Zvjezdani šapat Duše

nedjelja, 30.01.2011.

Anđele moj

Image and video hosting by TinyPic


Autor slike : meni nepoznat


Anđele moj…

Već dugo s tobom ovako nisam popričala
Iako te dušom, osjećam u svakom trenu,
Znam, da mišlju sam se zapričala
Raspjevane misli, zastanu pa iznenada krenu.

Anđele moj…

Već dugo nisam ti ovako zahvalila
Što suputnik si vječni, duše moje,
Znam, mišlju sam i ponornicom splavarila
Uronjene misli, slapove i virove kroje.

Anđele moj…

Već dugo nisam postavila ti neko pitanje
Jer ponekad, pomislim, kako je anđelom biti teško,
Pratiti u stopu, moj ples, posrtaj il' skitanje
A obasjavat dušu, kao Nebeski Smješko.

Anđele moj…

Već dugo mi nisi snovima prošao
Da odsanjamo zajedno nezemaljske snove
Znam da znaš, uvijek si dobro došao,
Kao smjerokaz svjetlosni, neke priče nove.


Anđele moj

Već dugo te nisam svjetlošću grlila
Mislim, da zadnji put je bilo ovoga jutra,
Kada sam dušom ka tebi hrlila
I znam, činim to sada, kao što ću i sutra.


- 18:13 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 27.01.2011.

Da li znaš?

Image and video hosting by TinyPic

Autor slike . meni nepoznat


Da li znaš?
Koliko je potrebno dana
Biološkom staništu da iznova procvjeta
Desetljeća duga, ako biljka raste sama
I ako čovjek shvati, što prirodu sve smeta.

Da li znaš?
Prašumi da obnovi u krošnjama carstvo
I da drvo dostigne nebesku visinu svoju
Iscijeli zelenilom ljudsko barbarstvo
Osamdeset godina je potrebno da obnovi svu boju.

Da li znaš?
Siromaštvo ne leži u materijalnoj neimaštini
Niti u djetinjstvu bosonogih svjetova
Već u prošlosti i uništenoj baštini
Polomljenih stabala, rijeka, šumskih cvjetova.

Da li znaš?
Kad korijenje povadiš, tlo se rasipa
Erozije kao rane u dubinu prodiru
Uzaludne vreće pijeska, uzduž riječnih nasipa
Podivljale bujice do kućnog praga nadiru.

Da li znaš?
Svjetlosno je zagađenje oku našem vidljivo
Pogledaj u noćno nebo, zvjezdan sjaj potraži
Možda ugledat će Mjesec, da, smiješi ti se stidljivo
Energija njegova da li te još uvijek snaži?

Da li znaš?
Ne moraš u Amazonu za spas šuma poći
Ni na Madagaskaru, istražiti erozivne rane
Ni na kraju svijeta diviti se, zvjezdanoj noći
Ubijati prirodu jer plašiš se tame.

Da li znaš?
Ili vidiš, a ne želiš znati?
Možda slutiš, ali još ne prihvaćaš
Kad prihvatiš dar,
Zahvali…ljubavlju uzvrati!

Da li znaš?
Kako biljka pjevuši, kada miluješ je zvukom
Kako mačka nježno prede,kad je diraš rukom
Kako dijete hihoće se, kad ga škakljaš sretno
Kako Svemir odjekuje, kad o njemu pjevaš sjetno.
Kako drvo se rascvjeta , kad stablo zagrliš
Kako potok zažubori, kada mu pohrliš
Kako nebo raširi se, kad okom pratiš svu modrinu
Kako Zemlja uzdahne, kad spoznaš svu Cjelinu.

Da li znaš?
Da li slutiš?
Da li odgovore tražiš?
Ili samo šutiš?


- 16:22 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 26.01.2011.

Normalno stanje

Image and video hosting by TinyPic

Autor slike : Mysteria



To je moje normalno stanje

Kad nešto ne znam …pitam,

Kad odlučim stati …skitam,

Kad obuzme me Neznanje, potražim …Znanje,

U unutarnjem svijetu, ja pronalazim … sanje.

Kad sumnje me more, ja pitam… gdje je smisao?

Oslikavam dio sebe, koji se… izbrisao,

Ugrizem se za jezik, kad psovku bi …izrekla,

Potražim melem prije, no što sam se …opekla.

