ego brain

petak, 19.05.2006.

we dont give a fuck...

now playing A.D.D. (SOAD, STA!)

ma ljudi moji jedva čekam ljeto! onda ću se valjda češće pojavljivati na vlastitom blogu. smijeh ovih dana treba dobro pritisnuti i boriti se za šugave ocjene... ma još malo ću uspijeti izdržati! kao i svi ostali.

evo ovako...napokon se dogodilo nešto lijepo u ovom mom gradu-održani su moto-susreti 12.-14. svibnja. cerek sretna sam ko nova godina.
u petak nisam uspjela otići, bila sam poprilično bolesna, a nije mi baš ni krivo jer je svirao shorty, poslije njega soulfingersi, a nakon njih...ta-da...cover band zz top i AC/DC. e to mi JEST jaaaako krivo što nisam vidjela, bili su moji starci i rekli da su bili oooodlični. headbangblablanamcor šteta. šteta. šteta!!!!
u subotu sam prisilno ozdravila i otišla na poloj oko pola devet... prvo su svirale neke djevojke (naravno da sam zaboravila kako se zovu), pa grupa el dorado (ništ posebno, neki demo bend valjda), nakon njih grupa vatra. oni nisu dugo svirali, šteta, bili su dobri (iako ih baš ne slušam). e onda je krenuo pravi show! psihomodo pop-ludi gobac se penje na montažu pozornice, upada po pozornici, psuje...e to je bilo dobro. poslije njih grupa vrane-najbolje od svega. skidali su pjesme zz topa, nirvane, ac/dc-a, ozzya, metallice, black sabatha... više se ne mogu ni sjetiti, bila sam malo pod gasom. smijeh (moram spomnuti da sam kući došla oko pola 4, što je zaista puno kada se sjetim dokle smijem ostajati inače rolleyes)
za vrane imam same pohvale-odlično sviraju, znaju dići raju na noge...strašni su! jedva čekam sljedeću godinu...nadam se hladnom pivu ili opet divljim jagodama! ili vranama! go vrane go vrane!!

atmosfera je sve u svemu bila odlična: sve puno motora, paljenje guma, rokeri na sve strane, dobra glazba, rodeo bik (!), pivo party... ma ne mogu vam opisati kako je doooobro biloooo...

evo malo slika;da skratim ionako predug post...


e ovo je vjerovali ili ne, trokolica. zakon.


jedan prekrasni harley v-rod.


ne sjećam se šta je ovo. ali je lijepo. smijeh


rodeo. smijeh


vatra (ne vidi se, a jebi ga)


vrane (ni to se ne vidi...*cries*)


fuck...tek sada sam skužila kako su slike loše...no
- 21:25 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>