svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

::× O MeN! ×::

smijehEw' da napisem nest' i o sebi ... ''ovo sam ja'' Free Image Hosting at www.ImageShack.us ...ja sam Karlo...roden sam 8.3.'95 u pozeskoj bolnici dubrava,to znaci da sad imam punih 12 godina...lolrofl..volim se zezati i tuci...al' ipak wise wolim Mariju Balen...cerekto bi trebalo biti to o meni ...ak' was sta zanima...moj mail,a i uz to i msn je... safipz@hotmail.com...thumbupmah

::× L!nKoV! ×::

ew' owa stranica mi zakon...klikajte za hrwatsku ==> CL!cK
....eh i da...moram spomenuti i moj klan( to je skupina igraca u cod-u 2)evo i stranice upravo regutamo tak' da mi se javite slobodno xfire::safipz Kl!Kn!
msn mojih frendowa::*::
*Boris~Boky@msn.com

*Maric~kaza_29@hotmail.com

*Niki~nikolina999@gmail.com

*berta~lukaberta@hotmail.com

*kanta~k_a_n_t_a@hotmail.com

*dino Š.~dinosutalo@hotmail.com

*neven~neven_29@hotmail.com

*pisulja~bitstring@nerdshack.com

*miki~mika_10004@hotmail.com

*tinchy~lilthincy@hotmail.com

*jan~kperutka@hotmail.com



::× FrEnDoV! ×::

Ovo su moji frendovi...nisu svi nabrojani...i nema nikakvog redosljeda...greedy....

*kanta~
po meni je on naj čovijek u požegi...zakon je... voli se zajebavati,a i nesto izvali da boli glava...loldead

*boris~
umišljeno dijete u cod2-u... i u igrice a pogotovo da ne pricam na kompu vjesi cijeli dan...wink

*mario~
skroman yes mladić koji je isteran iz doma od Tuce-tuco radnik u igraonici koji nas tera van iz igraonice...lol!!

*juraj~
dječak koji voli puno jesti jogurta...rofl

*neven~
izgleda kao pederko ali nije on je najveca legenda u cijelo kvartu,

*pišulja~
sta da vam o njemu pise njemu ime samo govori:pametan kao kurac i sve zna kao i boris vjesi za kompom i igra cod 2 .

*Matko~
dobar i legenda je nece moje tajne izdavati nikome pa ni vlastitom bratu...smokinthumbup

*Luka~
on je isto super kao i Matkothumbup,voli se zezati...

*Parac~
najveca budala u skoli i skoro svaki sat ide kod ravnatelja!roflsmijeh

*Jakov~
naj bolji u zajebanciji razrednice,i voli zajebavati ćađu...

*Ćađo~
mali crni diječak koji se fura u crnu boju...bwahaharoflma legendathumbup

*Dodo~
mali k'o kurac,a voli igrati košarku...lolrofl

*Dodo2~
mali voli igrati cod 2 k'o ludyeslegenda jethumbup

e sad cure...

neda mi se sad pisat swe....samo cu nabrojati neke...a poslje wam nabrojim jos wise...lolroflcool...tinchy,tina,niki,mickey...kisssmijeh

::× NeSt' BzwZe ×::

ew' wam mawlo slicica...i takwih sranja...

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting
~~
www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting
~~
www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting
~~
www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting
~~
www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting








www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

četvrtak, 17.05.2007.

LloolL

href="http://img526.imageshack.us/my.php?image=udontknowhiphopag3.gif" target="_blank">Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (58) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.