Kako preživjeti razvod

17.06.2018., nedjelja

Dan 4: Realnost

Danas je 17.06.2018 i pomalo nastojim logično sagledati stvari i kako nastaviti dalje.
Nekoliko je tu tema:

- Bračno savjetovanje i oprost: Pomalo sam izgubio volju za time. Prvo, ona ne pokazuje entuzijazam i rekla mi je da svoju drugu vezu "želi istražiti". Dakle, zašto da se ja uopće trudim? Drugo, konzumirala je svog ljubavnika i nisam siguran da je to nešto preko čega želim prijeći. Zbog čega i bi? Napravila je nešto što je praktički neoprostivo i ne kaje se zbog toga. Narušila je povjerenje i kako da joj vjerujem? Ne želim uopće ići u to. Savjetovanje sutra otkazujem, a ako ona jednog dana poželi savjetovanje onda će ga morati sama inicirati i dogovoriti i mene nagovoriti da dođem. Držimo se one: tko odlučuje taj je odgovoran. Ona je odlučila da napravi šta je napravila i odgovornost za eventualni popravak je na njoj. Ja sam otvoren za dogovor, ali ne mislim ga gurati. Toliki papak ipak nisam.

- Rastava: nemam ja šta čekati s time. U trenutku slabosti obećao sam joj da ću par tjedana ostati, ali to je nemoguće. Pa ne budem se ja tu pravio da je sve ok a ona se jebe s drugim. Nemoguće. Još ću pričekati termin sa psihoterapeutom u utorak i ostajem jedino ako me on uvjeri da je dobro da ostanem. Ali sumnjam da ću dobiti takav savjet.

- Djeca: Srećom nisu više tako mali, ali nisu ni tako veliki da bi im bilo svejedno. Tu moram biti maksimalno oprezan jer stvarno ih ne želim obilježiti za život. Kako im objasniti da se rastajemo? Ne znam. Rekao sam ženi da je ona kriva pa nek i smisli. Nek malo osjeti posljedice svog ponašanja. Ali dobro, naravno da i ja tu imam odgovornost i moram biti pažljiv. Ne smijem biti zloban.

- Ja: Moji poduzetnički dani su srećom stvorili dovoljno vrijednosti da i kad podijelimo bračnu stečevinu ostaće mi dovoljno novca da si sredim stanovanje. Neće biti luksuzno, ali biti će ok. Kupit ću nešto blizu, da mi djeca mogu lako navratiti i to je to. Valjda se budemo uspjeli dogovoriti kao ljudi.

Nastavak slijedi kad bude nešto novo.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.