Kad osjetim da uteg tame, vuče me … na dolje,

Obećavam sebi,djeluj - sad i ovdje… i već je bolje!

Biti kao losos, plivati … uzvodno,

Kad Tišina zavlada, prepuštam se…nizvodno,

U vrtlogu svjetlosti, pronalazim… spiralni krug,

Bivam samoj sebi… i neprijatelj i drug,

Kao nevješt poletarac širim svoja … krila,

U naboru duše čuvam mjesto, glatko kao …svila.

Okružena gomilom… a kao da sam sama,

Grlim onaj dio sebe, gdje sakriva se… tama,

Prihvaćam savjest svoju, kao …normalno stanje,

Nudim Svemiru tek otkriveno, spoznajno …Znanje.

Biti Jedno s Jednim … a „svoja“ želim ostati,

U zemaljskoj školi… Čovjekom postati!

Normalno je stanje biti … ljudsko biće,

Kad spoznala sam da sam djelić … Svjetlosne priče.

I kad cijeli svijet mi kaže… to su samo tvoje sanje,

Odgovaram, neka… duši mojoj to normalno je stanje!


- 12:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Tamjana - Snene lađice


Image and video hosting by TinyPic

Autor slike : meni nepoznat


Tamjana je voljela nečujno ušetati u Lirianine snove, a ona bi zatim usnula bajkovite rajske predjele, u kojima se osjećala „doma“. Prilikom buđenja, u nosnicama bi joj treperio miris nebeskog cvijeća, a pred očima joj iskrile svjetlucave zvjezdice. Tada bi uzela u ruke svoj dnevnik, pokušala zapisati proživljeni san, ali najčešće bi zapisano dobilo odjek pjesme koja teče. Rime bi se poslagale same u posebnom ritmu koje je njezino srce osjećalo i voljelo.
Noćas je usnula malene lađice od papira. Sjedila je pored smaragdne rijeke, čija se boja stapala sa safirnim plavetnilom. Pogledom je pratila snene lađice, koje su je u jednom trenutku uspavljivale, a već u slijedećem nešto šaputavo žuborile.

I riječi su potekle…

Misli ljudske nježno plavetnilom teku
K'o papirnate lađice, živahne il' snene
Pramcem svojim ljube od života rijeku
Odlutaju, zalutaju do obalne stijene.

Na obali jednoj, radost obitava
Na obali drugoj, tuga ruku nudi
Lađica snena sad juri, za tren spava
Sa obale desne, ka lijevoj strani žudi.

Tek što uspjela je ka radosti stići
Već jedro okreće prema strani tuge
Uz nabujalu plimu, lakše će joj prići
Pita plavo nebo: zar mi nema druge?

Nebo se smiješi, oblake joj šalje
Povjetarac postaje orkanska oluja
Koja potjerat će lađicu, dalje, što dalje
Samo nek' je nosi ta plavetna struja.

Prepusti se moja lađice snena
Osjeti da voden tok prijatelj je tvoj
I lijeva i desna, sva zemaljska stijena
Sve ti nudi lekciju kroz zagrljaj svoj.


Nakon buđenja iz obojanog sna, Liriana bi uvijek zapitala samu sebe koju poruku joj donosi ovakav san. Imala je osjećaj da je na obali sreće netko mahnuo rukom i dozivao njezino ime. Dio koji je njoj ostao u sjećanju bio je taj, da je obalu tuge obično sačinjavalo bezlično kamenje, mali sivi oblutci, dok su na obali sreće ti isti oblutci sjajili poput najsjajnijih kristala. I zadnja misao prije buđenja bila je uvijek u obliku pitanja: zašto je tomu tako?

Kao što je nečujno ušetala, Tamjana je potiho išetala iz Lirianinog sna. Zadovoljna što je još jednu poruku uspješno prenijela, njezina energija poprimila je miris tek procvjetale proljetne ljubičice.

Nastavlja se…

- 11:13 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 25.01.2011.

Da Učitelj te posjedne...

Image and video hosting by TinyPic


Autor slike: meni nepoznat


Da Učitelj te posjedne pored svojih nogu
A je negdje, u kutu sobe sjedim sama
Da li bi to značilo da ti si bliže Bogu
I da mene u zagrljaju još uvijek grli tama?

