Mag Sag Esse (deep insight poetry)

nedjelja, 29.03.2009.

Pjesan o ušima {P6}

Konju se za nogu
uhvatio klop.
I vidje konj - ajde, dobro.

Konju se za grivu
uhvatio pop.
I vidje konj - ajde, dobro.

Konja je za paradu
kupio si snob.
I vidje konj - ajde, dobro.

Al' ne bi konj
samo mirno staj'o
i ajde-dobro mislio
da kovač krene uši da mu potkiva.
On ušima bi strignuo
i kopitom ga kicknuo
samo da rindžu-mindžu nosit' ne mora.

- 19:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ljubavna pljesan {P5}

Dva su se uha
iz nebuha
srela.
Ljubav na prvi pogled
bila je to.
Uzajamna, potpuno čista.
Šteta samo što su ta dva uha
bila toliko slična,
praktičkiista
te ni jedno nije imalo usta
da kaže onom drugom:
"Ludo te volim ja."

- 19:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 23.03.2009.

Stvarnost u čarobnjakovom oku

Ponekad se šćućurim
u dnu svoje duše.
Nijemo
i sasvim mirno
osluškujem
kornjače.

Tihe, ljigave nožice
gmižu
po tepihu
ispod kreveta.
Isprva se čuju
samo
šušnjevi.

Kako kad
čovjek šuti,
tišina postaje
glasnija
i jača,
tako i šušnjevi
malih kornjačinih nogu
u buku se pretvore.

Tad stupaju one smjelo,
drmaju tlo
zvukom svojih bubnjeva
i krevet poskakuje
gore-dole.

Kornjače
tad Zemlju malo
zatresu
u svom bijesu
ALI!
to sve samo
u ušćućenom
mojem
plahom srcu.

U stvarnosti -
patak nije or'o
nit je
buha slon
nit
kornjača - trombon.

- 22:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 14.03.2009.

Majko mila gdje sam zašo, bol me snašla u tuđini

Tapkate po mraku,
mr. Sauvignon.
Uzrast će
vaš već davno minuti.
Mravi zinuli
glođu već
pretvrde kosti.

Bez milosti,
mr. Sauvignon.

Samo ravno naprijed,
svijet nema ruba!

Donesite mi
tastaturu bez
nekih slova
pa da oprobam
svoje naduto znanje.

Bitno je da mr. Sauvignon
ima smisla
u ovo krasno, proljetno
predveče-
rje.

Ajd uzdravlje,
mr. Sauvignon.
Došao je i
gospon
Babić
na svoj
red.

- 16:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 13.03.2009.

Za gospođicu Elizu

Započeto -
Nedovršeno.
Takvo je sve u mom životu.

Veni, vidi, fugi!

Što me tako gledate?
Zanima vas kada ću
i ja postati
neko definirano nešto?

Reći ću vam kad ću,
poštovana,
savršena i
svršena
gospodo.

Kada umrem,
tada ću.

I ponovo početi,
kad se ponovo rodim,
ulicama lajati,
gradovima vonjati.

I nikad,
baš nikad
neće biti gotovo!

- 12:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

.....................................

  • HOME::sagesse


    Astralna autobiografija

    Sag Esse je rođen na Marsov dan, Venerin sat, početkom svibnja sa Suncem i Venerom u trokutu s Jupiterom i Marsom u škorpionu. Od tada pa nadalje intenzivno se bavi raznim vrstama magije i pije zeleni čaj jer je on dobar antioksidans.

    P.S.
    Ako mi netko ima šta za reć molio bih da mi to NE kaže u facu. Ja NEMAM slušne uređaje na nosu ni obrvama!!!
    S boka mi šapnite. Sa strane na glavi imam uši. I s lijeve i s desne. Iza isto nemam i nemojte mi govoriti iza leđa.
    Hvala na razumijevanju!

    Sagesse


    Deepak Chopra: "... čarobnjaci su suviše uznositi da bi bili uredni..."

Linkovi

grane moje znadem koje

  • šamanstvo i šabanstvo
    tarot, rune i ching
    kava, grah i palačinkomantija
    hijeroglifomantija, hiromatnija
    rašlarstvo
    mantranje i čarobni govorci
    čudesni napojci i pivo čudesno
    elixiri, kamenje, brošići, kunići
    viskarenje, šibičarenje, i obično žicanje,
    magični statut

    i NAJNOVIJE, samo za vas, oba moja vjerna čitatelja:
    magične riječi kojima dobivate pristup manjim čarkama
    Morate ih naučiti napamet i ponoviti tri puta, a bit će objavljene u vidu terceta i katrena u narednom boxu, sa svrhom u naslovu.

Razmantranja

  • .
    Mantra za čisti stan

    Prvo, maže, prašinu obriši
    pa leteći sag usiši
    pa se ošišaj i namiriši!

    Mantra za izgon virusa iz vašeg kompjutera
    Zazivam tvoje ime, viruse s c- diska
    tvoja je moć slabašna i niska.
    Tvoj kod se polako briše
    dok se moja guza u krug njiše.
    Bježi virus van!
    Nisi reko dobar dan.




    all rights reserved:: sanja brabenec