ego brain

petak, 02.06.2006.

Time feels like a midnight ride...

now playing Thetawaves (SOAD, STA!)

imamo još tjedan i tri dana. samo da znate. smijeh

bilo bi vrijeme da napišem novi post, a stvarno nemam nikakvu temu i nemam ni trunka inspiracije... o ocjenama ne želim, imam tikove od takvih stvari, u životu se ništa ne događa... jebi ga.

eeee sad sam se sjetila. hehe sinoć sam išla gledati operu! Čarobna frula Wolfganga Amadeusa Mozarta. nek kaže tko što hoće, ali meni je bilo dobro. dobro pa su stavili titlove iznad pozornice inače ne bih apsolutno ništa skužila; pjevali su na njemačkom (učim ga tek od početka ove školske godine) a i da je bilo na hrvatskom opet se ne bu razumjelo. završetak leđa mi je potpuno utrnuo jer predstava traje, a mi kao gimnazijalci smo dobili pomoćni red - obične stolice. još nisam imala mjesta za noge i baš divno. neću puno o tome pisat, ali moram spomenuti da je Papageno bio zakon. smijeh

i još nešto... u petak je bio Carpe Diem music festival. "festival neafirmiranih autora/izvođača rock, jazz, rap & fusion glazbe". meni je naravno bilo odlično jer su nastupali rockeri i jedni metalci. svi su bili odlični i nadam se da će im ovaj festival pomoći u probijanju (rečeno je da će se snimke poslati nekim hrvatskim i slovenskim televizijama).

evo popis izvođača:(ja pišem onako kako piše na programu, iako nije bilo točno tako)
1. SB REPREZENTA - rap
2. THRILL - rap
3. Ivan Vragolovich - (americana) - akustik
4. Zoran Tomac - akustik
5. IN THE FALL - akustik - rock
6. DARIA i Zlatko - akustik
7. DARIA - pop-rock
8. THE ROCK FLOCK - rock
9. WE COME ONE - hard core metal jazz /otkazano/
10. BIJELA KAVA - pop-rock
11. SUPERSTAR - rock
12. Marina Zorić - pop-rock
13. EL DORADO - boogie
14. STAGE 3 - rock
15. ZEMLJA - rhythim & blues
16. B-MACHINE - pop
17. OVERLORD - death trash metal

moji osobni favoriti su Stage 3, Zemlja i Overlord. eto toliko. mah
- 18:49 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>