Da Učitelj ti preda sve spoznajno Znanje
A ja svijetom koračam slobodnim stilom
Da li bi to značilo da ti griješiš manje
I da lance vezanosti ja izrezujem pilom?

Da Učitelj te dovede do svjetlosnoga praga
A ja …još uvijek Ja, svjetlost u sebi otkrivam
Da li bi to značilo da ti si duša premudra i draga
I da mene duša moja traži još da plivam?

Istražujem,..
Pretražujem…
Zaranjam…
Uranjam…
Razotkrivam…
Otkrivam…
Uživam…

Kroz unutarnji svemir lebdim
Plovim…
Plešem…
Plivam…

Da Učitelj razotkrije ti sve sakrivene tajne
Mistične staze, udah i izdah sljubljene u jedno
Da li bi to značilo da su tvoje moći trajne
I da za me Svemir ne čuva, ništa duši vrijedno?

Da Učitelj te posjedne pored svojih nogu
A je negdje u kutu sobe sjedim sama
Da li bi to značilo da ti si bliže Bogu
I da mene u zagrljaju još uvijek grli tama?

Koliko je duša, staza je još više
Slobodna je volja vozilo moje
Da Učitelj ti svjetlošću diplomu ispiše
To samo je odabir jedne staze tvoje.

- 14:58 - Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 22.01.2011.

Svjetlost se rađa

Image and video hosting by TinyPic

Autor slike : meni nepoznat


Kad ruku položim na svoje tijelo
Energija zaplovi kao nebeska lađa
I sve je na određeno mjesto sad sjelo
Netko mi šapuće: Svjetlost se rađa!

Kad osmijeh poklonim drugome biću
Uzvraćeni osmijeh nagrada je najslađa
Tad duša uživa u ovom nektar piću
Netko sretno šapuće: Svjetlost se rađa!

Kada misli krenu na udaljene pute
Energetsko tkanje njihova je građa
Misli zažubore, il' tišinom šute
I tad Netko šapuće: Svjetlost se rađa!

Kad ruku pružim drugom ljudskom biću
Znam, da ljubavlju tada sam vođena!
Netko ispisuje ponajljepšu priču
I naslov zažubori: Svjetlost je rođena!

- 18:51 - Komentari (4) - Isprintaj - #

četvrtak, 20.01.2011.

Koliko je duša snažna?

Image and video hosting by TinyPic

Autor slike : meni nepoznat


Još od davnih dana, netko je rekao,
Što te ne ubije, ojača ti dušu!
Spoznajno iskustvo time je stekao
Jer orkani i lahori, s istoga mjesta pušu.

Čas miluje te vjetrić, čas vihor labirintom jurne,
Podiže u trenu strmoglavi vir
U sekundi sagradiš stepenice žurne
Već padaš u hipu, k'o sa hrasta žir.

Možda te prihvati pahuljasti dlan
Dok zatvorenih očiju u sebi treperiš
I život prostruji kao tečan san
U kojemu godine kroz sekunde mjeriš.

I pitaš tada sebe: Koliko je duša snažna?
Kakvu moćnu sjemenku u nutrini krije?
Možda baš zbog oluje, zemlja plodna je i vlažna,
I spoznaja zaiskri, nova biljka klije.

Spoznaja do spoznaje, hodaš prema cilju
Spotakneš se, padneš, na trenutak zastaneš
Okreneš se uvidjevši, hodao si cijelu milju
Tragatelj u traženju, tik do cilja osvaneš!

Ponovno zapitaš sebe: Koliko je duša snažna?
Može li kroz putovanja, dio sebe spoznati?
Pitanja te pokreću, pitanja su duši važna
Kako li ćeš inače odgovore doznati.

Još od davnih dana, netko je rekao,
Što te ne ubije, ojača ti dušu!
Spoznajno iskustvo time je stekao
Jer orkani i lahori, s istoga mjesta pušu!


- 18:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 17.01.2011.

Dai Ko Mio - Reiki simbol Učitelja(Majstorski)



Autor slike: meni nepoznat


Punina svjetlosnog zagrljaja
Od Učitelja ka Učeniku polako sad teče
Energija topla, puna unutarnjeg sjaja
U meni …
Izvan mene …
Ujutro …
U večer…

Mjesto i vrijeme
Gdje preklapa se oduvijek i zauvijek
Bespuće i bezvrijeme
Gdje dodir i svjetlost stapaju se
U spiralni tijek

Ubrzava se, usporava
Potiho u nama diše
Duša budi se iz zaborava
Dai Ko Mio - Znanjem piše.

