Kako preživjeti razvod

17.06.2018., nedjelja

Dan 1: Očaj

Ujutro sam bio potpuno slomljen. Duhom i tijelom. Osjećaj praznine u grudima je bio neizdrživ. Neispavanost nije pomogla.
Uzeo sam bolovanje i normabele. Doktorici nisam puno objašnjavao, jer nisam mogao zapravo ni izreći šta me muči, koliko mi je teško bilo, ali valjda kad je vidjela na šta ličim nije me htjela puno ni pitati. Lijepo od nje. To je bila dobrodošla pomoć.
Predložila mi je psihologa za mene i bračno savjetovalište.
Ostatak dana sam se muvao po kući i razmišljao.
Normabeli su donekle pomogli, ali i dalje sam imao velik pritisak na prsima. Bilo je podnošljivo.

Sa ženom nisam razgovarao, osim logističkih detalja vezano za kuću i djecu.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.