ponedjeljak, 21.08.2006.

Dani beskrajne sreće i masakri.......

Ej ljudi...dosta je prošlo....ma bila sam kod frendice, moji su ošli s (polu)bratom u Italiju...ostat će dva mjeseca........winknaughtyJUPI!!! Buraz ide u privatnu školu i misli da, zato što mu stari ima love, može glumit glavnu facu i markirat svaki drugi dan....umišljeno glupo stvorenje.
Sve u svemu ja sam ovih četiri dana spavala kod frendice. Trebala sam ostat još par dana, al smo upravo gledale jedan hororac; teksaški masakr s motornom pilomeek....jap...horor je horor, pun krvi i naglih prepada...to je meni normalno, al pukla mi je nit kad mi je Luca (frendica) uletila u sobu s motorkom........
...e, pa pokupila sam stvari i ošla na bus (trta me bilo pješke) i došla doma. Iako nije baš ugodna pomisao da si sam samcat u ogromnoj vili...na rubu šume...dva mjeseca...
Al bolje i to nego da su doma one dvije gnjusne krvopije koje nazivam očuhom i (polu)bratom.
Bit će ovo dva mjeseca beskrajne sreće bez njih.....možda ćak odem na more...osc.
P.S. čuvajte se motornih pila......eek

- 22:11 - Don't just fade away ( 12 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

                                                    Designed by: Nlo©