Davatelj sve prima, i daruje dalje
Protočan je kanal pun svjetlosnih atoma
Primatelj sve upija, pa iznova šalje
Reiki Izvor prepun je svakojakih poklona.

Iscjeljuje
Umiruje
Ravnotežu duši vraća
Ponekad uznemiruje
Tijelo prazni putem plača
Zatim nudi dodir nježan
Potiho u duši zbori
Val protočan,hladan, snježan
Vulkan koji vatrom gori
Budi nas, uspavljuje
Uzrok boli razotkriva
Ljubav Božju izjavljuje
Čovječanstvu koje sniva.

Dai Ko Mio

Punina svjetlosnog zagrljaja
Od Učitelja ka Učeniku polako sad teče
Energija topla, puna unutarnjeg sjaja
U meni …
Izvan mene …
Oduvijek – zauvijek …
Ujutro …
U večer…




- 07:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 13.01.2011.

Hon Sha Ze Sho Nen - 3. Reiki simbol






Autor slike: meni nepoznat



Bez prošlosti, sadašnjosti, budućnosti
Bezvremeni izvor energije me nosi
Odabirem iz riznice nove mogućnosti
Ocean sam … rijeka …
Mjesečeva zjena što ogleda se u rosi.

Gube se obrisi dimenzionih vrata
Prostor i vrijeme nitima ispreplićem
U dubini odjekuju otkucaji sata
Vizije i snove kroz auru zaplićem

Ne, to nije sat…
Čujno energija u meni žubori
Putovanje započinje, nemoj sada stat
Budi pijesak, kišna kap, potiho romori.

Ovdje sve je dopušteno
Sve primljeno ti proslijedi dalje
Sve protočno je, kroz nutrinu propušteno
Primaš Svjetlost Svjetlosti,
Ono ti ga šalje!

Daljina ne postoji… sve je u tebi
Vrijeme kružno teče … kraj je na početku
Snijeg se žari, užarena lava blijedi
Tajna ti otkriva vječnu zagonetku.

Hon Sha Ze Sho Nen
Bez prošlosti, sadašnjosti, budućnosti
Svjesno odabirem iz riznice
Ponuđene mi mogućnosti.



- 09:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 11.01.2011.

Sei He Ki - 2. Reiki simbol



Autor slike: meni nepoznat



Snaga…
Snaga…
Snaga…

Prvi simbol vrata je otvorio

Drugi simbol tiho zažuborio

Pokreće se energija,tečnija i blaga

Sei He Ki…

Otvara unutarnje svjetlosne prozore
Otpušta se osjećajna prašina i vlaga
Nudi nam udaljene, zvjezdane obzore

Transformacija slijedi
Primanje i davanje
Sve primljeno proslijedi
Predstoji ti stvaranje…
Kreiranje novog sebe
Izvana i iznutra
Energija počinje da škaklja, grebe
Djeluj danas, pusti sutra…


Toliko snage, u dodiru blagom
Toliko zagrljaja, u Izvoru dragom
Cijelim smo bićem uronjeni u Tebe
Sei He Ki na buđenje zove,
Sad promjeni sebe!

Snaga…
Snaga…
Snaga…

Stapaju se svjetlosni simboli

Treći se pridružuje

Jer, tko putovati ne voli?





- 10:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 10.01.2011.

Kad pjesnika više ne bude...



Autor slike: meni nepoznat



Kad pjesnika više ne bude
Hoće li i ptice zaustavit' svoj pjev
Kukci tihi zuj u proljetnoj travi
Oko promatrača gledati kroz teleskopsku cijev
Vijoriti se uvojak na miloj dječjoj glavi.

Kad pjesnika ne bude više
Hoće li misao nestati kao potopljena Atlantida
Duga sa neba, svoj trag da obriše
Da li će postojati čulnost, osjetilo dodira i vida?

Može li ikada pristići to doba
Kad pjesnici više ne budu postojali
Možda je sve ovo tek generalna proba
Za sve one koji stihom Univerzum su obojali.


Kad pjesnika ne bude više...

