam ni ja luda ako se zelim kupati u vlastitoj krvi...
ti si bozja greska...
sada ulazim u tvoj svijet i silujem te ocajnickom mrznjom koja je
nedavno rodena iz straha i jetre...moje..mojeg bijesa
i mrznje prema tebi...
sad te gledam da ti to ne vidis...dolazim do tebe i uzimam
te...
onda te rezem u trake i pokusavam sloziti neku
bolju osobu,onakvu kakvom si se predstavljao...
nemoj se braniti,to je tvoja igra...
ti si krvnicki htio i sad trpis nepostenje i gluposti
apsurdne i pohotne djevojcice crnih zelja...
ne vidim nigdje tvoju zvijezdu...samo smrt izmedu
tvog i mog straha...i sam si sada...i ja sam...trpi...
sanjala sam te ...


*blek metl ist krieg aaarg*
sta je ovo?psiholoska analiza?sta te tolko toga zanima o meni?
ajde eo da ti odgovorim na pitanja.. :)

Shvaćaš li ti da si ista?
shvacam hvala na pitanju...
Da nisi drukčija?
u nekim stvarima jesam...
Shvaćaš li ti da se gušiš u svojoj prosječnosti i da očajno želiš postati nešto što ne možeš?
postala sam ono sto sam htjela...
Shvaćaš li da to ne možeš postići sa takvim umom?
pogledaj gore.. :)
Kakvo je tvoje stanje uma uopće?
dovoljno... :)
Shvaćaš li da si glupa?
pa nekad jesam,priznajem...to i kad sam vani sama sebi kazem... :):):)
Razumiješ li da te likovi gledaju kao komad mesa,a ženske te gledaju kao kurvu?
i neki decki me gledaju ko kurvu...mislim ooonoo...:) a koji covjek nije komad mesa?dddd...
Razumiješ li ti to?
rekla sam DA...
Može li tvoj primitivni nerazvijeni um uopće reproducirati takve stvari?
sta znaci reprocudirati? :):)
pa gle..o tom bi se vec dalo raspravljat..nesta moze,nesta ne...zavisi... :)

Dali ti možeš razumijeti da ne zaslužuješ neke osobe?
da svjesna sam toga da nisam i da ne cjenim dovoljno ono sto imam...
i ima ljudi u ovom svijetu koji me vole..mama mi to govori svaki dan.. :)

...da zudim za paznjom..ko ne zudi...a to je igranje vatre osobo..
priznajem da sam nekad razmazena/umisljena ali ko nije..
nitko nije savrsen i ne sramim se svojih mana...


utorak, 13.11.2007. u 20:12 ][ 15 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


...darling I love you but I hate you too...


Image Hosted by ImageShack.us
† ...snovi su odobreni,
odobrena dimenzija,
odobrena zona...†


Image Hosted by ImageShack.us


†..Cross my heart and hope to die...
may my end come tonight...
across the dark,into the light...
may death again us unite...†



†nikad ne provjeravaj
dubinu vode s obje noge†


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

†..The secret belong to a part of me
And it's my anger and my pain
Just close my eyes and live your life
Your tears are so sweet for me..†


GLAZBA KOJU SLUŠAM
-epica
-love like blood
-the 69 eyes
-dry kill logic
-lacuna coil
-evergreen terrace
-mucc
-slipknot
-evanescence
-genitorturers
-arch enemy
-kamelot
-x-japan
-rotting christ
-poisonblack
-type o negative
-krisiun
-bella morte
-disturbed
-drowning pool
-swallow the sun
-summoning
-static x
-marduk
-immortal
-theatres des vampires
-three days grace
-korn
-the old dead three
-nevermore
-london after midnight
-dir en grey


...o meni...
-osjecajna
-komplicirana
-zamisljena
-cudna
-brutalna

...volim...
-japan
-svoj zivot
-glazbu
-alkohol
-razgovor

...ne volim...
-bahatost
-nezainteresiranost
-emo frikove
-zatvorenost
-dvolicnost
-neodlucnost



...naj film/knjiga...
-klan vampira,kletva
-neizgovorena prica,vjestice


...ljubavno stanje...
-slobodna


...na svijet/zivot gledam...
-dosta pozitivno...jer zivot ti se
pretvara u ono sto mislis...


...kontakt...
msn: saishuu_ressha@hotmail.com
mail: saishuuressha5@gmail.com



Image Hosted by ImageShack.us

†..Clawing up my eyes
I'm feeling your arms around me
On the other side
It's time to go
I'm hearing your voice
without words
On the other side..†


Image Hosted by ImageShack.us

†..Come stand by me, laughter
calls and drives the wind
It binds us close alone but for
The sparks of heaven's smile
Knowing you're here I will carry on with you
To walk the world, through heavens gate
We'll shine and light the sky..†

Image Hosted by ImageShack.us

†..he's my redemption,
the one...
the one I hate and adore...
He's my mistress of pain...†

Image Hosted by ImageShack.us

†..Your name is desire..loins of fire..
the lust incarnate,an angel,a liar
break down my will,a kiss for the kill
bury me deep between death and the thrill..†

Image Hosted by ImageShack.us

†..kad suze teku teško
je bit ravnodušan..†


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

†..Your cruel device
Your blood..like ice
one look could kill...
my pain,Your thrill
I want to love you but I better not
touch...
I want to hold You but my senses
tell me to stop
I want to kiss You but I want it too
much...
I want to taste You but your lips
are venomous poison..†


Image Hosted by ImageShack.us

†..I want to hurt You just to
hear you
screaming my name
dont want to touch You but
Youre under my skin..†


Image Hosted by ImageShack.us

†..I will break into Your thoughts
with what's written on my heart...
You sink into my clothes...
this invasion makes me feel
worthless,hopeless,sick...†

Image Hosted by ImageShack.us

†..vidim kako odlaziš
ljubavi...
molim te,zovi me
tišina...†



Image Hosted by ImageShack.us

†..Escape from you to stay alive
Escape from you...the liar
Yet I crawl to you to feel alive
I crawl for same desire..†


Image Hosted by ImageShack.us


†..one last kiss is all I need from you
ride salvation goin' under
they say they say I wont survive you
now
I wish I never knew you..†


Image Hosted by ImageShack.us

†..time has no meaning for me...
He is gone and the void speaks
to me..†


Image Hosted by ImageShack.us

†..the darkwave came again last night...
I want it all to end, I want the world to end..†


Image Hosted by ImageShack.us

†..my perfect reflection swims
through the drowning pool...the sky is gone...
my world is in deconstruction..†


Image Hosted by ImageShack.us

†..why is this happening to me..?why have
I been forsaken..?nothing numbs the pain
any longer...please...I'm slipping away..†


Image Hosted by ImageShack.us

†..meet me in the dreamtime water,drown
shifting shaping currents flow in memory
swim through me...
meet me in the drowning pool of tears,
and wash away my innocence and fear..†


Image Hosted by ImageShack.us

† ..sometimes I wonder where you are,
can you feel my tears?
I never knew what changed you...
did they paint your dreams in pale shades..?
I wait for you,you know you cannot hide
division from within invalidates suffering..†


Image Hosted by ImageShack.us



Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




...nevermore to feel the pain...and I won't be feeling hollow for so long...