Pjesma će i dalje Oceanom teći
Jer sve jednom stvoreno, pulsira, diše
I lako je bezriječjem energiju izreći
Kad i otkucaj srca pjesmu sklada
I udisaj jedan o ljubavi piše
Bez ijednog slova...
Bez ijedne riječi...




- 09:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Cho Ku Rei - 1.Reiki simbol



Autor slike: meni nepoznat


Spiralnoga kruga energija snaži
Vrtloži se, pokreće, u dubinu odlazi
Kao rašlja uzgibana voden tok kad traži
Snaga jača, budi se, i toplinom tijelo mazi.

Orošene oči teški kapci pritišću
Tek nutrinom sjaj je vidljiv
Vizije se rađaju, nalikuju lišću
Koje stablu nude plašt, žuborav i stidljiv.

Nude se galaksije unutarnjeg svijeta
Cho Ku Rei je mliječna staza, putnik sam nijemi
Privlači me ta dubina energetskog leta
Moja duša od davnina traganju tom stremi.

Ruke su otežale, obrise mi tijelo gubi
Pratim trag što prosuo se od glave do pete
Cjelove osjećam, nevidljivi prah me ljubi
Zrnca su od svjetlosti, tu su da me sjete.

Kako sve je povezano, i duh i tijelo
I da sve je darovano ne bih li prepoznala
Materiju čvrstu nosim k'o galaktičko odijelo
Dušom svemir istražujem, kako to bi spoznala.

Unutarnji, ili vanjski, zar razlika postoji?
Cho Ku Rei me podsjeća na bezgraničan svijet
U spiralnome vrtloženju i duginoj boji
Pčela sam što sletjela je na mirisan cvijet.

Spiralnoga kruga energija snaži
Vrtloži se, pokreće, u dubinu odlazi
Kao rašlja uzgibana voden tok kad traži
Snaga jača, budi se, i toplinom tijelo mazi.






Autor slike. meni nepoznat




- 07:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 09.01.2011.

Ribe



Autor slike: meni nepoznat



U vječnoj potrazi sa skladom i stalnošću
Gdje gube se granice razuma
Vođene intuicijom,osjećajnom strašću
Titraje prenose kao nebeska struna.

Da li je u ljubavi svrha postojanja?
Ili se kroz žrtvu do cilja uzdiže?
Tisuću briga, tisuću nastojanja
Pitanje za pitanjem kroz dušu se niže.

Horizonti se šire, granice rastvaraju
Jupiter, taj sretnik, sve prepreke briše
Neptunovom maštom svjetovi se stvaraju
U valovitom naručju poezija piše.

Tad plove po svijetu zvjezdanih milja
Galaksije im nude svjetlosno blago
I teško je razaznat, što san je, a što zbilja,
Otvorenih očiju, sanjat im je drago.

Ravnoteža je vaga, kojoj svi teže
Između mašte i zbilje, uteg postoji
Dvije strane nešto nevidljivo veže
Jedna je hrabra, druga sveg se boji.

I kad hrabrost je potrebna, ruše se brane
Sve ikada sazidano u ime straha
Jer osjećaji su ti čim duše se hrane
Nestaje ribica, nijema i plaha.

Jedan dio putuje po svijetu materije
I novome ciklusu zvonko se veseli
Drugi je u potrazi za zrnom misterije
I stopiti s Cjelinom, on žarko to želi.

Na kraju kružnice, a tek na početku
Pogled im seže sve do ruba Svemira
Ovisnost o traganju, nevidljivom svršetku

Ribe…

Galaktički nomadi prepuni nemira.



- 18:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 06.01.2011.

Mjesečeva Miljenica



Autor slike:Del Melchionda



Pod okriljem tihe noći
Svjetlošću okupanog tijela i lica
Razbuktava svoje unutarnje moći
Srebrnasta Mjesečeva Miljenica.

Izranja iz nutrine svakih mjesec dana
Odnoseći nizvodno rascvjetale cvjetove
Oprašta se od njih kao rastvorena brana
Stvarajući istog trena neke druge svjetove.

Mjesečno jednom ona ženstvenost slavi
U svjetlosnoj raskoši plašt svoj skida
Spiralno se uzdiže od stopala ka glavi
Otežale lance sa svog tijela kida.

Energije ženstvene razasute vodom lete
Eterično pupaju, cvjetaju i venu
Neusklađene ponekad nanašaju štete
I od moćnog bića ostavljaju sjenu.

Pod okriljem tihe noći
Svjetlošću okupanog tijela i lica
Razbuktava svoje unutarnje moći
Srebrnasta Mjesečeva Miljenica.


- 16:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Opis moga Bloga

Linkovi

Izvorna mudrost



  • Ne možeš taknuti cvijet
    a da ne uznemiriš zvijezdu


    Francis Thomps






    Pogledaj u nebo i pjevaj
    jer sunce i za tebe
    besplatno sja


    Podijeli svoj kruh
    bolje će prijati
    Podijeli svoju sreću
    i postati će veća

    Volim nebo
    u tvojem srcu.
    Hvala za sve za što
    ne nalazim riječi

    I ti si jedan od anđela
    koje Bog šalje u svijet
    da usrećuje ljude
    da posve tiho,
    ali iz dana u dan
    sade cvijeće sreće
    u živote
    zaboravljenih ljudi


    Phil Bosmans





    Ljubav je jedino blago
    koje se umnaža dijeljenjem

    Mi smo anđeli
    samo sa jednim krilom;
    možemo letjeti jedino
    ako se zagrlimo


    Bruno Ferrero






    Ljubav je jedina sloboda na svijetu
    jer tako oplemeni duh
    da ni ljudski
    ni prirodni zakoni
    ne mogu promijeniti
    njegov smjer


    Halil Gibran


    Svatko je savršeno savršen

    Osho






    Baš kao što rosa pomaže
    rastu cvijeta
    tako i unutarnja
    i vanjska ljubaznost
    potiću rast prijateljstva


    Paramahansa Yogananda





    Rekao sam drvu badema
    brate, pričaj mi o Bogu
    i gle, badem je procvjetao


    Sv. Franjo



    " Ne vjeruj zato što je to mudrac rekao,
    Ne vjeruj zato što je to uobičajeno mišljenje,
    Ne vjeruj zato što je to zapisano,
    Ne vjeruj zato što je to prorečeno,
    Ne vjeruj zato što netko drugi to vjeruje,
    Ali vjeruj sam onom što si sam prosudio da je istina."


    Budha





    Tko ne zna, a ne zna da ne zna
    opasan je, izbjegavajte ga!

    Tko ne zna, a zna da ne zna
    dijete je, naučite ga!

    Tko zna, a ne zna da zna
    spava, probudite ga!

    Tko zna i zna da zna
    mudar je i slijedite ga!

    Konfucije



    ZAMISLI




    Zamisli da nema raja
    Lako je ako pokušaš
    Nema ni pakla pod nama,
    Samo nebo je iznad nas,
    Zamisli sve ljude
    kako žive za danas...

    Zamisli granica da nema,
    Učiniti to teško nije,
    Razloga za ubijanje i umiranje nema,
    Nema ni religije,
    Zamisli sve ljude
    u miru kako žive...

    Da sam sanjar, možeš reći mi,
    No ja nisam jedini,
    Jednoga dana, nadam se, postat ćeš i ti,
    Kao jedan, svijet će živjeti.

    Zamisli posjeda da nema,
    Ako možeš, to me čudi,
    Potrebe za pohlepom i gladi nema,
    Samo za bratstvom svih ljudi.
    Zamisli sve ljude
    Cijeli svijet kako dijele...

    Da sam sanjar, možeš reći mi,
    No ja nisam jedini,
    Jednoga dana, nadam se, postat ćeš i ti,
    Kao jedan, svijet će živjeti.


    Preveo:Vedran


    Autor:John Lennon




    Ne možemo činiti ništa veliko - samo male stvari s velikom ljubavlju

    Majka Tereza





    Stvari ne vidimo onakvima kakve jesu, nego onakvima kakvi smo mi

    Talmud






    Za duhovno putovanje postoji samo jedan kraljevski put...ljubav

    Ljubi sva bića ; to je dovoljno

    Postoji samo jedan jezik - jezik srca

    Postoji samo jedna rasa - rasa čovječanstva

    Postoji samo jedna religija - religija ljubavi

    Postoji samo jedan Bog - On je sveprisutan


    Sri Sathya Sai Baba




    Ljubav je izvor mira
    Bog je izvor ljubavi


    Isus